Sant Llorenç 2019

Simón Orfila: «Per a jo és el concert més important de l’any»

|

Valorar:
preload
Menorca Alaior / fiestas Sant Llorenvß / Gemma Andreu / presentacion

Presentació del concert a l’Ajuntament d’Alaior

05-08-2019 | Gemma Andreu

«És l’únic concert que em posa nerviós, perquè estic pendent que tot vagi bé». Amb aquestes paraules, plenes d’emoció, Simón Orfila va presentar aquest dilluns el tradicional Concert Líric de Sant Llorenç, que enguany arriba a la 22a edició.

Una cita que el baix alaiorenc viu amb molta il·lusió i sentiment, ja que per a ell és el concert més emotiu de l’any. «Fa tres anys que falta el meu pare i són moltes emocions juntes, que fan que sigui el concert on jo intent donar el màxim possible», va assegurar en la roda de premsa de presentació que va tenir lloc a l’Ajuntament d’Alaior.

La recaptació del concert anirà a benefici de l’Associació de Persones Sordes de Menorca (Assorme), i les entrades es poden adquirir al punt d’informació turística de Sant Diego, i als bars Ca na Divina i Géminis.

Concert Líric de Sant Llorenç. Dimecres, 7 d’agost, a les 21 hores, a l’església de Santa Eulàlia d’Alaior.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Alcaldesa alcalde
Hace 3 meses

Esto es gracias a la Coia

Valoración:2menosmas

Bo tu
Hace 3 meses

Avui mateix en josé luis benejam ha dit que el concert principal de les festes era el del seu amic paco arrojo. Quin personatge aquest batle. I quin personatge en Simon deixarse agafar aixi i ell encantat. Alaior Alaior Alaior Somos los mejores. Riurem molt aquets quatre anys, tu.

Valoración:4menosmas

Para Joan
Hace 3 meses

Totalmente de acuerdo con su comentario, excepto en la alusión a Simón. Conociendo su carácter y comportamiento, no tenga usted duda de que él estaba encantadisimo protagonizando esta bochornosa situación que muestra esta triste imagen.

Valoración:7menosmas

Joan
Hace 3 meses

Están convirtiendo este ayuntamiento y su alcalde como la agencia de espectáculos mas chabacana del pueblo... de momento todo es pan y circo.... el Sr. Orfila se merece seriedad y algo mas de respeto, no están anunciando una fiesta de fin de curso en la playa...

Valoración:6menosmas

Isabel
Hace 3 meses

La imagen que ilustra esta información me parece bastante lamentable, por no decir ridícula. La verdad, no sé qué idea han querido plasmar en esta fotografía, pero parecen un grupo de adolescentes de colegio haciendo el ganso. Me parece absurdo y fuera de lugar, sinceramente. Y la imagen de este nuevo alcalde por los suelos, sujetando en el aire por un pierna a ese hombre. Simplemente penoso. Creo que nunca se ha visto nada igual a nivel institucional.

Valoración:7menosmas

fernando serrano llabres
Hace 3 meses

extraordinario cantante, gran persona.- eres profeta en tu tierra. enhorabona

Valoración:21menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1