Juanjo Pons presenta la renuncia como concejal de Ciutadella y secretario general del PP-Menorca

|

Valorar:
Pons Anglada, en el acto de presentación de candidato a alcalde en 2015

Pons Anglada, en el acto de presentación de candidato a alcalde en 2015

Josep Bagur

Juanjo Pons Anglada ha registrado este lunes por la mañana su renuncia como concejal del Ayuntamiento de Ciutadella y también ha comunicado al presidente del PP-Menorca , Santiago Tadeo, que formaliza su renuncia como secretario general de esta formación política en la Isla.

Desde las elecciones municipales de mayo del 2015 -en las que encabezó la candidatura del PP al Ayuntamiento de Ciutadella- ha desempeñado las funciones de portavoz del Grupo Municipal del PP-Ciutadella, en la oposición.
Según ha explicado a MENORCA · ES DIARI, los motivos de esta doble decisión, con la que se aparta voluntariamente de la primera línea de la política menorquina, son de carácter personal. Así consta en el escrito que ha tenido entrada en el registro municipal de Ciutadella.

En estas razones también han pesado motivos profesionales, dado que la actividad que desempeña en la actualidad en el sector de la hostelería "me impide prestar la atención y dedicación que exigen las responsabilidades de concejal portavoz del PP en el Ayuntamiento de Ciutadella y también la secretaría general del Partido Popular de Menorca, con asistencia a comisiones y plenos en la institución municipal; así como a las reuniones y la actividad de coordinación en el PP".

Pons Anglada ha declarado que "estos motivos y razones motivan que dé este paso para que sean otras personas quienes desempeñen las funciones y el liderazgo que debe impulsar el Partido Popular en el Ayuntamiento de Ciutadella y en Menorca como primera formación política insular".

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 4

PePe
Hace más de 5 año

Bep, No te enteras o te contaron una película. Cuando Juanjo llego para ser candidato del pp Chiqui ya estaba y es Asunta Vinent quien lo intenta colocar. En una cosa sí que te tengo que dar la razón y es que el tiempo pone a todos en su lugar!!!!! ya los está poniendo. Siiii la cama se la hacen los mismo que no le votaron cuando se presenta como candidato a las listas del congreso los mismos/as que gobiernan el pp Ciutadella y lo gobernaran y deja en paz a Chiqui que fue el único alcalde que miro por el pueblo y no por el partido.

Valoración:17menosmas

LMZ
Hace más de 5 año

Es PP ciutadellenc eternanent tocat. Vaya partit flac a Ciutadella, que posi ordre algú i faxi net JAAAAAA

Valoración:24menosmas

una llàstima
Hace más de 5 año

t'han fet es llit Juanjo, una llàstima.

Valoración:19menosmas

Bep
Hace más de 5 año

Això va començar quan el PP va voler posar en Xiqui per devant en Juanjo, el temps posa a cada persona al seu lloc, en Xiqui , el batle més flac i prepotent que ha tingut ciutadella, i a n'en Juanjo simplemet li van fer el llit, llàstima, en Juanjo segur que hagués fet més bona feina per Ciutadella,.

Valoración:-27menosmas

Temps de canvi
Hace más de 5 año

D'aquí tres anys ni 4 regidors. Temps as temps.

Valoración:20menosmas

Maria Benejam
Hace más de 5 año

Tothom sabia que Juanjo Pons, de de fa mesos, no anava al PP-Ciutadella, no participava a les reunions, no preparava mocions i liderava la tasca d'oposició del grup municipal. Ha fet bé en marxar; ho tenia que haver fet molt abans, quan va perdre -i va dividir el vot de Ciutadella- en les eleccions internes per a ser elegit candidat a diputat. Es va equivocar en la composició de la candidatura. Ara el grup municipal es podrá recompensar, elegir un nou portaveu i fer la tasca d'oposició i presentació d'alternatives que li correspon. Amb Juanjo Pons estava tot ben aturat. Ara comença una altra etapa.

Valoración:-14menosmas

Ses sobres
Hace más de 5 año

com ha han dit, ara al PP Ciutadella només queden ses quatre ragastalles, tots aquells que no tenen un futur millor i lo que cerquen és que els coloquin, despues d'haver fet es llepón des de sempre. Qualsevol cadira és bona si te dona es sou a final de més, endavant peperos, anau bé així.

¿Qui entrarà ara? Cada qual més preparat tu... (irònic), Es curriculums fan ganes de córrer...

Sort i ventura, que en necessitarem!

Valoración:28menosmas

Maria
Hace más de 5 año

No veig gens bé sa renúncia den Juanjo. Som molts és que hem compaginat sa nostra feina amb un càrrec i certament no és fàcil, però quan te presentes ja saps a lo que vas. És molt fàcil ara dir que no ho pot compaginar. Hi xerr per sa pròpia experiència!

Valoración:6menosmas

martí
Hace más de 5 año

El PP de Ciutadella està en crisi permanent des de finals dels 90 i ara al PP només queden els que no tenen a on anar i els que volen col·locar-se, no aixequeran el cap en molts anys.

Valoración:38menosmas

celibe75
Hace más de 5 año

Allá va....

Una posició oportunista i maquiavélica. Ara, despres d' haver omplert ses butjaques en nom de la política, torna a casa com a fill prodigo a CESGARDEN.

Bona sort senyor expresident del PP a Menorca.

Avam com sortim dels 30 millons d' euros sortits de les butjaques dels menorquins.

Com ho rara el Sr. Pons?

Quins interesos defenderá? Els generals?

Quin balll...

Valoración:0menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 4