Manu Chao actuarà a Menorca la setmana que ve

Farà dos concerts en format acústic i juntament amb altres dos músics com a banda a Maó i Ciutadella

|

Valorar:
preload
Manu Chao

Manu Chao

07-09-2013 | Wikicommons

No havia vingut mai a actuar a Menorca i feia anys que els gestors des Claustre de Maó volien que anés a l’emblemàtic espai musical. Ara, aquell desig, per sorpresa, es farà realitat i una de les veus més compromeses del panorama musical dels darrers anys, el cantant Manu Chao, nascut a París l’any 1961 i de pare espanyol, hi actuarà el proper dissabte 31 d’agost a les 22 h al Claustre del Carme en un dels relativament habituals concerts clandestins que Manu Chao acostuma a fer arreu del món i que és ell qui tria els locals.

De fet, el cantant, amb una carrera en solitari de molt d’abast i que fou conegut arreu com a líder de Mano Negra, a Menorca també farà una altra actuació de tipus clandestina, el dimarts 27 a un local musical de Ciutadella i que a hores d’ara ja té totes les entrades disponibles exhaurides.

Al concert des Claustre de Maó tindrà un preu popular (desig exprés de l’artista) de 10 euros, Manu Chao l’oferirà en format acústic, amb ell com a veu i guitarra i acompanyat per altres dos músics com a banda damunt de l’escenari. Es tracta d’un format més proper i íntim que quan actua amb banda completa i que arribarà amb el nom de Chapulín Solo, alter ego de Manu Chao i que l’artista, precisament, utilitza quan ofereix aquestes actuacions més petites.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Lluis
Hace 24 días

No se rumorea, es verdad. Los mismos que lo traen les guardan entradas a sus amiguetes y los demás ajo y agua, hay uno del puerto de Ciutadella que lo hace.

Valoración:-3menosmas

calimera
Hace 24 días

@ Joan,le vist amb format acustic...IMPRESIONANT!!! NO T'HO PERDIS et fera conten!!!

Valoración:4menosmas

LP
Hace 25 días

¿cuanto cobra el anti-sistema y quien o quines le pagan?

Valoración:-4menosmas

Goy
Hace 25 días

Menos mal.... Pensé que a la isla solo venían triunfitos prefabricados para e i"nfluencers" descerebrados/as a quienes no conocen ni sus padres. Este señor tiene trayectoria y música con tintes originales y creativos, auaunque se salga de lo comercial y hortera que se lleva ahora, como las canciones de la de las uñarracas......guste o no.

Valoración:9menosmas

Es molt injust
Hace 25 días

Se rumorea que se hizo un grupo de wasap para vender todas las entradas a los amiguetes al más puro estilo español! Ale venga! Pasa dilluns! Gracias .

Valoración:-8menosmas

Ffff
Hace 25 días

Hola... Viator, deixant a banda gustos musicals... En Manu Chao és un home que ha venut milers de discos a centre i Sudamèrica,espanya i frança.. un tio d'èxit que mai ha oblidat de on ve... Enhorabona que Aquest senyor soni a la nostra Terra. Salut

Valoración:5menosmas

Joan
Hace 25 días

Lo malo es que no venga con la banda, no es lo mismo un acústico que escuchar y bailar sus canciones con su banda, no será lo mismo... aunque como persona creadora de éxitos es un fenómeno... hagan lo posible para que actúe con su banda por favor !!! Los acústicos son su canciones pero en modo descafeinado.. no es lo mismo.... Por favor !!! Con la banda o que cualquier banda de Menorca se preste a realizar sus canciones, aunque el reggae es un estilo algo complicado. Si el concierto es en acústico siento mucho pero no vendré, me pondré alguno de sus cd en casa y santas pascuas.

Valoración:-12menosmas

K0Pollo
Hace 25 días

@Viator, hi ha més música que es "Regueton".

Valoración:24menosmas

Viator
Hace 26 días

¿I quí collons es aquest?

Valoración:-60menosmas

Una
Hace 26 días

Excelente noticia !!!

Valoración:19menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2