Ciutadella proyecta una plaza ajardinada detrás del cementerio

La inversión supera los 277.000 € y lo financiaría con fondos PIC 2018

| |

Valorar:
preload
La zona está actualmente sin pavimentar y se usa como aparcamiento improvisado.

La zona está actualmente sin pavimentar y se usa como aparcamiento improvisado.

08-02-2018 | Josep Bagur

El equipo de gobierno de Ciutadella anuncia un proyecto para embellecer la zona de la Avenida Josep Mascaró Passarius (Vía Peimetral) con una plaza urbana, que ajardinará más adelante. Es la propuesta de inversión más cuantiosa que presenta al Consell para financiarla con los PIC2018, con un presupuesto de 277.444,94 euros y con la que quiere reordenar un espacio calificado como zona de parques y jardines que se utiliza actualmente como aparcamiento rudimentario.

La actuación, que afectará a una superficie de 5.000 m2, prevé derribar los muros de marés y el almacén municipal, pavimentar con hormigón el área donde actualmente aparcan coches, además de otras mejoras como ejecutar un paso de peatones y ampliar las aceras de la Avenida Mascaró Passarius de delante del cementerio. Respecto a la barca Valldemossa, se trasladará a otra zona de almacenaje, y se rehabilitará la nave donde se encuentra actualmente para reconvertirla en una pérgola decorativa.

Este proyecto de embellecimiento de la zona vendrá precedido por la adecuación de la estación de autobuses provisional, que se encuentra en la zona.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Més troles i menys cotxus
Hace un año

Totalment d'acord "pamaria" un aparcament al costat dels troles és imprescindible.

Valoración:menosmas

Caminar és salut
Hace un año

Temps al temps,... I mentres està clar que tots hem de pensar quan anam caminant o és necessari agafar es cotxu (gent gran, compres, fiets petits, malaltia,...) Caminar és salud.

Valoración:menosmas

Pamaria
Hace un año

Maria. "Fer feina" está muy bien pero se tiene que "fer feina" con los objetivos claros y sabiendo que lo que los ciudadanos necesitan va primero y el postureo va después. Ciutadella está llena de placitas con encanto dejadas de la mano de Dios y sin mantener adecuadamente. En cambio tener una bolsa de aparcamientos al lado del transporte público es prioritario y aquí parece que les importa un pepino. "Fer feina" no puede ser caminar como una gallina sin cabeza, dando palos de ciego por tal de conseguir otra foto de inauguración.

Valoración:1menosmas

maria
Hace un año

Està molt bé ser crític i jo som sa primera. Però no es pot criticar per què en el diari es publiqui un projecte i es contesti per què no asfalten al carrer de ca meua. M'inmagin que ses obres es fan una darrera s'altre i depen de permisos, concursos,... I surt quan surt. Per què ses urbanitzacions? I s'aparcament? I s'estació? Hi ha molta feina pendent i crec que aquest ajuntament l'està fent. Ser constant i persevant en la feina és bàsic. Seguiu així, no defalliu. I entre tots farem una Ciutadella més agradable per viure.

Valoración:-3menosmas

Joan de se Vinya
Hace un año

De qui ha estat s'idea?? Seria molt interessant saber de quin p...... polític de m...... ( es punts suspensius volen dir de mèrits) ha tingut se gran i brillant idea. Açò sí, se segueix amb es lema d'aquest ajuntament: " llevar i no posar ""

Valoración:0menosmas

Menorkinus
Hace un año

Es gastaran 270 mil euros amb una plaça que no fa cap falta i deixaran els carrers i aceres de Ciutadella que estan fets una porqueria, MAI MES!!

Valoración:10menosmas

Menorkinus
Hace un año

Aparcamiento rudimentario? menos mal d'aquest aparcament!! pero no, el llevaran per fer un jardinet, es que no pense ningu dins aquest ajuntament??

Valoración:14menosmas

MAI MES
Hace un año

Mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més, mai més,

Valoración:9menosmas

Logic
Hace un año

Treieu la valldemossa i dins la nave, ben acundicionada es clar, hi podeu possar una miniestacio d autobussos, que com a minim estara millor de lo que ara tenim i en cuant a lo de llevar parkings propos llevar es que hi ha reservats davant s ajuntament, o tots morus o tots cristians, aixi cuan tingueu que donar voltes durant mig hora i acabar aparcant on el bon jesus perde les sandalies , vus donareu conta de la falta de aparcament que hi ha......

Valoración:24menosmas

Veïna
Hace un año

Millores en una estació provisional? Parc perquè es cans hi vagin a cagar? Il•lumineu com toca es Camí de Maó i aclariu es carrers d’es poble, que un poc més i hi deixam ses anques en es grans forats que hi ha per tot arreu.

Valoración:16menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3