Elecciones municipales 2019

El PSOE apuesta por la continuidad en Es Mercadal

| |

Valorar:
preload
Ametller mantiene a cuatro de los cinco concejales actuales, solo desaparece Lluís Arjona

Ametller mantiene a cuatro de los cinco concejales actuales, solo desaparece Lluís Arjona

16-03-2019

El PSOE confía de nuevo en Francesc Ametller para reeditar un gobierno socialista en Es Mercadal. La asamblea local aprobó por unanimidad al equipo que le acompañará, una candidatura formada, en su mayoría, por personas que ya han tenido experiencia como concejales en el Ayuntamiento, aunque se incorporan algunas caras nuevas. Ametller estará acompañado por cuatro de los cinco concejales actuales con cartera en el Ayuntamiento. Repiten, ocupando las primeras filas de la candidatura, Eulàlia Garriga, Regina Sintes, Javier Periáñez y Vanessa Vinent.

Tan solo desaparece de la parrilla Lluís Arjona, quien hace unos meses ya renunció a la dedicación exclusiva por motivos laborales. Y en el puesto de Arjona, como número dos, el PSOE ficha a un independiente, Jordi Pons Burillo. También continúa María Carmen de la Hoz, que actualmente es vocal de la Junta Local de Fornells por el PSOE. Además, los socialistas rescatan a Toni Pons Burillo (en novena posición), quien ya fue concejal durante el mandato anterior. Son personas «preparadas para seguir con el trabajo realizado», indica Ametller.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

claredad
Hace 8 meses

Na Lali sa millor amb diferencia. Gran persona!

Valoración:0menosmas

Un poc de veritat
Hace 8 meses

Juanico, tanta sort que algú veu ses coses...

Valoración:2menosmas

1978
Hace 8 meses

Pena em fa saber que un antic regidor a posat aquesta notícia pel grup de whatsapp dels seus amics, ja hi ha captures de pantalla i tot. Se vos veu el llautó..

Valoración:-6menosmas

Joanico
Hace 8 meses

Quants amiguets te en Lluis Argona per el que veig, sou molt llestos dient les intimitats que us han contat d'una banda i defensant a gent que no té ni punyetera idea. Quan hi va haver el "gran apagon" tothom va poder veure qui es va preocupar i qui estaia escoltant el baça en un bar.. Si estais escaldats per algo serà.

Valoración:-4menosmas

majoria absoluta
Hace 8 meses

Enguany farà majoria absoluta. EL PP presenta un jove no format i amb poca experiència. L'Entesa posa un equip format però amb poca experiència. El PSOE presenta Ametller i gent amb necessitats que compleixi ordres. Es passa de 13 regidors a 11. El que no m'agrada de l'equip del PSOE. Posa gent que no tengui criteri, que només compleixi ordres i punt. És un equip fet a la mida de l'alcaldable. Pensi Sr. Ametller que vostè tot sol no pot encarregar-se de tot i hauria de delegar en gent preparada i de confiança. 4 anys per governar són molts. Té un equip obedient però si vostè es retira després de dos anys no crec que ho puguin treure. Al seu equip hi ha dues jovenetes, que poden ser molt feineres, però res més. I per anar dalt la sala governant s'hauria de demanar un poc més. Sort a tothom!

Valoración:7menosmas

seny
Hace 8 meses

Ja voldrien molts ajuntaments tenir candidatures com aquestes, enhorabona Xisco i a tots els que venen amb tu.

Valoración:-17menosmas

Ferreries
Hace 8 meses

Luis Arjona no está porque no podía más. Estaba harto de las maneras del alcalde y de la regidora que cobra sin trabajar. Después tenemos a otro regidor que ha estado cuatro años llorando hasta que le han dado dedicación. Vamos que es más de lo mismo. Y el único que valía se ha ido.

Valoración:19menosmas

gente de poble
Hace 8 meses

Va "sant martiner" que tots sabem qui ets a Mercadal, els mateixos comentaris feies i fas.. Almenys podries tenir 2 dits de front i que no siguis tan evident, pro bueno, vés amb el teu "amic" que és l'únic que val.

Valoración:-3menosmas

Mercadal
Hace 8 meses

Jo crec que hi sobra molta gent aqui i sobre tot n'hi ha que els i queda molt gros es puestu i s'ofega dins un got d'aigu...

Valoración:11menosmas

Mercadalenca
Hace 8 meses

Pues..... jo sí que els votaré!! Quan sapigueu lo que presenten els altres.....

Valoración:-7menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2