Ciutadella revisará el nuevo protocolo para los medios de comunicación

La medida ha levantado la oposición y el rechazo de los periodistas de Menorca

|

Valorar:
preload
El equipo de gobierno del Ayuntamiento de Ciutadella revisará el protocolo para el acceso a la información

El equipo de gobierno del Ayuntamiento de Ciutadella revisará el protocolo para el acceso a la información

27-07-2015 | Josep Bagur Gomila

El equipo de gobierno del Ayuntamiento de Ciutadella revisará el protocolo para el acceso a la información por parte de los medios, que ha levantado una oposición y el rechazo de los periodistas de Menorca. No lo va a anular, sin embargo eliminará uno de los puntos más problemáticos, el que se refiere a atender a los periodistas de las 16.30 a las 17.30 horas.

Participaron la alcaldesa, Joana Gomila, y los concejales Noemí Camps (PSOE), Nati Benejam (Gent), Bep Juaneda, concejal de Cultura, y Sergio Servera, edil de comunicación. Asistieron representantes de IB-3, «El Iris» y «Es Diari».
Según la alcaldesa, el protocolo pretende facilitar el acceso a la información, pero sin interferir en la labor del gobierno. Se mantiene la intención de consensuar los temas del pacto, antes de dar información a los medios. Los concejales aceptan responder a las cuestiones planteadas pero sin limitación de horario.

El concejal Servera y el jefe de protocolo, Miquel A. Limón, atenderán de forma inicial las peticiones de los periodistas.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

cromapons
Hace más de 3 año

cromabosch li agraeixo la seva resposta i també el seu nick, som d'úna estirp molt antiga a Menorca i pensava que ja era jo tot sol, estic content de tenir companys de la meva época. Miri senyor el que jo he vist des del primer dia que va ser anomenat el nou consistori es un allau de critiques infundades a tot el que es movia dins l'ajuntament. Trob que estarà amb jo, quan li dic que no han pasat ni 30 ni els 100 dies de gracia que se'ls hi dona als polítics abans de saber on son , tot es nou per a ells i segons la meva opinió, als peperos han deixat un camp plagat de mines per que ensopeguin els nous gestors, sempre fan igual. El nou consistori esta ple de bones intencions, s'ho pot ben creure, de persones que no tenen experiencia, que perteneixen als nous partits que han surgit degut a la corrupció que ens ha enfonsat com a pais i com a societat, una corrupció sortida del bipartidisme. No se si els nous hi sabran molt de construir, el que si se es que son indispensables per trencar aquesta dinamica de corrupció, tot lo altre es facilitart-lis la feina, i mparticipar-hi a la vida politica del poble, algo que no varem fer durant tants anys i que ho hem pagat, ens han robar masa. Que tingui un bon dia.

Valoración:-2menosmas

tema d'actualitat
Hace más de 3 año

Bon dia, només dir que estic contenta de tenir tants negatius, això vol dir que el missatge ha arribat a qui volia. Gràcies.

Valoración:-2menosmas

cromabosch
Hace más de 3 año

Jo no som del PP per res cromapons perque crec que és el partit més corrupte de Espanya pero tampoc estic gens d'acord amb aquesta forma despòtica d'actuar posant filtres i mes filtres per dificultar la feina de la prensa i donar en comptagotes la informació ¿I aquests prometien transparencia? ¿No serà cromapons que tu faci el que faci i imposi el que imposi el nou equip de Govern ho veus bé?

Valoración:3menosmas

cromapons
Hace más de 3 año

Sembla que ja s'ha instaurat aqui al menorca, un grup d'opinió que faci el que faci el nou equip de Govern, li retreuen fins i tot que el sol surti per llevant, que inductablement es culpa d'aquests fanàtics d'esquerres. Un llegeix els comentaris i ben poca cosa pot treure en clar, ja que molts d'ells es contradiuen completament. Que si son el dimoni per que camvien aixó, que si també ho son per que no cambien res, jo els hi demanaria un poc més de nivell, menys demagógia barata y més puntualització en les crítiques, senyors de la orquesta pepera.

Valoración:-7menosmas

Luis
Hace más de 3 año

Doble vara de medir, esto lo hacen los del PP y llega hasta el Vaticano!!!!...Yo si fuera periodista, lo primero que haría es no asistir durante un tiempo a ninguna rueda de prensa de esta gente...Que informen como puedan...

Valoración:-3menosmas

bea
Hace más de 3 año

Mai més gent x ciutadella ens han enganyat en tot

Valoración:20menosmas

FUERA PROTOCOLO
Hace más de 3 año

Cuando una cosa está tan mal hecha que no hay por dónde cogerla no basta con revisarla hay que abolirla y más si es un atentado a la libertad y al derecho a la información.

Valoración:23menosmas

PPodemos?
Hace más de 3 año

Aixó es com una llei mordaza municipal dels PPodemos, PSOE i PSM, molt mal fet i el PP està bé per bufar an es brou.

Valoración:21menosmas

TURandot
Hace más de 3 año

Esto es censura a la cubana. Si lo hace el PP es censura, si lo hacen estos es "protocolo". Y va y la gente les vota,,,tócate los pies.

Valoración:1menosmas

Oriol
Hace más de 3 año

Hi ha que reconeixer una cosa: els polítics d´esquerra saben enganyar millor. En teoria tot és pel poble. A la pràctica pels seus interessos.

Valoración:28menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2