Fútbol

Guiem Martí sigue en el Mercadal

El veterano delantero decide renovar pese a otras propuestas

| |

Valorar:
preload
Guiem Martí

Guiem Martí

Se presentaba como uno de los culebrones del verano en el mercado menorquín pero este martes por la tarde quedó finiquitado. El veterano delantero mercadalenc Guiem Martí jugará una temporada más en el club de su pueblo, en el CE Mercadal, a las órdenes del entrenador, Pere Vadell. Guiem, con un notable pasado como profesional lejos de España y en Segunda División B, acepta nuevamente el reto del Municipal de Sant Martí de intentar regresar a la Tercera División.

Guiem Martí, jugador apreciado en el club, ha optado por prorrogar su estancia en el Mercadal, tras el doloroso final de temporada protagonizado por lo rojiblancos, a los que la covid-19 les cortó las piernas y posteriormente, en la fase de ascenso exprés a Tercera División, fueron sorprendidos por el Porreres de Mallorca.

Un Guiem que además de la propuesta que tenía sobre la mesa de seguir vistiendo de rojiblanco, también había contado con una oferta de la UD Mahón- extremo que el jugador no ha confirmado a este diario-, e incluso había podido meditar su retirada. Sin embargo, el jugador ha dado el sí a la nueva junta directiva que preside ahora Toni ‘Vila’ y se une al interesante proyecto que vuelve a generar el Mercadal.

Del mismo modo, junto a la renovación de Guiem Martí, también se da por hecha la continuidad de otro fijo en Sant Martí, el centrocampista de Ciutadella, Izan Canet.

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Bep Capell
Hace un mes

Tota sa raó teniu Miquel i Taronges Navels. Toralment d' acord. No és per casualitat que duguem vuit anys sense pujar ningú a Tercera. I, tor i aixi, alguns equipos segueixen fent cada any igual, a pesar des fracás continuat, temporada rera temporada. Hi ha Regional per anys. Con su pan se lo coman.

Valoración:2menosmas

Taronges Navels
Hace un mes

Mestres hi hagi a Menorca persones amb mooolt doblers en negre que s'ha de treure de damunt i que vulguin jugar a n'es PC Fútbol, sa regional perdrà tota s'essència. Salut!

Valoración:5menosmas

Miquel
Hace un mes

Hi ha equips i sobretot jugadores que poden dir, amb orgull, que jueguen a regional preferent. Sí, regional preferent. Us record que a Mallorca hi ha sa preferent, 1a regional, 2a regional i 2 grups de 3a regional. Tenen ascensos i descensos cada any. Qualquns de Menorca tenen nivell de 2a o 3a regional i van de galls. Asò és es nivell d'aquí i encara cobren per jugar. Obriu ets ulls tots, que es fútbol menorqui fa pena. No se a que esperen a pactar una norma que obligui a jugar amb minim 8 jugadors "de casa". Almenys tindria mes opcions qui treballi millor sa cantera i no qui pagui mes per quatre jugadors endiosats que no valen lo que cobren.

Valoración:4menosmas

Bep Capell
Hace un mes

Pero de qué rallau, sous, doblers? De quines quantitats parlau? Peró si els jugadors haurien de donar les grácies per deixar-los jugar!! Res, miseria i companyia. Que en fa d' anys que s' escut no signifi a res. Enguany aquí, l' any qui ve allá. Els colors son lo de menos. No mos vulgueu vendre cap moto. Açó fa molta estona que va acabar!!

Valoración:4menosmas

Flipats
Hace un mes

Xerrau de regional al·lots i vos pensau que es primera. Regional, sa darrera categoria des futbol des país, i possiblement sa regional amb menos equips de qualsevol banda. Posauvos tranquils que anau de ronaldos i messis i no arribau a reizigers o spasics.

Valoración:1menosmas

alaurenc
Hace un mes

A Bep capell, lo as clavado esta es la pura realidad de esta nefasta Regional Menorquina.

Valoración:4menosmas

@ficticius
Hace un mes

pero si es teu club no el volia....eu tingut que treure es doblers perque no fitxabau a ningu de l´unio i ara es pages ha tingut que treure sa billetera i menjars ho amb patatas jojojojojojo no se que xerrau perque no teniu ni idea. per cert, teniu que ser poca cosa per telefonar a nes jogadors que us han dit 20 vegades que han renovat i encare seguiu....sou patetics. un poc de respecte

Valoración:-1menosmas

Bep Capell
Hace un mes

Flaca, molt flaca sa Regional a Menorca, una competició que només interessa a sa setentena de seguidors de cada equip i prou. Molta veterania, jugadors que ja ho han dit tot, desmotivats i sense futur. Als joves sa Regional no els interessa gens i, per tant, condemnats a veure sempre ses mateixes cares as terreny de joc i a ses banquetes. L' únic que canvia son els canvis de "cromos". Tenim Regional per anys, de fet és lo que mos mereixem. Salut!!

Valoración:7menosmas

@Vinicius
Hace un mes

Tu forma despectiva de referirte al equipo de la zona de Andrea Doria te deja retratado Tu equipillo quedara a muchos puntos del vecino de la zona que comentas,la envidia es mala consejera.

Valoración:-3menosmas

Joan, juan o como quiera que querais
Hace un mes

Meterle más de 10 goles al sporting puede decantar la balanaza en una temporada que habrá mucha igualdad, el golaverage puede ser crucial

Valoración:-3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2