Elecciones autonómicas 2019

Montse Morlà, en la lista de Més al Consell; y Miquel Preto, en la del Parlament

|

Valorar:
preload
Pep Castells y Maite Salord, candidatos de Més per Menorca al Parlament y al Consell

Pep Castells y Maite Salord, candidatos de Més per Menorca al Parlament y al Consell

17-12-2018

Més per Menorca celebrará el 17 de febrero las primaria s para escoger el orden de sus candidaturas para las elecciones al Consell y al Parlament. Los nombres de los candidatos ya se han dado a conocer, y destaca que el actual conseller de Movilidad, Miquel Preto, no opta para continuar en el Consell y presenta su candidatura en la lista de Més al Parlament, encabezada por Josep Castells. Por su parte, la alcaldesa de Sant Lluís, Montse Morlà, figura en la lista al Consell, liderada por Maite Salord.

La mayor parte de los integrantes de ambas candidaturas proceden de la política municipal. En el Consell, repite Miquel Maria, y además de Montse Morlà, también están presentes concejales con área de gestión como el edil de Ciutadella Josep Juaneda o el mahonés Manolo Lora. Se disputarán los puestos de salida con los actuales directores insular Antoni Ferrer y Raquel Marquès, además de Joan Giménez, Francesca Gomis, Mariona Riera y Pilar Serra.

En cuanto al Parlament, concurren, además de Miquel Preto, Oriol Baradad (Ciutadella) y Fanny Riudavets (Alaior), además de Patricia Font que aspira a repetir, Magí Muñoz (con experiencia previa en política), Óscar García, Damià Moll, Francesc Pons y Maite Pons.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Ja hi som
Hace 5 meses

Un dia més a l'oficina......la vergonya es perd pel camí..

Valoración:menosmas

Maria
Hace 5 meses

Maite no vol deixar la cadira, i després de 8 anys a l'Ajuntament de Ciutadella i 8 anys al Consell, torna repetir. Ufff, més i més. I ja faran 20 anys seguits. I Castells ja va ser càrrec de la Generalitat de Cataluña no se quants anys. Fan por, i no renoven l'esquerra que es el que falta.

Valoración:5menosmas

Manu
Hace 5 meses

Que se vayan a catalunya con sus fantasias¡!! Quina nosa q fan!

Valoración:15menosmas

Iker
Hace 5 meses

Supòs q posaran en Miquel Preto com a President de la Comissió d i fraestructures amb menció honorífica per ponts i rotondes, quatre anys sense fer res a la de Maó i tres anys per eixanplar mig metre de vorera a cada banda. Hem de cuidar al geni

Valoración:16menosmas

Mk
Hace 5 meses

Miquel Preto, ets el pitjor conselleria de movilitat que ha tingut Menorca i per incompetent te tindries que anar i no tornar mal mes a Sa política. En nomes Hi ha que anar per ses carreteres de Menorca veura el estat. Mes !!!!

Valoración:21menosmas

illenca
Hace 5 meses

Petro a Mallorca ,igual que Marc Pons ,pobre Menorca!!!! En Nel s´en va,crec que veu venir s´enderrosall

Valoración:17menosmas

FORA MENORCA
Hace 5 meses

todos estos son pro paisös catalans. FORA MENORCA YA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Valoración:16menosmas

Relator
Hace 5 meses

Montse Morlá, después de la crisis de gobierno entre Volem Sant Lluís PSOE y el Pi ni él relator fue capaz mantener un pacto de gobierno, Morlá después de haber destrozado la administración del ayuntamiento ahora pretende cargarse el Consell Insular, Mes Mai Mes, nunca más!!!

Valoración:22menosmas

Ferri
Hace 5 meses

La presidenta del turismo, una que es antiturismo. Pero a la que le encanta hacer turismo para ir a todas las ferias gratis con nuestros impuestos. Y ademas no sabe nada de turismo. Una crack. Mai mes!

Valoración:35menosmas

Xec
Hace 5 meses

Proper Projecte Insignia Maite Salord: Repetidor al Toro per sentir Catalunya Radio quan s'en va sa corrent elèctrica per tota Menorca. Es molt angoixant despertar-te, no tenir llum durant 3 dies i no poder saber que diu Catalunya Radio. El més trist és que a Catalunya Radio tracten temes de Catalunya...evidenment del que estigui passant a Menorca en aquell moment sense llum no sentiràs a dir Res, tampoc sentiràs a dir quines són les necessitats reals de Menorca en aquell instant...

Valoración:35menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3