Patrícia Mamona, baños turquesas, relax y queso en sus vacaciones en Menorca

La saltadora portuguesa se adjudicó la medalla de plata en los Juegos Olímpicos de Tokio

| Mahón |

Valorar:

El descanso de la guerrera, o en este caso de la atleta, se lleva a cabo estos días en Menorca. A su litoral privilegiado ha recalado Patrícia Mamona, la saltadora portuguesa que se adjudicó la medalla de plata en triple salto en los pasados Juegos Olímpicos de Tokio.

La atlesa lusa, uno de los principales emblemas que representan al Sporting Club de Portugal de atletismo, ha compartido en Instagram varias fotografías que reflejan su paso por la Isla balear y el descanso del que ha gozado en estos días. Ella es una de tantas celebrities y personajes conocidos que en este verano han elegido Mallorca, Menorca, Ibiza o Formentera para disfrutar de sus mejores vacaciones.

En las imágenes se puede apreciar a Mamona en bikini, disfrutando del mar de Menorca y sus aguas turquesas y cristalinas.

También hay un hueco para la gastronomía local, y entre los alimentos saludables que degusta la campeona portuguesa en su estancia entre nosotros se encuentra un exponente menorquín por excelencia, el queso mahonés.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Crític
Hace 9 días

Jo li he dit i li diré sempre formatge de Maó. I no perquè no sàpiga el tema d'on es produeix més o menys. La denominació de formatge de Maó no vé del lloc on més es produeix, sinó del port d'on sortia la mercaderia. De tota manera, que cadascú en digui com vulgui i que gaudeixin del què és un dels millors formatges del món. Per cert, fora de l'illa molts confonen el nom de la ciutat de Maó i el de l'illa, fins i tot a Mallorca. Per no parlar, del què passa als peninsulars. Així que, si algú sent parlar de formatge de Maó, ja sap que parlen del formatge que es produeix a l'illa de Menorca. Pot importa quin nom li donem. L'important és que es produeixi, es vengui i es produeixi i que la gent en continuï gaudint. Per a mi, és i serà sempre formatge de Maó, produït a qualsevol dels termes municipals de la meva estimada illa.

Valoración:-1menosmas

Ramon
Hace 11 días

Tururet, ja surt sa persona que et comensas a treure vilis per sa boca i aires de superioritat i mala educacio. Lo que m'extranya de tu es que no estiguis en un joc de feina , com per ejemple es congres des diputats coma minim Ara es Port de Mao no es exacte avui en dia Mao es Castell !!! Ets la OSTIA , no pots camvia es formatge MAO-MENORCA i ara vols camvia es nom des Port de Mao!!! De be es l'ostia Feteu mira , Tururet des nasus !!!

Valoración:-1menosmas

Ciudadano ejemplar
Hace 11 días

Por cierto, y eso es 100%, en mallorca diuen "furmatge de mô"

Valoración:-2menosmas
AOh14GhjoVs99NSGv5jOvIdFh6h6JV5xu_j_l5gQp-IdrA=s96

Tururu
Hace 11 días

Ramonet, es Port de Ciutadella existeix i existirá sense fer cap falta es teu reconeixement... Que Son Blanc es un dic, ja ho sabem, tret de tu que et condona aquí ningú li diu Port a es Dic, tal vegada perque no som pretenciosos ni vanidosos... I per cert, Port de Mao tampoc es una denominació exacte avui en día, ja qué es de Mao-Es Castell...

Valoración:-3menosmas

Skarabatha
Hace 11 días

Bienvenida a Menorca y enhorabuena por tu logro en las olimpiadas, un placer verlas por la tele. De tota sa notícia només xerrau de formatge, quan us estan dient que una atleta campeona és aquí... Només xerrau de formatge... Fos en Nadal, O en Gasol, o en Cardona O en Neymar, o es qui sigui no serien aquests es comentaris. (tenc admiració per ells també)

Valoración:28menosmas

Ramon
Hace 11 días

Port de Ciutadella, tampoc existeix , es un dic i voltrus deis port Mes cla aigu, questio de temps donarsen conta tu mateix ho dius , temps a nes temps i dircses cises com san de dir

Valoración:-14menosmas
AOh14GhjoVs99NSGv5jOvIdFh6h6JV5xu_j_l5gQp-IdrA=s96

Tururu
Hace 11 días

"Queso Mahones" no ho diu ningu, a excepció de qualcuns a Mao i Placa Biosfera. Encara es mantén s etiqueta desfasada, pero es questio de temps dir-lis a ses coses per es seu nom auténtic, con en aquest cas. Nomes es questio de temps...

Valoración:2menosmas

Alexia
Hace 11 días

Pretenden a nivel oficial e institucional destruir y acabar con el histórico nombre de la ciudad de MAHÓN y llevan camino de conseguirlo. Y desde hace algún tiempo, algunos talibanes parece que también quieren cargarse la denominación del mundialmente famoso QUESO MAHÓN. Si los mahoneses no espabilamos y ponemos pie en pared contra todos estos furibundos ataques a lo que es nuestro, pronto nos van a borrar del mapa.

Valoración:-12menosmas

Ramon
Hace 11 días

Vol di lo que cadascu vulgui senti Pero Tururu, encara que no et gradi, poca produccio i tal com dius es QUESO MAHON, com tota sa vida !!!

Valoración:-5menosmas
AOh14GhjoVs99NSGv5jOvIdFh6h6JV5xu_j_l5gQp-IdrA=s96

Tururu
Hace 12 días

Deu voler dir "queso de Menorca", ja qué "queso mahonés" ja no existeix, ja qué a aquella població sa producció es ínfima i a mes ja ni es es punt de enviament, ni sa majoria de consumidors li diuen aixi...

Valoración:12menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1