Homenatge a la Verge

El port de Maó gaudeix de la tradicional processó, encara que sense les barques de bou

|

Valorar:
preload
Menorca Mao puerto Estacion Naval y otras zonas procesion Virgen del

Les barques van desfilar per tot el port, fins pràcticament la bocana. L’embarcació que duia la Verge va fer la volta a Calasfonts, i es va aturar també a l’Illa del Rei. Molta gent va seguir la processó des del port de Maó i també des des Castell

12-07-2014 | Gemma Andreu

La Verge del Carme va tornar a navegar ahir pel port de Maó, acompanyada d'una nombrosa flota d'embarcacions en una nova edició d'aquesta processó marinera.  Va ser, però, sense les tres barques de bou, que divendres van comunicar que no hi participarien per no disposar d'equips de salvament per a tanta ocupació.

Els actes en honor a la Verge van començar amb una missa a l'Estació Naval, que va ser oficiada pel bisbe de Menorca, Salvador Giménez. Després de la celebració, la imatge va ser traslladada a l'embarcació que encapçalaria la processó pel port.

Per altra banda, coincidint amb aquests actes, al Pla de Baixamar es va celebrar la segona jornada del Mercat Mariner, que va estar amenitzat pel grup Improxou!

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Patro d'aigu dolça
Hace más de 4 año

Que fort!! Jo tenc una lancha amb cuatre chalecos, el any que ve jo no tenc cap problema amb deixar als meus chalecos als marines perque surtin com cada any, son els unic que es mareixen sortir.

Valoración:7menosmas

fa pena
Hace más de 4 año

Ah! Per cert! Supós que per sa vorera hi hauria chalecos salvavidas o socorristas cada x metros, no sigui que algú caigués a la mar...

Valoración:9menosmas

fa pena
Hace más de 4 año

Fa pena es voreu... Que no fagin professó, que no fagin jaleos ni corregudes, que sa gent no surti de ca seva no sigui els hi caigui un test dalt des cap. Acabem amb tot, tot sigui per segutetat...mus hi hem de fer mirar, en serio.

Valoración:18menosmas

Es lo que hay
Hace más de 4 año

Tenéis toda la razón en decir que se les hecha de menos pero..... Usar un poco la cabeza. Si alguien a bordo de un pesquero tiene una caída al agua y fallece.... Le vais a pagar al patrón del barco su responsabilidad ???? Ya si eso vais al juzgado y decía que "se ha hecho toda la vida"

Ser un poco consecuentes y por los que lo siento de verdad es por los pescadores no por nadie más.

Valoración:-6menosmas

no es just
Hace más de 4 año

Desde siempre y como manda la tradición, las barcas de arrastre han estado presente cada año en la procesión de la Virgen del Carmen, ¿por que ahora no? ¿a quien se le ha ocurrido poner la norma tonta de los chalecos? Recuerdo a ver visto cada año, como era los propios pescadores los que portaban a la Virgen a hombros hasta la ermita de la base naval, después del recorrido por el puerto. ¿por que prohibirles tal acto con su patrona? ¿quien hay detras de esta decisión? ¿ven lógico y de sentido común, que las barcas de arrastre tengan que hacer el desembolso de X chalecos, solo y exclusivamente para 2 horas al año? No tiene ni pies ni cabeza. Pescadores, os hemos echado de menos.

Valoración:39menosmas

joana
Hace más de 4 año

vaya cosa aburrida y sin esencia, el puerto se podria haber cerrado un tramo , y lo mas bonito los barcos de pesca sin poder estar . esta claro a quien se quiere favorecer , se lo van a cargar todo.....

Valoración:19menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1