Elecciones generales 10N 2019

Reyes Maroto participa este sábado en el acto central de campaña del PSOE

|

Valorar:
Reyes Maroto

Reyes Maroto

El PSOE celebra este sábado en Maó el acto central de la campaña electoral con la visita de la ministra de Industria, Comercio y Turismo en funciones, Reyes Maroto, acompañada por Francina Armengol como secretaria general del PSIB-PSOE. Ambas apoyarán a los candidatos al Congreso, Pau Morlà, y al Senado, Carme Garcia Querol, en un encuentro socialista que tendrá lugar en el restaurante La Minerva a las 13.30 horas.

Como anfitrión participará asimismo en el acto de campaña el secretario general del PSOE de Maó y alcalde del municipio, Héctor Pons. Antes de reunirse con militantes y simpatizantes, tanto Reyes Maroto como Francina Armengol harán campaña junto a Morlà y Garcia Querol por las calles más céntricas de Maó. Maroto ya visitó la Isla el pasado marzo, cuando clausuró la Conferencia Política Insular del PSOE menorquín.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Con Rivera si
Hace un año

Y con Casado tambien. Aquest hauria de ser el seu lema perque aixi sera despres del 10N. Tenen els qui manen de veritat presionant per impedir que Podemos entri al Govern. I perque pacti amb PP tot lo referent a Catalunya.

Valoración:1menosmas

cromapons
Hace un año

Espanya no hi ha qui l'arregli, aqui ara els que manen son els jutges peperos i ells han pervertit la democracia, el que era possible fer fa deu anys, ara es castigat amb penes de pressó,. la involució que ens duen els jutges ens retorna a situacions predemocratiques, s'acusa de terroristes sense que hi hagi morts i tot el que soni a reivindicacio encara que sigui pacifica, com ho es el denominat Tsunami democratic es perseguit amb penes de pressó. Els mitjans de Madrid han fet el que era d'esperar, condicionar la opinio publica possant les imatges d'aldarulls, dia rere dia, ignorant els centenars de milers de persones pacifiques que duen anys reividicant poder votar. Els autoinculpats de ser indepes ja passant de 100.000 . Espanya naugfraga i els feixistes es freguen les mans de plaer, VOX que es la vergonyosa resposta espanyola al procés, puja en les enquestes. Axis anem, cap aball.

Valoración:-2menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1