El fin del reparto ordinario saturará la oficina de Correos de Ciutadella

La empresa pública asegura que reforzará el servicio temporalmente con más empleados

|

Valorar:
Buzones ubicados en el acceso a un camino de Ciutadella

Buzones ubicados en el acceso a un camino de Ciutadella

David Arquimbau

Este jueves es el último día que Correos reparte el correo ordinario en las urbanizaciones de Ciutadella. Una decisión polémica, que ha levantado una firme oposición vecinal y que parece lejos de solucionarse. De momento, ninguna de las urbanizaciones afectadas ha instalado los buzones pluridomiciliarios, por lo que las cerca de 6.000 personas afectadas tendrán que acudir a partir de este viernes a la oficina de Correos para recoger sus cartas.

La asociaciones de vecinos de Cala Blanca y Cala en Blanes, que lideran las protestas y han recogido alrededor de mil firmas, mantendrán las movilizaciones y no descartan organizarse para acudir en masa a las ventanillas de la empresa pública, un hecho que colapsaría el sistema de entrega.

La empresa, por su lado, afirma que se reforzará el servicio con más empleados en la focina mientras se instalan los buzones. Por contra, el delegado sindical de CGT, Luis Camarero, defiende que «no hay previsto ni ampliar la plantilla de atención al público ni abrir más horas, un hecho que provoca que aumente muchísimo la presión de trabajo».


Son Blanc

Unos 75 vecinos de la urbanización han acordado instalar los buzones, no obstante, llevan tres semanas esperando la cesión del espacio público donde ubicar los buzones. Un hecho que ha provocado las quejas del presidente de la entidad, Quique Florit, hacia el Consistorio.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Lola la Tabernera
Hace más de 5 año

A joan,tens un poc de falta de memoria...a qui pertany Correos???? a Madrid .....qui governa a Espanya???? es PP..entedillo!!!!!

Valoración:4menosmas

joan
Hace más de 5 año

bravvvoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si aixo hgues passat amb un govern de dretes, hauria estat una retallada de s estat des benestar i venga manifestacion i venga pancarta i venga peluts en es diari. pero com que governen ses esquerres i sa gent normal tenim feina, ido no res.

Valoración:2menosmas

feiners
Hace más de 5 año

Amb els empleats que hi ha, sera bo de fer saturar el servei.

Valoración:13menosmas

roger
Hace más de 5 año

i que Son Blanc no vagi" a una" amb la resta de les unbanitzacions no ens fa cap bé tampoc, si mentres intentem fer front i oposició ells es baixen els calçons a la primera i ja decideix instal.lar bústies fa que es perdi la pinya! pot ser es podria aconseguir reducció del repartiment, menys cops per setmana o alguna solució que satifaici a les dues parts, però si cada ú va a la seva no es podrà aconseguir res segur que segur.

Valoración:12menosmas

roger
Hace más de 5 año

Qui paga un segell d' una carta.. no paga l'imposat perque aquesta arribi a la destinaciò del destinatari? Així sortim a perdre els destinataris que ens hem de desplaçar fins a la oficina i també s'estafa al remitent que paga per un servei que no se li donarà! Viure fora poble surt el doble de car: l'aigua val casi el doble, necessitam vehicle per desplaçar-nos i després no hi ha qui l'aparqui enlloc i ara no ens volen repartit el correo... però mentres tant pagam impostos com la resta

Valoración:18menosmas

Paco
Hace más de 5 año

Això de correus no té solució. Als jefes de d'alt no els interessa per res s'oficina de Ciutadella, ni els seus empleats ni sa logística ni un misto. Quants mesos fa que no funciona sa maquineta de "el seu torn"?! I sa ressignació dels usuaris, empleats i tothom que passa per allà aguantant aquesta situació?! Algú no vol que aquesta "empresa" funcioni...

Valoración:20menosmas

postal de nadal
Hace más de 5 año

Vergonyos! "Correus" una empresa pública i és nega a entregar cartes i documentació vària al domicili d' habitants que paguen els imposts municipals... Perquè... viuen fora del nucli població? ... Si vivim coses veurem!... Jo demà em negaré anar a fer feina perquè m'he de desplaçar 40 km per anar-hi i a veure que em diuen!

Valoración:18menosmas

inde
Hace más de 5 año

Idò que no troben que haurein de tornar a obrir tot el dia?

Valoración:12menosmas

air mail
Hace más de 5 año

Pero entonces para que pagamos impuestos??? Te pago y a cambio me das servicios, ahora tendremos que ir a la oficina postal, que gracia!!!

Valoración:25menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1