Francisco Conesa Ferrer, nuevo obispo de Menorca

Doctor en Teología, nació en Elche en 1961. En la actualidad era párroco de la basílica de Santa María de Elche

|

Valorar:
preload
El nuevo titular de la diócesis menorquina cierra la etapa de sede vacante abierta en septiembre pasado

El nuevo titular de la diócesis menorquina cierra la etapa de sede vacante abierta en septiembre pasado

27-10-2016
El nuevo titular de la diócesis menorquina cierra la etapa de sede vacante abierta en septiembre pasadoFrancesc Conesa junto al que fuera obispo de Menorca, Jesús Murgui, este jueves en el acto de Alicante

Francisco Conesa Ferrer ha sido nombrado nuevo obispo de Menorca, según ha informado hoy el Vaticano. El anuncio del nombramiento del nuevo prelado se ha dado a conocer a las 12 horas en Ciutadella, sede episcopal de Menorca, por el Colegio de Consultores de la diócesis, encabezados por el administrador diocesano, Gerard Villalonga.

El nuevo titular de la diócesis menorquina cierra la etapa de sede vacante abierta en septiembre pasado, cuando el anterior obispo Salvador Giménez tomó posesión como obispo de Lleida.

Francisco Conesa, doctor en Filosofía y Teología por la universidad por Navarra, desempañaba desde marzo del 2014 las funciones de párroco de la basílica de Santa María de Elche.


Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Joana Isabel
Hace más de 2 año

Una cançò més animada i amb més ritme a ses misses?....Qué te a veure açò amb es nomanament d'es nou bisbe?....M'ha cridat s'atenció aquesta proposta....Un poc fora de puesto per aquest titular...

Sort per es nou bisbe i que si trobi bé entre noltros....

Valoración:0menosmas

joan
Hace más de 2 año

primer de tot donar s'enhorabona a tots els cristians menorquins,...ja tenim bisbe,..i en segon lloc vos vull dir : el bisbe el nomena el Papa,i se suposa que el Bisbe Francesc es un pastor cualificat,com ho es el nostre amic Sebastiá Taltavull.....a ell l'hi han encomenat "arranjar" sa diócesis mallorquina,que tenia un bon embull. Pregam a casa per tots dos...perque la tasca encomenada la facin com mes be saben.

Valoración:10menosmas

Menorquina
Hace más de 2 año

Jo crec que a Menorca tenim un molt bon candidat per es puesto de Bisba, ques es senyor Sebestia Taltavull,i no se per quina rao el destinan a ocupar aquet lloc a un altre ciutat i aqui ens posen un senyor que sense menosprea se seva bona levor que pugui fer, el allunyen del seu pobla.

Valoración:-7menosmas

A Rafael
Hace más de 2 año

Podrien anar alternat. No TOTS valencians com ara.

Valoración:5menosmas

feligres
Hace más de 2 año

Molta prudència, encert i sort al nou Bisbe. Pregarem per ell.

Valoración:47menosmas

Guiem
Hace más de 2 año

Per inde: i que saben de Menorca quan són destinats aquí un nou càrrec judicial , aeroportuari , metge , militar , o qualsevol altre delegat de s'administració?. O de qualsevol entitat financera o multinacional. Crec que més de quatre hi venen a disgust o al manco forçats. Que un cop aquí després s'hi trobin bé també és possible.

Valoración:37menosmas

rafael
Hace más de 2 año

¿Y por qué catalanes sí y valencianos no?

Valoración:10menosmas

Valencians
Hace más de 2 año

És casualitat que quasi tots els bisbes de Menorca siguin valencians? No hi ha gent preparada a Balears o Catalunya? Podrien anar alternant, no?

Valoración:22menosmas

Alaurenc
Hace más de 2 año

En Alaior necesitamos un cambio!

Valoración:50menosmas

gracias_por_todo_rajoy
Hace más de 2 año

Primero de todo, enhorabuena por el nombramiento y segundo, es posible poner alguna canción más animada en las misas y con más ritmo?,,,,, es que aveces es para dormirse..... ya sé que no se va a bailar a las iglesias, pero estoy seguro que más de uno lo piensa...... lo dicho suerte y endavant. salut.

Valoración:-25menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2