Un espectador a Serrat: «Canta en catalán, que estamos en Barcelona»

| Barcelona |

Valorar:

Joan Manuel Serrat es protagonista en las últimas horas después de que se haya viralizado un vídeo de su último concierto, en el que el cantautor decide interrumpir la actuación para hacerle una aclaración a un espectador que le increpó: «Canta en catalán, que estamos en Barcelona».

Así, según recoge el vídeo que circula por las redes sociales, Serrat se sitúa en el centro del escenario y le dice: «El despiste es general. Siempre hay alguien que viene un poco distraído y que no sabe dónde se mete. Les pido que me dejen hablar. Esto es un espectáculo que se llama Mediterráneo da capo en el que repaso las canciones de un disco escrito en 1971, escritas en castellano».

El público ovacionó al cantautor, tras esta primera aclaración. Serrat continuó: «Entiendo que usted no lo entienda... no entender esto con los tiempos que corren ... Déjeme hacer el espectáculo así. Sé perfectamente que estoy en Barcelona».

El músico lamentó por otra parte: «Es la primera vez que este espectáculo por todo el mundo se encuentra con esto. Le digo que se pueda sentir orgulloso».

Tras su intervención, el público dedicó otro gran aplauso a Joan Manuel Serrat.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

josep
Hace 9 meses

an ricardo i sargantana els i dic que es el unic canal que veig, perque es el de mes calitat en tot, i volsaltres per lo que veig ja os van pari adoctrinats, amen.

Valoración:-1menosmas

sargantana
Hace 9 meses

Josep, siento mucho votarte negativo, te faltan muchas horas enchufado a tv3.

Valoración:4menosmas

luis
Hace 9 meses

Yo solo puedo decir a Serrat, GRACIAS!!!! El disco Mediterráneo, posiblemente el mejor de su carrera!!!. Todo un Sr. dentro y fuera del escenario. No hay más!!!

Valoración:19menosmas

cromapons
Hace 9 meses

Indignado, no posi tots els ous en el mateix paner, la xenofobia no es bona consellera, a Catalunya hi ha de tots colors, com a tot arreu i en Serrat es un cantant excepcional, tant sigui en catala com en castellà. Jo també sento dir xorrades tot el dia sobre Espanya i no generalitzo. Un poc de sentit comú no aniria malament..

Valoración:4menosmas

lupa
Hace 9 meses

Resulta que fa unes setmanes, en Serrat actuava a València, i en presentar una cançó en català, una espectadora li va recriminar que ho fes en Castellà. Mateix artista, mateix cas, de signe contrari. Només va sortir a un racó del diari "Las Provincias". Sa mateixa tonteria només és enfocada i amplificada quan interessa a qui interessa.

Valoración:-11menosmas

Ullastre
Hace 9 meses

Esto con vox no pasaba

Valoración:-3menosmas

Ricardo
Hace 9 meses

Josep, crec que hauries de veure més TV3. Encara no estàs prou adoctrinat.... Ja,ja,ja

Valoración:27menosmas

josep
Hace 9 meses

en serrat es va donar a coneixa cantan en catala la seva llengua materna, al cap dels anys veien que no tenia pou redit economic es va pasar a cantar en castella sobre tot per sudamerica, a diferencia d´en lluis llach, que tenia aquet molta mes calitat i no li va fe falta cantar el castella, per lo tant es logic, que algu li digues aixo, per mi es un renegat, i un pesetero, a part de que en el proces ss´alies amb els unionistas.

Valoración:-65menosmas

Germansito
Hace 9 meses

Lo que no se pot fer és anar a un concert de qualsevol persona i ideologia i dir-li a s'artista com ha de fer sa funció. Per açò que es quedi a casa i no molesti. A més de pagar pes concert. Sa gent es pensa que perque paga pot fer lo que vulgui i no és així. Si és que algun cauen dins sa seua pròpia trampa. Salut, força i República!

Valoración:-9menosmas

Menorquí
Hace 9 meses

Fue un españolista para encender más el fuego

Valoración:-43menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2