Sant Joan 2015

Ciutadella instalará pantallas en Es Pla para alertar del peligro y las carreras

Todos los asistentes asumen el riesgo que entrañan los Jocs y pueden ser expulsados si los interfieren

|

Valorar:
Todos los grupos volvieron a sentarse ayer en una misma mesa tras la ruptura del consenso

Todos los grupos volvieron a sentarse ayer en una misma mesa tras la ruptura del consenso

Gemma Andreu

El Ayuntamiento de Ciutadella instalará señales luminosas y pantallas de tamaño medio para emitir avisos de peligro y alertar al público asistente a los Jocs des Pla del inicio de cada carrera. Las pantallas, complementarias de las gigantes que volverán a instalarse en el Bastió y Es Born para restar público al primer toc y los Jocs, deberán ser visibles desde cualquier parte de Es Pla. Así lo confirmó ayer la concejal Esperança Juaneda, de acuerdo con lo contemplado en el Plan de Autoprotección revisado por Emergencias.

Se trata de un refuerzo de la habitual cartelería de advertencias, que también se renovará, así como del sistema de megafonía que se pondrá en marcha para que desde lo alto de la torre de Ca n'Arguimbau, donde se activa el semáforo, se pueda avisar de cualquier incidente o requerir la colaboración para abrir paso a los cavallers. El pasillo este año será de cuatro metros, mayor que hasta ahora.

El plan prevé la posibilidad de suspender o «detener parcialmente» el acto para emitir comunicados y servirse de los medios audiovisuales instalados a tal efecto para reforzar el mensaje. Quien interfiera en la actividad de la qualcada o ponga en peligro al resto será expulsado.

Es Pla se vaciará al iniciarse la tarde y no se abrirán los cuatro filtros de acceso al público hasta tres horas antes del inicio de los Jocs.

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 19 de mayo en Kiosko y Más]

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

joan
Hace más de 6 año

SENTIT COMU....es lo que falta a ses festes de Sant Joan....que tothom sigui conscient que ses festes no poden estar dirigides desde sa anarquía i s'alcohol...no s'ha de baixar as pla com si aniguesim a la guerra..(podre pasar ?..me diran res ..?.. tindre puesto.? jo hi he anat tota sa vida....qui m'ho impedirá.?......PUESTO,,,PAS...UN BON CARRERANY.....EN ES PLA SENTIT COMU....a sa festa en general....MENOS FANATISMA...MENOS TALIBANS DE SA FESTA

Valoración:4menosmas

Xec
Hace más de 6 año

Per agilitzar els jocs des Pla, jo proposaria que els cavallers que agafin l'ensortilla se la quedin, i així evitariem baralles per agafar-le, es guanyaria temps i seria un trofeu pes cavaller. Hi hauria un encarregat de posar una ensortilla nova i ja està.

Valoración:12menosmas

Miquel
Hace más de 6 año

Señores, ésto es un culebrón por entregas a diario desde hace un año. Yo no se lo que piensan la mayoría de ustedes, pero a mí ya me tiene más que harto. Lo siento, pero es la pura verdad.

Valoración:6menosmas

jordi
Hace más de 6 año

Ja en poden posar vint de pantalles i els filtres policials que vulguin, hi ha un factor determinant que cada vegada es repeteix més ( i que sembla que tant els polítics i caixer senyor passen o volen passar per alt) que és l'horari de la convidada, com més tard es baixi a n'es plà, sa gent ( i també es cavallers) agafam una actitud més relaxada, propiciada per el dia intens que duim a ses esquenes. Ens distreim més, consumim més per tal de fer més entretinguda s'espera (recordem que tot i haver filtres policials, sa gent que espera baix pot consumir tant dels establiments, com de ses reserves preparades que tinguin als hortals i cotxeries) o es qui no consumim ja esteim més endormiscats. Per tant qualsevol mesura que s’adopti, si no va lligada a un horari estricte, no servirà absolutament per res. Només és es meu punt de vista i esper equivocar-me. Visca ses nostres festes!

Valoración:18menosmas

ciutadellenca
Hace más de 6 año

La polémica estaba relacionada con que había que hacer caso de la dirección general de emergencias como decían el sentido común y la oposición, por lo demás es normal que estén de acuerdo en todo lo que realmente sirva paramejorar las fiestas.

Valoración:7menosmas

Açò és tot...
Hace más de 6 año

I s'han plantejat disposar de més ambulàncies, o a on colocar els serveis mèdics, perque un dels problemes de l'any passat va ser la manca d'aquests recursos. I així com s'explica en es diari sembla q si som menys en es pla, sembla a ser que uns 15000-20000, tot es solucionarà i no hi haurà accidents! S'hauria de tenir en compte tot i explicar-ho tot, no nomes culpar als ciutadellencs i forasters que baixam en es pla!!

Valoración:4menosmas

Tomás
Hace más de 6 año

Parece que la polémica estaba más relacionada con lo del domingo próximo que con lo del plan de seguridad.

Valoración:-12menosmas

Kapak
Hace más de 6 año

100.000€ llençats al fems...

Valoración:-6menosmas

ciutadellenca1
Hace más de 6 año

lo que en de fer es preparar una gran festa a un lloc gran com als pins al born o a nes parking des cementari o algo similar.... on tots als de fora que venguin que nomes venen a beure i a "torrar-se" puguin pasar-so bé i que no baixin al pla i d'aquesta manera baixera al pla la gent que realment vol seguir sa festa, sa gent que se l'estima i sa gent que cap baix concepte vol que es perdi .... al resto ja veurieu com ni hi possserien un peu a nes pla i d'aquesta manera no " molesterien" i no posserien en perill ni caixers,ni cavallers i ells mateixos.......es sa millor manera de SALVAR sa nostra festa que tan estimam i que tots duim dins sa sang...

Valoración:21menosmas

Joan
Hace más de 6 año

Bep, estic amb tu! Es nostres politics harien de deixar de der politicar i comença a fer Poble. A veure si es nous que entrin segueixen aquest cami.

Valoración:5menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2