Elecciones municipales 2019

Servera y Barber escoltan a Camps en la lista del 26M

Junts per Lô presentó este domingo la candidatura que aspira a recuperar la alcaldía de Alaior

| |

Valorar:
preload
El equipo de Maria Camps durante su presentación este domingo en el Centro de Cultura Sant Diego

El equipo de Maria Camps durante su presentación este domingo en el Centro de Cultura Sant Diego

24-03-2019 | Javier Coll

Junts per Lô tienen sus esperanzas puestas en la lista que presentó este domingo, en el Centro de Cultura Sant Diego, para arrebatar al PP la alcaldía que rozó con los dedos en 2015, cuando la candidatura liderada por Llorenç Pons Llabrés se quedó a 79 votos de la de Coia Sugrañes.

Maria Camps, la número uno, aseguró en su presentación que tiene un equipo «de gente valiente, bien formada y con las manos libres» ya que como agrupación de electores, no tienen que someterse a la disciplina de un partido. «Es una lista potente, muy plural, de personas que actúan por amor a su pueblo y que cada una tiene su oficio y no tiene que vivir de la política, y eso también es importante», afirmó. Camps mostró su confianza en que 2019 es el año en que la izquierda recuperará el Ayuntamiento de Alaior, para ello competirá con José Luis Benejam, el alcaldable del PP.

Los candidatos

1. Maria Camps

2. Tolo Servera

3. Anselm Barber

4. Lluís López

5. Eulàlia Torrà

6. Marc Serena

7. Àlex Vidal

8. Merche Lipkau

9. Bea Pons

10. Víctor Ferrer

11. Pilar Pons

12. Pere Barber

13. Rita Barber

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 25 de marzo en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 8

Maria fe cosa pero guanya
Hace 3 meses

Esque és molt xistos. Hi ha gent que diu que gent com n' Eulalia Torra futura regidora a l'equip de govern. jajaj. Bé com deia es diuen que és independentista i que aixo no es bo per Lo. Avam que us pensau que demenaran s' independencia de Lo? Esque avam a Lo els del PP heu fet molt de mal. Sort i ventura Maria Tolo Anselm Lluis! Guanyarem!

Valoración:4menosmas

claredad
Hace 3 meses

SOU PERSONES INTELECTUALMENT SUPER BONES. CRAK LLUIS I TOTS. ANIMS I A GUANYAR. OJALA.

Valoración:3menosmas

Anna
Hace 4 meses

Força Junts! Teniu tot es meu suport. Som moltes persones que confiam amb es vostre projecte per Lô. Esteis més que preparats per governar. No fagueu cas a missatges negatius de quatre o cinc persones anònimes del PP, sense respecte i capaces de fer qualsevol cosa per guanyar! Voltros sou persones feineres, compromeses, que només voleu lo millor pes nostre poble i per tots i cada un des veïns. Açò sa gent ho sabrà valorar. Es canvi és urgent per fer créixer Lô, per fer-lo més viu i més unit! Gràcies per tot, Junts.

Valoración:10menosmas

Feinada
Hace 4 meses

M'agradaria saber què passaria si es consulta sa IP de tots es comentaris que diuen el mateix i que van contra Junts. Crec que molts comentaris vindrien des mateix ordinador o despatxos propers. M'espanta veure s'agressivitat del PP d'Alaior en es comentaris. Estan nerviosos perquè sa diferència de llistes, a favor de Junts, és bestial. I per molt que treguin bilis amb es comentaris, qualsevol amb dos dits de seny ho veu. Mentre uns demostren agressivitat i insult, els altres seny i ganes de fer feina.

Valoración:11menosmas

Pere
Hace 4 meses

Jo ho trop que hi ha nirvis entre els peperos. En Tobal, en Rafel, en Cardona, na Xakira. Cap d'ells té feina, i els dos primers no han fet cap més feina que viure del poble. Clar que han d'estar nirviosos, els hi va el seu futur econòmic

Valoración:8menosmas

Ordri
Hace 4 meses

lo pitjor per Alaior, na Maria de betlessa i Ordri de Batle en la sombra, perfavor poble d’Alaior no la voteu!!!

Valoración:-8menosmas

Joan
Hace 4 meses

Como me divierto viendo los comentarios de la banda organizada y sus secuaces soltando bilis, estan algo asustados por que ven una debacle muy seria del partido mas corrupto de europa, van cuesta abajo y sin frenos, la castaña será tal que seguro les dan la primera posición en el libro Guiness de los records... el daño que han llegado a crear a los ciudadanos tiene premio y ellos tienen todos los numeros... a reir y partirnos la caja toca !

Valoración:6menosmas

David
Hace 4 meses

Incomprensiblemente han presentado a una persona que no es el reflejo de la izquierda en Alaior, tirando aires de superior que no juegan a su favor y el equipo son sus fieles. Un desastre par el PSOE de Alaior.

Valoración:0menosmas

jaja
Hace 4 meses

Ningun joven en posiciones de salida, tampoco nadie en cala en porter entre los 7 primeros, y estos quieren ganar? jajaj

Valoración:-11menosmas

cala en porter
Hace 4 meses

Poques dones, molts de radicals catalanistes i poques ganes d'arribar a consensos. I sobre Cala en Porter o altres urbanitzacions, ningu visible. Crec que sa gent de Cala en Porter votaran en massa per sa moderacio den JL Benejam - que te dues persones des poble que representaran els interesos de tots els calanporterencs. Endavant PP!

Valoración:-6menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 8