EM propugna una coalición de izquierdas para Consell y Parlament

| |

Valorar:

Esquerra de Menorca se adhiere al manifiesto "Crida", una iniciativa que anima a los partidos progresistas de Menorca a unir esfuerzos en una candidatura y programa común de cara a las elecciones insulares y autonómicas.

Es el primer partido que se suma al documento que impulsaron Joan F. López Casasnovas, Luis Camarero, Mercè Orleans, Antonio Casero, Enrique Macías y Dalmau Montilla y llama a partidos como Més y Podem Menorca, así como a otros defensores de los principios de la izquierda.

El objetivo del proyecto de una coalición electoral es "romper con el bipartidismo" y lograr "un buen resultado" de cara a los próximos comicios, explica el coordinador insular de Esquerra de Menorca, Juan Miguel Gomila.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Gramsci
Hace más de 4 año

Abans de les eleccions europees, quan les enquestes els donaven un 18% no en parlaven d'unitat. Ara que podemos els està fotent l'espai volen unitat. No se'ls veu el llautó ni res.

Valoración:1menosmas

Menorquina emprenyada
Hace más de 4 año

Esper que surti efecte, es partits d'esquerra sempre sumen vots que moltes vegades no es comptabilitzen amb consellers perquè no arriben a un mínim. Lo que han de tenir molt clar és que es ciutadans no voldrem que hi hagi el PSOE en un pacte d'esquerres, ja mos han demostrat en prou ocasions que esquerra i psoe són antagònics. Ja n'hi ha prou de PPSOE. Ha arribat es moment de treure'ls de sa poltrona!!

Valoración:1menosmas

Maria
Hace más de 4 año

Les maniobres d'IU impulsant un manifest al que després s'adhereixen fa vergonya. Són les maniobres leninistes de sempre. IU no suma, només divideix per salvar-se de l'efecte Podemos.

Valoración:-6menosmas

Menorquin trabajando
Hace más de 4 año

Lo que quieren es desbancar al partido mas votado, el que mejor representa el caracter de los menorqines y baleares, es decir el Partido Popular,usando triquiñuelas electorales que son legitimas pero que denotan falta de respeto democratico.

Valoración:-21menosmas

miquel
Hace más de 4 año

I per què eu no vol anar a Maó junts amb tothom?

Valoración:-4menosmas

Pau
Hace más de 4 año

Ara és hora pere meu. Una mica tard no?

Valoración:-6menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1