Cien personas en la manifestación contra la violencia fascista

La convocatoria recorrió el centro de Maó este miércoles por la tarde

|

Valorar:
preload
Javier Coll

Un centenar largo de personas participaron ayer por la tarde en la manifestación organizada por la Plataforma Antifeixista de Menorca, con la intención de condenar los episodios de fascismo que, a su entender, se han producido en las últimas fechas.

Los participantes en la movilización se reunieron en la plaza Explanada para iniciar un recorrido hacia la plaza Miranda, donde concluyó la manifestación. Los convocantes hicieron referencia a las agresiones de carácter ultra que se han denunciado en ciudades como Valencia o Palma, y que son objeto de su repulsa.

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 6

menorquines ignorantes
Hace más de 2 año

és d'admirar es convenciment s'ignorància amb què xerren sa majoria de persones que han comentat aquesta noticia. sense dubte sa gran majoria de quarentons que han comentat tampoc van viure el que va ser es feixisme, probablement tampoc tenen estudis universitaris. tot són insults des tipo fills de papa revolucionaris. a jo me sembla més patètic obrers votant a ses dretes.

Valoración:menosmas

gabilon
Hace más de 2 año

@feixisme, se te ha olvidado citar la agresión con resultado de muerte de uno de vuestros amigos contra un ciudadano en Zaragoza, después de dejar tetraplejico a un policía de una pedrada en Barcelona. Lo digo por si no te acuerdas, o solo te interesa lo que te interesa, como a la mayoría de vosotros...

Valoración:9menosmas

Manolo Cuevas
Hace más de 2 año

Violencia fascista?jajaja!!!como os gustan estas mierdas,veis fascismo por todos lados menos en vuestra casa.Vamos machotes a luchar!viva la República!!abajo la opresión!!!jajajaja!!!viva el che!!!jojojo!!!

Valoración:7menosmas

Feixisme
Hace más de 2 año

Pels comentaris ridiculitzant la manifestació ja es veu com està de viu el feixisme avui en dia. Els hi molesta mes una manifestació pacífica que la violència física i verbal dels seus amics falangistes de València, Palma i Barcelona. Està més viu que mai, empresonant a gent inocent, tuitaires, músics, polítics. Forçant a l'exili, censurant, amenaçant.

Valoración:-11menosmas

Ullastre
Hace más de 2 año

Menuda charlotada.

Valoración:10menosmas

Jaime
Hace más de 2 año

Nomes he llegit es titular pero supos que devien anar contra es fascistes aquets nous d'esquerra, es chavistes, i es independentistes, i armengolistes, i messistes per ..., i en contra d'aquets que maten amb barres de ferro per darrera a traició a gent que simplement no pensa com ells, es a dir contra tots aquells que volen imposar ses seves idees per damunt dels altres saltanse sa llei acordada per sa majoria democrática i amb violencia, o no? O a lo millor eran fascistes cumuflats com a benets.

Valoración:8menosmas

No enganau a ningú
Hace más de 2 año

Per sebre qui és un fascista només basta veure qui acusa an es demés de fascistes: fascistes són tots aquells que no pensen com ells, o que directament raonen i pensen per sí sols. Molts de fiets de papá que no han fotut un brot mai, que se colguen a les 2 o a les 3 de sa matinada i no s'aixequen fins passades les 12 des migdia. Fiets adoctrinats que estudien per Barcelona i que han aprofitat ses vacacions per montar un nombre.

Valoración:11menosmas

Miquel
Hace más de 2 año

Envers d'enviarlos a tots a estudiar, mirau d'estudiar i informarvos tots es que esteis en contra des antifeixistes (un conceptre prou basic com perque tots es democrates s'ho sentin)

Valoración:25menosmas

pepitogrillo
Hace más de 2 año

me da pena ver a gente que no tiene ni idea lo que es el fascismo, veo a una persona joven casi en la cabecera de la manifestación levantaron un cartel, ZONA ANTIFA, me gustaría que me explicase lo que quiere decir, bueno o cualquiera de los que asisten.

Valoración:-3menosmas

josep
Hace más de 2 año

Aquestys son anti tot (menys anti comunistes ni anti Stlalin)

Valoración:7menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6