Andrea Olivé Morlà guanya el Premi de Pintura Sant Lluís

«Despertar» és un oli sobre fusta d’un nu masculí, que ha guanyat el guardó, dotat en 1.000 euros

|

Valorar:
preload
Aquesta és l'obra guanyadora del premi

Aquesta és l'obra guanyadora del premi

26-08-2015

L'impacte visual, la correcció tècnica i l'expressivitat són les característiques que ha valorat el jurat per atorgar a l'obra «Despertar» el Premi de Pintura Sant Lluís 2015. Es tracta d'un oli sobre fusta que representa un tors masculí, amb les mans creuades darrera el cap, des d'una visió hiperrealista. Andrea Olivé Morlà (Sant Lluís, 1996) és l'autora del quadre i guanyadora del guardó de pintura que s'entregarà, demà divendres, en el marc del pregó de les festes.

El premi, que està dotat amb 1.000 euros, representa «un estímul per a continuar amb la pintura com afició i és la satisfacció de rebre el reconeixement d'un premi del teu propi poble», explica. Andrea Olivé, tot i tenir 18 anys, concursava per segona vegada al certamen. El jurat del concurs d'enguany ha estat integrat  Blanca Torres, professora de pintura de l'EMEA, la pintora Zulema Bagur i Zaca, humorista gràfic, baix la presidència d'Adelaida Ponsetí, regidora de Cultura.

Andrea Olivé ha finalitzat el Batxillerat Artístic a l'Escola d'Art de Menorca i el setembre començarà el primer curs a BAU, l'Escola Superior de Disseny de Barcelona. Per a la jove autora la pintura és una afició, perquè la seva vocació professional és el disseny d'interiors.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Pasaba por aquí...
Hace más de 3 año

Esto debe ser aquello de "asaltar los cielos" por si no había quedado claro.

Valoración:2menosmas

Indignada
Hace más de 3 año

Indignada totalment. M'agradaria saber com eran la resta d'obres ja que aquesta no diu res, per començar. Increible que la Sra alcaldessa no tingués la vergonya de dir que no es presentés a n'aquest concurs. Sres... Si no teniu dignitat, com a minim un poc de tacte o simple vista.. Per favor!!!!!!!

Valoración:9menosmas

van poff
Hace más de 3 año

Éticamente es reprochable que familiares directos participen en eventos de este tipo. Mal para zulema amadrinando premios que ya se ve qué resultado tan polémico ha tenido, peros es que zulema, con tal de acaparar cacho, se monta a lo que sea, artísticamente hablando.

Valoración:10menosmas

maonès
Hace más de 3 año

És normal que les bases dels concursos prohibeixin que ningú vinculat a la corporació o al jurat s'hi pugui presentar. A més d'ésser honestos ho han de semblar. I aquestes situacions no passarien!

Valoración:11menosmas

Sant Lluisera decepcionada
Hace más de 3 año

Perqué aquest any, la temàtica era lliure? Perquè sols hi ha un premi, quant els altres anys n'hi havia 2, repartits amb menos doblers?? Ja ho entenc, perque participava la filla de la ALCALDESSA!!!! Oleeee la CASTA

PD: la pintura es preciosa, però moralment la mare no havia de permetre que participés. Hi ha molts mes concursos a Menorca...

Valoración:10menosmas

Que raro...
Hace más de 3 año

El cuadro a mi me gusta y creo que la chica tiene potencial pero resulta muy raro.... Primero contratan a la banda de mahon para las fiestas pagando más que a la banda es migjorn porque una de las concejalas (casualmente la de cultura) tiene a hijos suyos en esa banda y ella quiere a sus hijos tocando en las fiestas... Y ahora la hija de la alcaldesa gana este concurso... ¿Qur será lo próximo?

Valoración:10menosmas

Chapuza de concurso
Hace más de 3 año

Seguramente la "madrina" del concurso y, a la vez, miembro del jurado, Zulema Bagur, ya tendrá algún encargo del ayuntamiento, o, al menos, alguna exposición a través del mismo... ¡¡Vaya chapuza de concurso!!

Valoración:8menosmas

Pito
Hace más de 3 año

Aparentemente observando la foto del Diari el cuadro parece estar bien y no puedo valorar si es merecedor del premio o no por que no he visto los demás cuadros del concurso, lo que si crítico y me parece lamentable es que le hayan concedido el premio justamente a la hija de la alcaldesa. En sorteos de la banca y otras empresas los empleados y familiares directos tienen prohibido participar y esto es lo que debería ocurrir con los políticos y empleados del ayuntamiento. Esto huele mal, muy mal!!! Estos de Podemos todo eran promesas antes de las elecciones y ya veis, pactando con el demonio si es preciso basta gobernar, colocando a sus familiares y amigos, otorgándose premios, contratando trabajos a empresas de sus conocidos, igualito igualito que la casta!, mucho prometer antes de meter y nada de lo prometido después de haber metido.

Valoración:10menosmas

pep dominguez
Hace más de 3 año

Enhorabona Andrea! de vegades no ho tenim fàcil. Ànims i confiança en la teva feina

Valoración:-1menosmas

escollonsplens
Hace más de 3 año

El quadre no pot ser més lleig, com tampoc ho pot ser més que la filla de la batlesa guanyi el concurs... açò fa olor a casta...

Valoración:10menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3