Maó promociona una ruta cultural pel municipi

L’Ajuntament edita un fullet informatiu i crearà un abonament per visitar-ho tot

|

Valorar:
preload
Conxa Juanola i Héctor Pons davant el pont de Sant Roc

Conxa Juanola i Héctor Pons davant el pont de Sant Roc

15-07-2019 | Gemma Andreu

L’Ajuntament de Maó continua amb la seva aposta pel patrimoni i la cultura com un dels grans atractius de la ciutat pels visitants. Per tal de donar-li més visibilitat ha editat dos mil fullets amb una ruta turística de cultura i patrimoni que inclouen disset monuments i entitats culturals del municipi.

El pròxim pas serà la creació d’un abonament que doni accés a totes les instal·lacions pels visitants que l’adquireixen, segons explicaren aquest dilluns el batle de Maó, Héctor Pons, i la regidora de Cultura, Conxa Juanola. La idea és posar en marxa aquesta iniciativa en el mandat municipal que acaba de començar.

La ruta

«Volem basar la nostra oferta per la gent que visiti Maó en els aspectes patrimonials tan destacats que tenim i en la gran oferta cultural que es pot trobar a la ciutat. Considerem que això també és un interès turístic», afirmen els dos responsables de la política cultural del municipi maonès.

Els disset espais que es recullen en el fullet que detalla la ruta turística per Maó són: el Teatre Principal; Ca n’Oliver i la Col·lecció Hernández Sanz- Hernández Mora; Can Mercadal (biblioteca pública de Maó i arxiu històric de Menorca); el Museu de Menorca i el Claustre de Sant Francesc; l’Orfeó Maonés; l’orgue de l’església de Sant Maria; la sala de Cultura Sa Nostra a l’antiga església de Sant Antoni; el portal de Sant Roc; la Casa Consistorial de Maó; el Claustre del Carme; els poblats talaiòtics de Trepucó, Cornia i Talatí; la Fortalesa d’Isabel II a la Mola; l’Illa del Rei i el Llatzeret.

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 16 de julio en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

pilsen
Hace un mes

para cuando una iniciativa para mejorar la limpieza, hay algunas calles que dan vergüenza ajena, mal olor y las aceras sucias por no hablar de los guarros que no quitan las deposiciones de sus mascotas...

Valoración:1menosmas

Cultura bienvenida
Hace un mes

Valorar nuestro patrimonio cultural, conocerlo y promocionarlo para residentes y visitantes es beneficioso para todos. Refrescaos en la ducha o en el mar y visitad el Museu de Menorca, para empezar, os encantará.. Bon dia!

Valoración:4menosmas

Lolita Mir
Hace un mes

La alcaldesa tiene buenas iniciativas el secretario ko tantas

Valoración:0menosmas

parques SOS
Hace un mes

Como turista, y no de turista del todo incluido en un paquete ni en plan mochilero, siempre que he visitado ciudades y pueblos europeos he valorado mucho poder sentarme en un parque tranquilo, cuidado y que me permita un descanso en la ruta sin tener que sentarme en una terraza a consumir únicamente porque quiero descansar. ¿Para cuando en Mahon un parque cuidado? La Explanada actual da bastante pena, tranquilidad cero entre posibles pelotazos, vistas a arena sin flores ni vegetación cuidada. Y es Freginals. ..para cuando reformas?

Valoración:23menosmas

toni
Hace un mes

¿Hay dos alcaldes?

Valoración:20menosmas

Seny
Hace un mes

Culturilla progre,gastar para más sectarismo catalanista.

Valoración:10menosmas

Razonable
Hace un mes

Eso está muy bien, pero que pasa con el carril bici de la Via ronda que se prometió. Hay que cumplir con el programa.

Valoración:18menosmas

Un Menorquín
Hace un mes

Si está orientado a para los de aquí... vale, si está pensado para turistas...en qué idioma piensan promoverlo??

Valoración:16menosmas

Bona idea
Hace un mes

Em sembla bona idea. Encara que sembli impossible hi ha gent de Maó que no ha anat mai al Teatre, al Museu o a l’Ateneu. Es perden lo millor de Maó i no ho daben.

Valoración:5menosmas

Josw
Hace un mes

Menos folletitos y mas currar

Valoración:19menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2