Dimisión del alcalde de Ciutadella

José María de Sintas: "No me veo con fuerzas para seguir"

| | Ciutadella |

Valorar:
preload
El alcalde durante los Jocs des Pla de este año

El alcalde durante los Jocs des Pla de este año

02-07-2014 | Sergi Febrer Ametller

José María de Sintas salió ayer del edificio consistorial al mediodía, con la intención de no regresar al Ayuntamiento hasta esta misma mañana. Será, asegura, su última jornada plena de dedicación al cargo. Mañana dimitirá.

¿Presentará finalmente su renuncia?
- Sí, la intención es hacerlo, pues llevo varios días dándole vueltas a esto. Solo lo había comentado con mi esposa y, extraoficialmente, con dos miembros del equipo de gobierno. Quiero irme y dejar el acta porque me siento señalado. Soy responsable de que las cosas se hayan hecho mal.

¿Y así lo soluciona?
- Mi renuncia no recupera una vida, es cierto, pero ayuda a que entre todos nos demos cuenta de que no se han hecho las cosas bien. Soy una persona muy implicada en Sant Joan, como ex caixer senyor, como ciutadellenc a pie de calle y como alcalde. Pero a veces la presión es tanta que resulta difícil de soportar. No me veo con fuerzas para seguir.

Pero ¿cómo alcalde y ex caixer senyor no es usted el mejor posicionado para liderar los cambios que las fiestas necesitan?
- Es que fuera de la alcaldía estaré encantado de aportar también todo lo que se me pida. A través de la Junta de Caixers Senyors, el tema de horarios y otros que sería preciso revisar. Y como voluntario que espero ser el año que viene, siempre estaré igualmente con Ciutadella.

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 03 de julio en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6

menor-k
Hace más de 5 año

impresentable es el qui no argumenta. Impresentable es aquell que insulta. T'has definit perfectement: impresentable. Així ens va amb gentuça com tu. Apren a respetar i fet net sa boca.

Valoración:-1menosmas

jauja
Hace más de 5 año

On és es cap de sa policía local de ciutadella que comandava la seguredat de st Joan? semblava un gran experimentat ... que en sou de ingenus.

Valoración:2menosmas

menorquina
Hace más de 5 año

siento profundamente que deje el cargo , yo no lo tendría claro las responsabilidades son de los que bajan al pla , no de los alcaldes , a nadie se le obliga a bajar , cada vez que ha habido algún problema lo han causado los de fuera de Menorca , con lo cual que NO VENGAN SI NO SABEN DE QUE VA LA FIESTA animo señor alcalde

Valoración:3menosmas

púrria,gentussa i xusma peninsular
Hace más de 5 año

Juan Carlos Torres,la panda de aldeanos fracasados i envejosos ho diràs pels de la teva familia¿no?la xusma de pobles fracassats deu ser dels que tú vens aquí a menjar calent¿no?vaja filtres té el Menorca que a jo amb una dècima part del que tú dius,ells me han fet CENSURA I A TÚ NO.Tú ets el que es qüalifica com el porc foraster més gran del poble.

Valoración:1menosmas

impresentable
Hace más de 5 año

menor-k ets el pitjor,tú només ets un prostituït dels sentiments populars.Així mos ha anat amb genteta com tú.

Valoración:-4menosmas

Toni
Hace más de 5 año

Me entristece su marcha pero la entiendo yo seguramente me identifico con usted uno creo ayo al ser de un partido no es dueño de sus decisiones ,yo estaría encantado de verle de nuevo pero en un grupo independiente seguro que tendría un voto de mi parte. Me doy cuenta de el poco valor que tenemos los ciudadanos elegimos si a personas que nos representen creemos en ellos pero mandan los partidos sean del color que sean.

Valoración:7menosmas

massificació
Hace más de 5 año

Estic totalment d'acord amb en Josep, la SOLUCIÓ passa per aturar el desmadre de les navilieres: Iscomar i Baleària. Pujar el preu dels bitllets i fer viatges "raonables" no aquest allau de barcos i 40.000 persones per dos duros dos dies sense cap tipus d'informació. #proubarcosxsantjoan Es tan difícil negociar amb les navilieres? quin problema hi ha? perque no aturem els barcos per sant joan??

Valoración:16menosmas

hypatia
Hace más de 5 año

Acabi el mandat sr.batle, no sóc del pp ni sóc menorquina, però vostè és l'alcalde de tots els ciutadellencs, tant els ke l'han votat com els ke no.Vostè no és responsable dels accidents, ha estat una desgràcia grossa, com ho són els accidents de tràfic.I un polític ha d'estar a les dures i a les madures. Vostè des de dins pot fer per millorar la seguretat i que mai més torni a passar. Rebi a la familia de la finada i parli amb ells. Salutacions cordials

Valoración:12menosmas

Joan
Hace más de 5 año

Una persona con una negación como esa, aunque el pueblo le alave si se quedara no rendiría lo mismo, lo mejor que se vaya a su casa y deje paso a otro, y si los demás quieren seguir sus pasos que lo hagan,total en las filas del paro no se notará... Es lo que suelen pensar estos del pp.

Valoración:0menosmas

menor-k
Hace más de 5 año

Josep, l'unic que evitaries llevant barcos es que les altres zones de Menorca tinguessin menys turistes/visitants i que tot lo que vingues per aqueslles dates es concentres igualment per Sant Joan, res més. Si hi ha demanda de barcos/avions i hotels buits, qui aceptara a negociar eliminar disponibilitat o barcos/avions? El preu de la popularitat es aquest i s'ha de fer feina per proporcionar informació al visitant (al menys 6 idiomes), concienciació i seguretat (amb molts aspectes)... I protocol d'emergencies ben definit. Al final no es tan difícil, tot i que segur que es perderia "autenticitat". Per exemple, Jocs d'es pla: vallat i public col.locat per darrera deixant fer les corregudes als cavalls lliurament. Açò segur que no agrada i com deia li resta "autenticitat", pero eliminaries perills.... Pero açò segur que no agrada. Per tant hem de fer un poc menys de demagògia i culpara a visitants, barcos i demes. Si es vol, es pot. altre cosa es que no interessi per mantenir sa tradició lo més pura i original possible.. No es pot tenir tot.

Valoración:-4menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6