Jaume Gomila, de director de la Biblioteca de Maó ‘fichado’ por el PP a director general de Cultura con Més

Actualmente ocupa la plaza de director de la Biblioteca Pública de Maó

|

Valorar:
preload

Jaume Gomila en una imagen de archivo

30-09-2014 | Javier Coll

El nombramiento que más ha llamado la atención es el del nuevo director general de Cultura, Jaume Gomila, pues habrá pasado en apenas diez meses de ser designado por el anterior gobierno del PP en el Consell para sustituir en septiembre a Juan Francisco Sánchez Nistal, tras 27 años de director de la Biblioteca Pública de Maó, a ser elegido por Més per Menorca para uno de los cargos más importantes de la conselleria de Esperança Camps en el Govern.

Jaume Gomila es licenciado en Filología Catalana y profesor de voz de la Escuela de Arte Dramático de Menorca. Hasta septiembre, cuando asumió la dirección de la Biblioteca de Maó a instancias de la entonces consellera de Cultura, Maruja Baíllo, también impartía clases como profesor en la Escuela de Adultos de Maó.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

N. 7
Hace más de 4 año

Tranquil Jaume, et conec una mica i sé què faràs molt bona feina. Ara me podeu posar tants de negatius com volgueu. Si després de votar pitges F5 pots votar tantes vegades con vulguis i sé de bona tinta que molta gent ho fa, per tant, aquestes votacions no tenen cap tipus de validesa estadística.

Valoración:5menosmas

JOI
Hace más de 4 año

Veig que per felicitar una persona que no coneixen tenc -15 vots. Quin gran pais ! Quina gent més sana !

Quina enveja general ! Au anau a xefardejar a ses vecines !!!

Valoración:-4menosmas

juancho
Hace más de 4 año

Ellos nunca lo harian, eso de nombrar una persona de diferente ideologia para un cargo. Ejemplo la destitucion de la secretaria general tecnica de la conselleria de turismo, por ser la mujer del exalcalde de pp. El sectarismo de la izquierda radical no tiene limites.

Valoración:1menosmas

Bep
Hace más de 4 año

Hola T. Gener. En Jaume és una persona formada en el seu àmbit i és molt bon al·lot però, malauradament, he de dir que no crec encertat per la seva part acceptar aquest càrrec. Crec que el perfil ha de ser molt més tècnic que el seu. Ell és una persona que s'el dona molt bé programar i dinamitzar però la política cultural que necessita Balears no crec que necessiti una persona amb la seva personalitat. Pot estudiar el que vulgui, és qüestió de personalitat i gustos. Bé, amb tot el meu respecte.

Valoración:22menosmas

Felipe
Hace más de 4 año

Aquest es es director de sa bilioteca? Ses poques vegades que he hagut d'anar he hagut d'aguntar gent fent soroll amb es móvil, xerrant, es so d'es whatsapp, facebook, al´lots xerrant i riguent i ningú els hi diu res. Ja no vaig mai. Si ha de fer es treball de director de cultura amb la mateixa serietat no aprendrà a llegir ningú. No mágrada aquesta persona per aquest puesto. I a tots es qui xerren de que es professional per ser professor,hi ha gent molt més preparada amb mes estudis que un simple llicenciat en filologia catalana. Per cert, no el vaig veure mai en ses manifestacions en contra del TIL...

Valoración:17menosmas

gru
Hace más de 4 año

gru, mi villano favorito.... salut jaume ;)

Valoración:-6menosmas

T Gener
Hace más de 4 año

Actor, filòleg, professor, responsable d'una biblioteca...A jo sense coneixer-lo me sembla una persona preparada per un càrrec com aquest. A jutjar pels comentaris i les valoracions que tenen, sembla que aquesta és una mala notícia. Algú m'explica per què? Què volem?

Valoración:23menosmas

jajaja
Hace más de 4 año

lluis, sembla pels vots a favor del comentari de gelc que menorca es soviètica. Ets assessor de l'Esperanza Aguirre? JAJAJAJAJAJA

Valoración:12menosmas

Topos infieles
Hace más de 4 año

Tadeo es la hora que salgas del armario y pases a Mes

Valoración:16menosmas

Joan
Hace más de 4 año

Si hace su labor con la misma eficacia que en la Biblioteca, que Dios nos coja confesados... La biblioteca es un cachondeo donde quienes acudimos al arxiu històric tenemos que convivir con animales que no se comportan y las normas brillan por su ausencia. En Jaume es el primero que cruza la sala hablando en voz alta. No da ejemplo ni obliga a cumplir las normas. ¿Así es como piensa ejercer su puesto en Cultura? Pues nos vamos a aborregar todos... Seamos serios y profesionales, por favor.

Valoración:22menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3