Felipe VI destaca en el Mobile que la Constitución ha hecho de España «una democracia plena»

| Barcelona |

Valorar:
preload
Cena de recepción oficial de los asistentes al Mobile World Congress

El rey Felipe VI, el presidente de la Generalitat, Quim Torra y la ministra de Economía y Empresa, Nadia Calviño, entre otros, durante la cena de inauguración del Mobile World Congress.

24-02-2019 | Quique García

El Rey ha presidido este domingo la cena oficial del Mobile World Congress 2019 y durante su intervención ante autoridades y empresarios ha recordado los 40 años de la Constitución que se cumplieron el pasado 6 de diciembre y ha destacado que la Carta Magna ha hecho de España una «democracia plena».

Lo ha dicho en la cena del congreso mundial a la que han asistido el presidente del Govern, Quim Torra; los ministros Pedro Duque, Meritxell Batet y Nadia Calviño; la alcaldesa de Barcelona, Ada Colau; la alcaldesa de L'Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; la delegada del Gobierno en Catalunya, Teresa Cunillera; el consejero delegado de la GSMA, John Hoffman y el presidente de Fira de Barcelona, Pau Relat, entre otras autoridades.

Felipe VI ha realizado la práctica totalidad de su discurso en inglés, aunque también ha utilizado el castellano y el catalán: «Otra de las lenguas de España de la que cual estamos muy orgullosos».

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Necronomicon
Hace 22 días

La ley por delante de la "supuesta democracia", como en toda buena dictadura que se precie.

Valoración:menosmas

Ffff
Hace 22 días

... Toni, Pau... Subscric els vostres comentaris...

Valoración:1menosmas

Sr Crack
Hace 23 días

Como pierde los papeles, hablando de política en una convención de tecnología. Solo falta que en el congreso se pongan a alabar el movil nuevo que se han comprado.

Valoración:1menosmas

Pau
Hace 24 días

Paco: Son politics presos perquè han assassinat,robat, violat ect.Deu ser això oi?A no que els que violes i estafen estan al carrer tot i tenir sentència ferma i tu ja els has condemnat avans del judici.Se suposa que son innocents fins que no es demostri el contrari però,com Espanya és diferent son culpables encara que es demostri el contrari. En Puigdemont també va donar la cara devant la justicia no a la injusticia espanyola.Sort d´ell i els altres exiliats la cosa a agafat interés internacional, si tots estessin a la presó si podririen pels segles dels segles.

Valoración:2menosmas

Toni
Hace 24 días

@Paco per favor informate en mitjans independents. Et recordo que el judici l'estan donant en directe. Nomes en dues setmanes ja han desmontat totes les acusacions mes greus. No extranya que segons quins canals ho estiguin tapant. Es tot una gran farsa. Gent innocent a preso nomes per venjança, per motius politics

Valoración:4menosmas

joan
Hace 24 días

Tanto repetirlo es porque no tienen muy claro que lo sea...

Valoración:3menosmas

Paco
Hace 24 días

@Toni, vas moltíssim errat, aquí no hi ha ni presos polítics ni exiliats, en tot cas polítiquics presos i fugitius, em fa més respecte en Junqueres que ha donat la cara (davant la merda de justícia que tenim) que en Puigdemont que és un cobard...

Valoración:-3menosmas

Miguel
Hace 24 días

ELL LA TE BEN PLENA... SOBRE TOT SA BUTXACA

Valoración:1menosmas

cromapons
Hace 24 días

Lo del rei es de risa. Ningú l'ha escollit, ningú l'ha votat i va donant lliçons a tothom de dermocracia. Es una imatge habitual del nacionalisme espanyol molt de cridar, molt de gesticular, pero no pasa la prueba del algodon. Elñ tema de Catalunya ha deixat al descobert les mancances de la nostra democracia, que no pot soportar veure gent que vol votar el seu futur. Axis es de trist el tema.

Valoración:5menosmas

Toni
Hace 24 días

No em fagis riure, amb presos politics, exiliats, atacs a la llibertat d'expressio constants. De democracia plena res de res. Som la Turquia europea

Valoración:1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2