Més per Mallorca reclama ahora la gestión de Transparencia y Cultura

Bel Busquets, secretaria general: «La cedimos a Més per Menorca y es lógico que la recuperemos»

|

Valorar:
141 encuestas
Ruth Mateu, el viernes, cuando iba a explicar los motivos de su renuncia, forzada por Francina Armengol

Ruth Mateu, el viernes, cuando iba a explicar los motivos de su renuncia, forzada por Francina Armengol

Més per Mallorca mueve ficha sobre el tablero del Govern y reclama la gestión de la Conselleria de Cultura y Transparencia, hasta hora en manos de Més per Menorca. Un inesperado movimiento que acentúa la crisis política, de largo recorrido y consecuencias imprevisibles, abierta por los contratos sin publicidad adjudicados desde tres conselleries de Més -Turismo, Cultura y Medio Ambiente- a Jaume Garau, director de la campaña electoral de esta coalición en 2015.

Bel Busquets, secretaria general del PSM (Mallorca), manifestó ayer que «Més per Mallorca reclama la Conselleria de Transparencia, Cultura y Deportes» y añadió: «Queremos que siga en nuestras manos, como hasta ahora, porque nosotros estamos comprometidos con estas áreas». Según Busquets, «después de la negociación para formar el Govern del Pacte cedimos esta Conselleria a Més per Menorca, por lo que es lógico que ahora la recuperemos».

Tensión Mallorca-Menorca
La publicación, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de la dimisión de Ruth Mateu como un cese, firmado por Francina Armengol, ha aumentado la tensión y encrespado, aún más, los ánimos en Més per Menorca. Explican que Ruth Mateu renunció «por la presión de la presidenta Armengol, quien le dijo: 'o presentas la dimisión o serás destituida». La consellera aceptó, por lo que su decisión no puede ser publicada como un cese. El Govern del Pacte ha quedado en minoría al contar con sólo 20 de los 59 diputados del Parlament.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Visca Na Francina
Hace más de 4 año

Ha fet molt bé Francina Armengol de tallar rapidamente la xarxa clientelar que s'estava organitzant entorn de MÈS , però cal observar les compres de determinades àrees dels ajuntaments que s'aprofiten aquest entorn. a xarxa clientelar es dóna també en petites compres en comerços d'amics, familiars i adherits del seu entorn , i això no el para oficines de transparències sinó amb tribunals. Na Francina ha dit PROU!!!!!

Valoración:-3menosmas

pringat
Hace más de 4 año

Creu Rhut Mateu, que al Maria Joan o Tuni Alles li haguessin fet contractar al cap de la seva campanya electoral amb els diversos contractes, per pagar la campanya electoral, la teva falta de serietat passés a la història juntament amb els peperos t'has cremat per tota la teva vida, Nel com a responsable hauria de fer una pensada pel gol que li han ficat.

Valoración:10menosmas

pagano
Hace más de 4 año

Y lo realmente importante , que habeis contratado para que os pagasen la campaña????....., igualitos que los Peperos pero mas chapuzas , vergüenza y transparencia , je, je, je

Valoración:11menosmas

medusa
Hace más de 4 año

que una trasparencia "mes" opaca

Valoración:16menosmas

Reurer
Hace más de 4 año

Hala, Maite i Nel, ja teniu s,excusa per intentar justificar sa vostra incompetencia i tots es incompliments: Sa culpa es de sa tramontana i es mallorquins. A fer escola una altra vegada... pobres alumnes!

Valoración:14menosmas

Nacioalista
Hace más de 4 año

"queremos que siga en nuestras manos.." "la cedimos..", es llenguatge els delata, els hi sap greu que Mes per Menorca no hagi acceptat es paper de sucursal o colonia que es te assigant a ses illes menors des de Mallorca. I després xerraran de sobirania

Valoración:16menosmas

Transparéncia
Hace más de 4 año

Vaya tomadura de pelo,transparéncia hipócrita.

Valoración:26menosmas

Joan de Sa Vinya
Hace más de 4 año

Un tercer Govern de Pacte que és un desastre per les baralles i els seus desacords. Els partits d'esquerra podran ser molt bons per fer oposició, però no saben governar. Més per Menorca no aclareix res i ara ha trobat l'excusa perfecta per a intentar justificar la seva pròpia incompetència. Vos vam votar per a resoldre els problemes de Menorca, però no s'heu sabut. Eleccions anticipades, ja!

Valoración:31menosmas

Pere Enrich
Hace más de 4 año

Dimissió ja Nel Marti i Maite Salord!!!! No heu aclarit res i ara voleu donar la culpa als mallorquins.

Valoración:33menosmas

illenca
Hace más de 4 año

Que listos los mallorquines,hechan a los menorquines,los de mallorca ni tocarlos.Mas poder para ellos y la mierda suya nos la encasquetan.

Valoración:43menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2