TW
5

La asociación de jóvenes Granots & Sopes de Sant Llorenç ha puesto a la venta unas camisetas solidarias para ayudar a los afectados por las lluvias torrenciales del pasado martes por la noche.

La prenda ha sido diseñada por Toni Galmés, tiene un precio de 10 euros y hay tallas para niños y mayores. La camiseta contiene una ilustración en la que se abraza uno de los edificios más emblemáticos de Sant Llorenç y pretende ser un símbolo de apoyo para todos los afectados.

Noticias relacionadas

«Queremos ayudar y aportar nuestro granito de arena para que nuestro querido pueblo pueda recuperar la normalidad», justifican los jóvenes.

Ver esta publicación en Instagram

IMPORTANT! ???? Des de G&S volem aportar el nostre granet d'arena per ajudar al nostre estimat poble de Sant Llorenç a recuperar la normalitat. Proposam una iniciativa solidària i benèfica, posant a la vostra disposició la comana d'una camiseta amb un disseny que representa TOT EL QUE ESTEIM VIVINT la gent afectada, i que ha estat dissenyat per en @tonigalmesdibuixos. Ara es fa la comana, i més endavant anunciarem com recollir la camiseta. TOTS ELS BENEFICIS aniran destinats a la causa. Tota aportació serà benvinguda. Vos agraïriem màxima difusió, per arribar al màxim de gent possible. Moltes gràcies. De ben segur els llorencins estarem eternament AGRAÏTS. #AnimsSantLlorenç #TotsSomSantLlorenç Hem canviat el sistema per comanar camisetes. Està TOT EXPLICAT a les nostres 'stories'. Els que ja jeu fet la comana amb l'antic mètode, no us preocupeu, doncs segueix sent vàlida. PayPal et deixa afegir una NOTA i allà heu de posar les talles que voleu. Enllaç: https://paypal.me/pools/c/88D6HsB5Gg Moltes GRÀCIES A TOTHOM per la immensa ajuda que estam rebent! Enllaç directe per DIFUSIÓ MÀXIMA! ❤️????

Una publicación compartida de Granots & Sopes ???????? (@granotsisopes) el

La camiseta solidaria se puede conseguir a través haciendo la aportación en este enlace , la asociación también explica más detalladamente cómo hacer las encargos y recoger las prendas en sus historias de Instagram.