Queman fotos del rey en una protesta de la ANC y de Pícnic per la República en Barcelona

| Barcelona |

Valorar:
preload
Queman fotos del Rey en Barcelona

Momento en que los manifestantes queman fotos del Rey.

04-11-2019 | ALBERT GEA

Decenas de manifestantes han quemado fotos del rey en una protesta en las inmediaciones del Palacio de Congresos de Barcelona, siguiendo una convocatoria de la Assemblea Nacional Catalana (ANC) y de Pícnic per la República para protestar por la presencia del monarca en la capital catalana.

Hacia las 19.00 horas, algunos de los concentrados han quemado fotos del rey y, poco después, Pícnic per la República, a través de mensajes difundidos por las redes sociales, ha dado por finalizada la protesta de esta tarde contra la presencia del monarca en Barcelona, si bien algunos de los concentrados permanecen en la zona.

Desde las 16.00 horas, un grupo de independentistas ha bloqueado el paso hacia el Palacio de Congresos y ha acosado a algunos invitados a la entrega de los Premios Princesa de Girona, que han tenido que retroceder mientras eran increpados por decenas de personas.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Manel Josep
Hace 13 días

Podrían empezar ellos mismos quemándose a lo bonzo , en vez de quemar contenedores , fotos , cortar carreteras y aeropuertos ; Junqueras o Puigdemont por ejemplo a lo mejor con eso consiguen la independencia.

Valoración:2menosmas

cromapons
Hace 13 días

Soc solidari amb els republicans espanyols i trob que el Borbó hauria de fer com el seu besavi i fotre al camp. Sé que quant els premis "Princep d'Asturies" a Oviedo , les televisions censuren les protestes que hi ha fora del recinte, protestes de republicans espanyols que neguen legitimitat a la Monarquia, per haver estat imposada. Per a ells la meva admiració, igual que pels molts manifestants indepes que ahir ho varen tornar a fer a Catalunya. I una certeça, aquest rebuix será per sempre, mentre no hi hagi una solució democratica.

Valoración:2menosmas

cromapons
Hace 13 días

Estic content de la rebuda als Reis, El 3-O el Rei d'Espanya va pervertir el seu carrec , per pendre part en contra d'una majoria de catalans que volen el referendum. Ningú li va cridar la atenció ni el va possar al seu lloc pq la democracia espanyola solament ho es quant li convé, sent cruel i despiadada contra l'independentisme pacific , pero a la vegada deixant passar totes les ilegalitats dels anomenats constitucionalistes. Tothom sap que la familia reial son votants de VOX, un dels fills ho va dir publicament, peró el que mès m'indigna es la posició de la JEC, tant rapida i represiva com quant ha prohibit llaços grocs, ha prohibit dir "presos politics" ha prohibir inclus a les tv dir certes veritats clamoroses i permet en plena campanya electoral la visita d'un rei q solament ha vingut a provocar despres de la condemna de 100 anys als que solament demanen les urnes. Axis estan les coses mentre Espanya va a la deriva i esta a punt de caure en mans del feixisme, un altre cop.

Valoración:1menosmas

Ffff
Hace 14 días

Hola... Copiar nicks és de Gent covarda.

Valoración:9menosmas

Pirata
Hace 14 días

Como siempre los energúmenos que no respetan la idea de los demás dando la nota

Valoración:31menosmas

Antoni
Hace 14 días

Y dicen que son gente de paz, pues segregan odio por los cuatro costados. Me recuerdan las Juventudes Hitlerianas del año 1936.

Valoración:35menosmas

Ffff
Hace 14 días

Quemar fotos es de gent de pau!

Valoración:34menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1