Una proposta teatral amb humor per dir ‘no’ al masclisme

|

Valorar:
preload

Pugen a l’escenari catorze artistes, la majoria actrius, encara que també hi participen diversos actors

24-02-2020

La companyia de Sant Lluís Tornam a ser aquí presenta aquest cap de setmana «De dones», un espectacle basat en la comèdia i dirigit a tots els públics, que pretén fer reflexionar, a través del teatre, sobre feminisme i masclisme i sobre els clixés existents que la societat té com a normals però que realment atempten contra les llibertats individuals de la persona.

Aquest és un espectacle que, de qualque manera, denuncia la realitat social actual. «El teatre i la comèdia són bones eines per ser crítics i poder riure de noltros mateixos», explicava ahir el director de «De dones», Pau Seguí. «Avui en dia fa feredat veure com hi ha dones que moren per violència masclista, les injustícies que hi ha i els micromasclismes que donam per suposats».

Textos propis i d’altres autors

L’espectacle, de quasi dues hores i que es podrà veure a la Sala Albert Camus (dissabte, 20 hores; diumenge, 19 h), enllaça amb un fil conductor diferents textos.

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 06 de marzo en Kiosko y Más]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

shakespeare
Hace 4 meses

Los que dicen que sale política barata, supongo que no habrán visto la obra. Os lo explicaré un poco: Consiste en "microrrelatos" humorísticos surrealistas de diferentes autores, unas mujeres que van a terapia para quitarse el estrés que les provocan los hijos (¿dónde está la política?), una señora a la que poseyó el diablo, un matrimonio al que le entran a robar, un monólogo de una niña que quiere ser mayor, otro de una niña que tiene los padres separados , otro en el que va enlazando letras de canciones conocidas, y un homenaje a aquellas mujeres a las que les han robado la vida, hilado a través de un niño que escribe la carta a los reyes, con un final muy emotivo. Gracias por la velada.

Valoración:4menosmas

Lluisera
Hace 4 meses

Tener sentido del humor i a la vez ser sensible a todas las noticias diarias , no son para nada maneras contradictorias de poder ver una gran función de teatro , de un grupo que para nada quiere hacer politiqueo barato , a todos los que dispersan , primero vean el espectáculo y después opinen. Enhorabuena al grup tornam a ser aquí , por hacernos pasar un buen rato . Se puede sonreír y a la vez sensibilizar , muchas gracias

Valoración:10menosmas

El Desembarco
Hace 4 meses

Poco humor, mucho aburrimiento y mucha propaganda barata y oportunista.

Valoración:-10menosmas

El teatro no es la solución
Hace 4 meses

Queridos papás y mamás el machismo se combate desde la cuna. Educando en el respeto, formando, ocupándose de cada miembro de la familia. Porque lo que uno ve en casa es lo que acaba haciendo de mayor. Ahora resulta que hay que teatralizar y parodiar.

Valoración:-8menosmas

Teatrero
Hace 4 meses

Per a en Codi. És trist que vegis el que s'explica en aquest article com "fer política". El teatre, a part d'entretenir, sempre ha estat una eina vital per criticar sa societat en sa qual vivim.

Si tu veus intencions polítiques aquí és que, ara que estan de moda es virus, tal vegada t'han empaltat qualque virus de polotiquitis.

Vegent sa quantitat de dones mortes per violència masclista que duim ja enguany, pens que és bo que es posin aquests temes damunt un escenari. Tant si ho fan els de dretes, com els d'esquerres, com qualsevol...

Molta merda als actors!!

Valoración:3menosmas

Codi
Hace 4 meses

quina pena, sempre fent política, encara que sigui teatre

Valoración:-7menosmas

lluiser
Hace 4 meses

Un gran grup teatral, no me perd mai cap representació seva. Enhorabona, seguiu així, fins dissabte.

Valoración:9menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1