«Si quitan las plazas de parking hundirán los negocios de la zona»

Vecinos de Ciutadella piden ‘retocar’ el futuro trazado del carril-bici de Sant Antoni Maria Claret

| |

Valorar:
preload

Un grupo de residentes y dueños de negocios de la zona afectada, ayer.

Josep Bagur Gomila

Las máquinas no han empezado a trabajar, pero el proyecto está en fase de licitación. La construcción de un carril para la circulación de bicicletas en la calle Sant Antoni Maria Claret de Ciutadella ocasionará la eliminación de plazas de aparcamiento y los vecinos temen futuras consecuencias. «Muchos de mis clientes estacionan sin problemas antes de entrar y comprar y también veo que ocurre de forma similar con un restaurante cercano. Si quitan las plazas hundirán los negocios de la zona», expuso ayer la dueña de una panadería. Apuntó que la intranquilidad es común entre los residentes: «No estamos en contra del carril-bici, que quede claro. Lo que queremos es una solución alternativa. Nadie nos ha preguntado», apostilló.

Acuerdos de pleno
Algunos de los afectados se han reunido con el concejal de Urbanismo de Ciutadella, José López, para mostrar sus dudas ante el proyecto. El portavoz municipal atendió ayer a este diario y explicó que «es cierto que hubo una reunión. Este no es un proyecto nuevo, lo que ocurre es que ahora hay financiación para poder hacerlo. Hay acuerdos de pleno de la anterior legislatura en la que el apoyo al proyecto ya era unánime, y peticiones de colegios sobre la necesidad de apostar por el carril-bici. Puedo entender sus inquietudes, pero el Ayuntamiento busca el interés general».

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

figa de moro
Hace más de 3 año

Jo no sé si visc en un món equivocat o què, però tothom governa segons una ideologia o no? l'esquerra quan ho fa creu que els seus criteris milloren el bé comú. La dreta, quan ho fa també. Ara bé, que uns facin més bo amb els ciclistes de poble i els altres amb els empresaris hotelers.. açò ja són figues d'un altre paner, estimat Joan delo.

Valoración:8menosmas

Joan delo
Hace más de 3 año

A ver si os queda claro de una vez por todas; la izquierda no ha gobernado nunca ni lo hará para el bien común, o sea de la mayoría, lo hace por su ideología, o sea para imponer su ideología por si no lo habéis entendio todavía. Más claro agua sin gas.

Valoración:-12menosmas

sanchez
Hace más de 3 año

s'ha plantejat algú deixar d'anar amb cotxe per tot?? potser es pobles funcionarien un poc millor. Estarien més nets, més tranquils, hi hauria més aparcament per qui realment el necessita, o per els que venen de fora amb cotxer. Estalviaríeu en metzina i guanyaríeu en salud. Caminant o amb velo arribes per tot i no necessites aparcar.

Valoración:10menosmas

ido
Hace más de 3 año

ido qui vulgi anar a comprar a se zona que hi vagi en velo que es molt sa

Valoración:7menosmas

TONI
Hace más de 3 año

Hi ha un aparcament davant el Cinema des Canal Salat i un altre aparcament al Centre de Salut, potser s'haurien de convertir en aparcaments rotatius i no d'horari indefinit.

Valoración:7menosmas

Jon
Hace más de 3 año

Claaaaaro...

Como se han hundido los negocios de las miles y miles de ciudades del mundo que apuestan por la moviilidad sostenible...

Os acordais cuando aparcaban coches en el centro histórico?

Valoración:12menosmas

Jo mateix
Hace más de 3 año

Jo crec que no fa falta perdre aparcaments, al contrari, en tindriem que guanyar. Si li guanyam uns metres al canal, al igual que s'ha fet de sa clinica fins a la interseccio del Cami de Sant Joan ja fa anys, poden conviure el carril bici i els aparcaments en bateria, com al tram compres entre el cementreri i la zona afectada. Una altre cosa es que no vulguin assumir el preu i ho prefereixin arreglar amb un poc de pintura sense rompre res, molt trist seria...

Valoración:21menosmas

bushmills
Hace más de 3 año

Esperem que no s.els hi ocurresqui fer una altre empasta com sa d.es càrrer Mallorca. L.han deixat horrroros perque apart de estret i no poder aparcar, no pots ni aturar 20 segons per deixar es teu fill a n.es Conservatori o Institut. Un desastre. Tot l.ho que toquen en ves de millorar.ho ho empitjoren. Quin Ajuntament!!!

Valoración:46menosmas

Biel
Hace más de 3 año

Una verdadera lástima... Ferreries nadie viene por los problemas de aparcamiento, sobretodo en verano..

Valoración:22menosmas

Xixo xano
Hace más de 3 año

...i jo que vaig en velo per dins es poble, m' estimaria més que els llevesin tots a n' es "carrils bici"! Mai havia tingut tants accidents amb velo desde que els empr i sincerament estan mal posats i vulneren tota integritat física tant per part dels usuaris ciclistes com dels vehicles. I si ho posen en dubte no tenc cap inconvenient en fer "sa ruta" per mostrar-ho.

Valoración:61menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2