El PP insta al Govern a instalar ya la radioterapia en el hospital Mateu Orfila

|

Valorar:

El PP de Menorca ha instado al Govern a dar un impulso definitivo a la instalación y puesta en marcha del servicio de radioterapia del hospital Mateu Orfila, con el fin de que los menorquinas puedan ser atendidos en la isla.

La secretaria general del PP de Menorca, Asunción Pons, ha recordado que la prestación es un «compromiso político» del anterior Govern del Partido Popular.

Con este servicio, indican en una nota de prensa los populares, se evitará que cada año hasta cien pacientes menorquines tengan que trasladarse a Palma para recibir este tratamiento.

La radioterapia será un servicio gratuito para los usuarios del IB-Salut y se prestará con los mismos índices de calidad y bajo la coordinación del hospital Son Espases para los protocolos de tratamiento, ha insistido Pons.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Catalina Florit
Hace más de 3 año

A Jonson: Inicia "cuenta atrás...." Molt bé. I què? Duim més de dos anys de Govern de Pacte (??) i encara no hi ha data per a sa posada en marxa d'aquest servei, que va ser licitat i adjudicat per s'anterior Govern des Partit Popular el 2014. Lo mateix que passa amb sa gasificació de Menorca, que va adjudicar s'anterior Govern des PP i que té aturada s'actual Govern des Pacte, perquè ara Podemos i PSM no volen gas natural. Com sa carretera general, aturada en es tram Maó-Alaior: Com s'hospital Verge del Toro, on havien promés un sociosanitari. Com sa Sala Augusta, com es Teatre des Born. Com sa promoció turística, que havien de traspasar a Menorca dia 1 de gener d'enguabny. Com es rebuig a tots es projectes presentats per es Ajuntaments de Menorca a s'ecotaxa. Mai MES.

Valoración:2menosmas

jonson
Hace más de 3 año

Voleu fer es favor de llegir abans de comentar. Noticia de fa 3 dies : https://menorca.info/menorca/local/2017/610193/mateu-orfila-inicia-cuenta-atras-para-puesta-marcha-del-servicio-radioterapia.html

Merci

Valoración:2menosmas

Passa dilluns!
Hace más de 3 año

El PP cumplió, licitó y adjudicó... Ahora, el Pacte d'anar cap enrera com es crancs (PSOE, MES y Podemos) demoran esta inversión... y los menorquines aún seguimos sin radioterapia en nuestra Isla. Las izquierdas siempre están cansadas y no resuelven los problemas. Passa dilluns!!!

Valoración:-15menosmas

Disgustat
Hace más de 3 año

Podem sebre per què tardau tant en posar en marxa aquest servei tant necessari a Menorca si va ser adjudicat per s,anterior a govern el 2014? I sa carretera també aturada. Mai MES.

Valoración:-7menosmas

Xec Ponsetí
Hace más de 3 año

La veritat... no entenc que si aquest nou servei va ser licitat i adjudicat per l'anterior Govern el 2014... som el 2017 i encara desconeixem quan es posarà en marxa. Mentrestant, els afectats hem d'anar i venir a Palma per a rebre la radioteràpia. A veure si aquest Govern d'esquerres fa MES via i disposam d'aquest servei a Menorca. Gràcies

Valoración:17menosmas

Catalina Florit
Hace más de 3 año

Un resumen de cuatro líneas de lo que acabo de leer en la página web del PP-Menorca. Lamento que en el resumen no hayan incluido lo más importante: “la implantación de esta nueva prestación del IBSalut en Menorca constituye un compromiso político del anterior Govern balear del Partido Popular con la sociedad menorquina, que cumplió al licitar y adjudicar el servicio, y que ahora está tramitando el actual Govern del Pacto”.

Valoración:-1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1