Independentismo catalán

El Supremo deniega la libertad de 6 presos del 'procés' que son candidatos

| Madrid |

Valorar:
preload
Juicio del 'procés'

Captura de la señal institucional del Tribunal Supremo este jueves. Jordi Turull, exportavoz y exconsejero de la presidencia (d), y el exconsejero de Interior Joaquim Forn (i), tras la reanudación de la sesión por la indisposición de un auxiliar del Supremo.

10-04-2019 | Tribunal Supremo

El tribunal del juicio del «procés» ha rechazado por unanimidad la petición de libertad provisional que habían solicitado Jordi Sànchez, Jordi Turull, Josep Rull, Oriol Junqueras, Raül Romeva y Joaquim Forn, los seis procesados que son candidatos en las elecciones.

Según ha informado el Tribunal Supremo, la Sala considera que los motivos para mantener la medida privativa de libertad siguen concurriendo y con especial fuerza «si valoramos el momento del juicio en el que nos encontramos».

La puesta en libertad provocaría una «importante disfunción» en el desarrollo de la vista, en opinión de la sala que apunta que el mantenimiento de la prisión «es proporcionado y no vulnera el derecho a la participación política de los acusados».

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Pujol Fer hu Solo
Hace 5 meses

A veure Cromapons, que pareix que no te enteres. Aquets politics están a la presó perque varen incumplir ses lleis, el avisaren i no varen fer cas. Estan tancats perque els altres varen fugir. No están presos per lo que pensen o diven, si no tú també estaríes pres. El juici té totes les garantías legals. Si un agent de la autoritat te diu que te moguis d´un lloch y t´en vas, aixó es obeir, si no te´n vás aixó es resistencia a sa autoritat, aixó es resistencia, una forma de violencia. De moment lo que tu denomines fascisme, de moment, qui comet actes feixistes son els nois de la CUP, Arram, CDR i demés abduits pels llaços grocs. Lo únic que se ha conseguit es dividir als mateixos catalans i fer es ridícul absolut arreu del mon, deixant a Catalunya i a Barcelona, refernts del modernisme i la modernitat com una cova de fanátics xenófecs, que se han carregat la economía catalana.

Valoración:4menosmas

Ojode halcon
Hace 5 meses

Me parece decisión totalmente lógica. Como van a dejarlos salir provisionalmente para las elecciones si hay un claro riesgo de fuga que ya ha quedado demostrado con otros fugados. Estos no son presos políticos, son políticos presos consecuencia de sus actos fuera de la constitución. Sin más que decir.

Valoración:4menosmas

M.Rajoy
Hace 5 meses

A mí por robar no me han hecho nada, jajajajaja

Valoración:1menosmas

cromapons
Hace 5 meses

Solament fa falta seguir un poc el judici per veure q els presos politics ho tenen molt malament, no es un judici imparcial, esta clar i no esperin res més que la venganja i l'odi del Tribunal, peró bueno ara tocar votar i segur que torna a sortir un altre cop una majoria indepe a Catalunya i llavors que passará, els fotaran a tots a la pressó o si a Espanya guany el feixisme, els ilegalitzaran a ells i no a la banda de malhechores? tot pot passar estem a Espanya, un projecte de democracia fallit.

Valoración:-5menosmas

El Presidente Bananero
Hace 5 meses

Creo que se merecen tambien , Copa y Puro, ja ja ja

Valoración:-1menosmas

JOSE
Hace 5 meses

Pobres POLITICOS /CATALANES, creían que la justicia (lenta pero sin pausa) no actuaria, claro; lo suyo fue una independencia de segundos, pacífica, sin violencia (aparente).... bah...una situación sin importancia...para ellos....no se han saltado ninguna ley.... SEGUIRAN EN LA CARCEL

Valoración:15menosmas

jo mateix
Hace 5 meses

Aquests rebels, amb família, pares majors i fills petits, van aconseguir fracturar la societat despreciant als qui no pensen com ells i tot a pesar de les desenes d' advertències sobre les il.legalitats que estaven cometent. I ells se n'enfotien.

Valoración:13menosmas

Gent pacifica ?
Hace 5 meses

La violencia no te perque ser fisica. Basta seguir el juici i escoltar els testimonis. (rtve canal 24h, en directe).

Valoración:1menosmas

No defallim!
Hace 5 meses

Llibertat presos polítics!!! Escoltant cada dia és judici, i veient que sa gran justícia espanyola queda en faldaret.. pk de justicia no en té res, esper que quedeu en llibertat. També esper que tota aquesta gent (testimonis) que declara i menteix descaradament sigui castigada com toca. Vergonyós que tot un govern votat per es poble estiguin tancats O exiliats. Molta força!!

Valoración:-15menosmas

Nos toman el pelo...
Hace 5 meses

Nos cuesta un pastón tenerlos entre rejas. Según el CIS van a arrasar (Junqueras sobretodo) en las elecciones y el PP, que ha montado este sarao, va a desaparecer de Catalunya. Creo que quien tendría que estar encerrado es Rajoy...

Valoración:-14menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2