El videoclip balear más visto en YouTube es menorquín

|

Valorar:

Neix un nou projecte musical. Després d'esforços, temps i dedicació us presentem el nostre primer single: SOM.

Youtube: Rudymentari

El videoclip del tema «Som», del músico menorquín Rudymentari (antes Jimmy Jazz) triunfa en el sitio web de vídeos por excelencia, YouTube. Es el vídeo más visto en catalán de artistas de Balears durante el último año 2019. Las visitas han sido contabilizadas por la revista «Enderrock», especializada en la difusión del pop-rock realizado en lengua catalana.

La lista, cerrada a 31 de diciembre de 2019, incluye los videoclips publicados en YouTube y no en otras plataformas como Vimeo o TV3.cat, y elabora un ránking de los diez más vistos. En ese Top Ten se ha encaramado al primer puesto el músico menorquín Rudymentari con «Som», que contabilizó 69.700 reproducciones, siendo el primero de artistas de las Illes Balears. Una canción con ritmo de reggae que habla, según explicó su autor, «de las raíces menorquinas y del amor hacia la Isla» desde un punto de vista muy personal. El videoclip está dirigido por Dani Florit y fue rodado en Menorca, principalmente en la zona norte de Ciutadella, entre Punta Nati y Cala Morell.

Los siguientes en la lista de los más vistos son «Bruixes» de Salvatge Cor; «Seguir endavant» de Emboirats; y «En veu baixa» de OR ft Els Catarres.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Embafes
Hace un año

Sa canso no magrada, vol imitar sa veu per semblarse n'en Morodo es cantant, ara haurem de tractar aquet tiu com un idul no? Aixcant es puny i faguent es saludo Comunista, amb sa camia de anti-feixisme pero apoyant ees comunisme i a mes cridant a un tros de sa canso: som memoria historica, histerica hauria de ser. Masa idees radicals a sa canso i a ses imatfes com sa camia. Salut

Valoración:-7menosmas

Antifaixista.. i anticomunista
Hace un año

Sa camiseta amb sa propaganda hi sobra, ideologies a part, sa cançono esta malament

Valoración:-1menosmas

Ciutadellenc
Hace un año

Sincerament es molt flac...

Valoración:-17menosmas

inde
Hace un año

Hi ha qui pensa que els músics han de ser floreros de divertiment, i jo crec que no, que han de ser altaveus del dia a dia de la societat, explicant les coses des del seu punt de vista. És clar que cantants de ideologia dretana n'hi ha pocs perquè acceptar les crítiques (sempre de manera positiva i constructiva) aquesta opció política no permet. En canvi, l'esquerra si.

Endavant amb els altaveus de la gent. És una manera de no silenciar les injustícies.

Valoración:21menosmas

IO
Hace un año

Lástima de video politizado...

Valoración:-17menosmas

Feixista menorquí
Hace un año

M'agrada molt, pero una llàstima que dugui una camiseta antifeixista, no ens representa a tots, açò si, molt guapo es polo fred perry. No son baratos.

Valoración:-35menosmas

Bushmills
Hace un año

Le he vist mils de vegades. M. Encanta. Enhorabona. Menorqui en estat pur.

Valoración:39menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1