Fútbol

Atlètic-Dosa, un amor imposible

Los dos clubes rompen definitivamente su reciente acuerdo de futuro y el cuadro bermellón moldea su nuevo proyecto deportivo

| |

Valorar:
preload
Presidenta. La mandataria atlética, Esperança Juaneda, durante su visita a la redacción de «Es Diari

Presidenta. La mandataria atlética, Esperança Juaneda, durante su visita a la redacción de «Es Diari

08-02-2017 | Laura Amores

Nuevo vuelvo inesperado y parece ya que definitivo en las relaciones deportivas y de futuro de las dos entidades que habitan en el vetusto Municipal: Atlètic Ciutadella y Dosa CF. Como quiso informar ayer la presidente atlética, Esperança Juaneda, a «Es Diari», desde finales de la semana pasada ha quedado ya totalmente roto– y de manera oficial– el reciente acuerdo de colaboración que habían firmado a finales de verano ambas entidades. Del mismo modo, la mandataria bermellón anunció que el próximo mes de marzo el Atlètic presentará su nuevo proyecto de futuro, ya en solitario, «con la intención de volver a hacer cantera», manifestó.

En este nuevo capítulo– pare que último ya– del serial entre los clubes que presiden Esperança Juaneda y Margarita Moll, ambos han roto ya cualquier posibilidad de terminar siendo una única entidad mediante una fusión, que de entrada tenía que ser la rúbrica definitiva al pacto de colaboración sellado en agosto. Una entente que llegaba después que ambos rompieran su filiación deportiva, tras años de noviazgo. «Llegar a una total integración y funcionar como un único club en la 2017-18», fueron los términos usados en agosto. Pero escaso medio año después, y tras haberse reunido este mes de enero, «en el Atlètic solicitamos al Dosa saber su postura y si se mantenían en juntarnos el año próximo, ya que no se hace de un día para otro. Y no hubo acuerdo, en el Dosa nos dijeron que no», explicaba este jueves Juaneda. Tras insistir los dirigentes atléticos en que era la mejor vía de futuro, «y tras pensárselo ellos, nos insistieron que no, que no se encontraban cómodos con nosotros y que querían dar por acabado este pacto».


[Lea la noticia completa en la edición impresa del 10 de febrero de 2017 o en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Martí Pons
Hace más de 2 año

Fa uns quants anys que vaig a s'Atletic i amb aquets anys be vist moltes histories amb es dos clubs. Jo sempre be dit que anar junts era una gran opcio i mes per s'Atletic aixi de moment nomes s'hauria de preocupar de fer un gran equip de regional per pujar de categoria. L'any passat aquesta relacio ja es va rompre i semblava que no hi havia res a fer, pero finalment van arribar un acord per anar junts i per es proxim any intentar fer un gran projecte cosa que per lo que llesgesc aqui el Dosa no en vol sebre res. Mentre el Dosa no vulgui entendre que es camp es de s'Atletic no hi ha res a fer.

Valoración:1menosmas

I es director esportiu?
Hace más de 2 año

Nan Moll? No era en Berto Vaquero es D.E.? Que ha passat? S'Atletic nomes surt a Es Diari per explicar segons que? Si es cert que en Berto Vaquero ja no hi és, no he llegit cap noticia a Es Diari. Si és un error tipogràfic, ho haurieu de corregir. Fe de erratas.

Valoración:3menosmas

CIUTADELLA F.C.
Hace más de 2 año

Senyor RAMON, pens exactament com tu! Crec que amb un únic club, Ciutadella seria una cantera molt més potent i tindria equip a Tercera sense passar massa pena. Tindria unes instal·lacions espectaculars (3 camps aferrats) i un nombre de jugadors increible, Ara bé, per aconseguir tot açò, és evident que ens hauríem d'oblidar d'egos, colors, camisetes i escuts. I això si que em sembla inviable ara mateix. Si tothom hi poses una mica de sa seua part, sé ben cert que sortiria un PROJECTE ben aclarit. Per jo, el futur des futbol a Ciutadella. Pero mentre hi hagi "històrics", i "grans clubs" açò es inviable. Ja ho has dit: a seguir somiant!

Valoración:3menosmas

Desinformat
Hace más de 2 año

"Atletic". D'on et treus que el Dosa no paga gastos des camp? Qui t'ho ha dit? Crec que antes d'opinar hauríem de saber sa veritat, si no quedam en evidència. Crec que es principal desacord entre DOSA i ATLETIC ve per un tema de repartir "gastos i ingressos" on s'Atletic està posant poc de sa seua part perquè aquest conveni funcioni. I aço ho dic (com tu) sense estar 100% informat, però he sentit comentaris. Difícil es voler rebre, si no esteim dispost a donar.

Valoración:4menosmas

Històric diuen
Hace más de 2 año

Fa gràcia. Fins quan sa gent de s'atletic dura sa venda a els ulls i no es donarà compte que es club esta acabat? I esta acabat per una mala gestio passada que van arrossegant i que per molt que vulguin ara, arrancar un equip desde zero es casi impossible. Hi ha hagut molts de clubs històrics que han desparegut, i no passa res. A Rei Muerto, Rei puesto.

Valoración:0menosmas

Atletic
Hace más de 2 año

¿Y hasta cuando tiene que estar el Dosa sin pagar gastos en un campo? Al menos este año limpia los vestuarios. Una fusión era la solución pero dos no se entienden si uno no quiere, y si este uno tiene intereses ecónimos, todo se reduce a eso.

Valoración:4menosmas

Ramon
Hace más de 2 año

Som d s Atletic i des Boscos desde sempre. No es just acusar al Dosa de no voler fusionar se amb ells. S Atletic va tenir uns anys de despreciar sa cantera deixant k ses invercions k es feien anassin destinades nomes s equip de tercera. Es van malgastar es doblers deixant ses infraestructures des camp i futbol base de banda. Es fiets van partir cap a nes clubs que si ho feien, com el Dosa o el Penya. Ara paguen ses males decisions preses. Ojala un dia Ciutadella es pogui fusionar en un sol Club de futbol format pels quatre que ara son individuals. Aço si que feria Creixer es nivell futbolistic a Ciutadella. Pero, crec que tindre que segui sommiant!

Valoración:6menosmas

Mario
Hace más de 2 año

El ppdo. sábado presencié el partido de juveniles At,Ciutadella-Alaior,me extrañó que antes de empezar el encuentro, en el corrillo previo los jugadores locales corearon Dosa y no Atletic ó Ciutadella,ahora me doy cuenta de la situación,ojo al dato Sra.Juaneda.

Valoración:-1menosmas

Ses voltes
Hace más de 2 año

Lo que se deberia hacer en Ciutadella es apoyar todos al club que todavia esta en tercera división si baja de categoria sabremos lo que ha perdido la ciudad,cada quince dias viene un equipo de fuera esto es bueno para el comercio y para el buen nombre de Ciutadella.

Valoración:-12menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1