«Amb el cas Millet em vaig sentir enganyada com tota la gent que estima el Palau»

Entrevista a Mariona Carulla, presidenta de l’Orfeó Català, entitat que gestiona el Palau de la Música Catalana

|

Valorar:
Mariona Carulla, a la seva casa del carrer Sant Cristòfol de Ciutadella, el lloc on descansa, sigui a l’hivern o a l’estiu

Mariona Carulla, a la seva casa del carrer Sant Cristòfol de Ciutadella, el lloc on descansa, sigui a l’hivern o a l’estiu

Kika Triay

Després de l'escàndol Millet, de la trama que s'enriquí de forma fraudulenta a través de la gestió del Palau de la Música Catalana, Mariona Carulla Font ha retornat a l'auditori de referència de Catalunya la dignitat perduda. Nascuda a Barcelona el 1944, aquesta economista ha posat ordre en els comptes i ha reformat els estatuts per garantir una gestió eficaç i transparent. És la presidenta de l'Orfeó Català, l'associació propietària del Palau de la Música Catalana. Avui, a les 20 hores, impartirà la conferència «L'Orfeó Català, l'ànima del Palau de la Música Catalana», dins el cicle de tertúlies de l'Ateneu de Maó.

Arribà a la presidència en un moment convuls i agafà les regnes d'una institució ferida. Va ser fàcil?
— A la meva família sempre hi ha hagut un vincle amb l'Orfeó Català. Tant la mare com el pare van formar part de la directiva. Jo era la vicepresidenta quan esclatà el cas Millet. El 2009 em van demanar que agafés la presidència interina. Llavors vam haver de modificar els estatuts per convocar eleccions a la presidència, que no estaven contemplades. El 2010 vaig ser elegida presidenta i el 2014 vaig revalidar el mandat.

Quan el cas Millet detonà, com encaixà l'escàndol?
— Em vaig sentir enganyada, com tota la gent que estima una institució com el Palau de la Música Catalana...

[Lea la entrevista completa en la edición impresa o en Kiosko y Más o My News]

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Aravadebo
Hace más de 5 año

Biel, yo votaré al partido que me dé la gana sin que eso te dé ningún derecho a menospreciarme ni insultarme, como no me lo da a mí que tú votes a quien sea. Así que lo de "Pepero" o cualquier otro adjetivo raro te lo enfundas. Lo que yo digo es que estás echando una cortina de tinta sobre éste tema enumerando otros que no vienen al caso, como hacen los calamares cuando quieren escapar. Está claro que hay otros casos de corrupción pero el periódico hoy habla de éste. Espero con impaciencia tus comentarios cuando se hable de esos otros casos que tanto te apasionan igual que espero que algún día ésta señora tan puesta responda por sus acciones y omisiones.

Valoración:-5menosmas

peret
Hace más de 5 año

Enganyada? no em fotis guapa. Fins les rates del Palau sabien que tot el que alli es cuinava no era aigua clara. Els viatges de Millet i el tenir a tota la familia colocada al Palau no ho veies? El mes vergonyos es que en Millet era un bocamoll i ratllava tot el que feia. O et creies que totes les cases que comprava, que tots els bitllets de 500 que ensenyaba els habia guanyat legalment? El problema d'espanya es que tots aquets 'elements' que viuen a l'administracio han cregut normal que algu amb un sou public pugui guanyar mil.lions d'euros legalment. la familia pujol, la familia millet i tants altres han viscut molt per sobre del que es raonable i ningu al seu costat mai ha pensat que aixo era insostenible.

Valoración:7menosmas

Prim
Hace más de 5 año

Biel, tens tota sa raó, pero aquí pixas fora test. Aquí se está rallant de un cas concret.

Valoración:-1menosmas

Nofre
Hace más de 5 año

Biel, tens tota sa raó!

Valoración:-11menosmas

Biel
Hace más de 5 año

Aravadebo se nota que eres Pepero, y solo sabes criticar a lo demás, sois vosotros los que utilizais "el tú más" . Yo no justifico nada ni a nadie, todos los grandes partidos tienes graves casos de corrupción desgraciadamente.

Valoración:-13menosmas

Aravadebo
Hace más de 5 año

Biel, miro en casa cada día pero si quiero escribir un comentario sobre éste tema lo haré aquí y si quiero escribir un libro sobre la corrupción en el planeta lo haré en otro sitio. No por haber otros casos voy a dejar de opinar sobre éste. Empiezo a estar un poco harto de que el "y tú más" sea una disculpa para algunos.

Valoración:-2menosmas

SINFUTURO
Hace más de 5 año

Primero fue la Infanta, luego Tania Sánchez, y ahora ésta. En este país si eres mujer es suficiente decir que no te enteras de nada para que no te metan en prisión...pero si se enteran de lo que cobran cada mes a costa nuestra.

Valoración:4menosmas

sargantana
Hace más de 5 año

Lo que me preucupa del caso Miilet, es que su CLAN y demás palmeros veranean en Menorca, la mayoría en Es Mercadal, sin pisar la cárcel que sería el lugar adecuado para todo ésta pandilla de vividores a costa del contribuyente. La cárcel de Menorca no está mal. lo digo por el clima.

Valoración:8menosmas

agamanon
Hace más de 5 año

Desde luego, un poco de decencia, por favor. Vicepresidenta y no asume ninguna responsabilidad? Y no se enteró de nada? Y además asume la presidencia? ?????? Supongo que estará imputada toda la junta del Sr. Millet......

Valoración:5menosmas

LLadres
Hace más de 5 año

Sí, son unos buenos chorizos, como el PP obras en negro, tarjetas, sobres, sueldos B, enchufismos, caso Gürtel, caso Palma Arena, caso Bárcenas, Caso Hügel, Caso Ibatur/Pasarela, Caso La Fabriquilla, Caso Funeraria, Caso Faycán, Caso Fabra, Caso Cooperación, Caso Brugal, Caso Bon Sosec, Caso Bankia, Caso Baltar, Caso Arcos, Caso Andratx. Dietas, vuelos privados de Ocio. ETC.. Psoe más de lo mismo..

Valoración:3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2