Mas burla la protesta a la entrada y a la salida escapando por la Explanada

|

Valorar:
Los activistas con las pancartas y banderas en la protesta contra Mas este jueves

Los activistas con las pancartas y banderas en la protesta contra Mas este jueves

Gemma Andreu

Entre 20 y 30 personas esperaban la entrada de Mas al Ateneu desde media hora antes de la hora anunciada para la conferencia este jueves. Pero o llegó muy pronto o entró por la puerta que da a la Explanada, la misma que utilizó para salir y escapar raudo en un vehículo que le esperaba en el carril de la plaza.

La protesta, acompañada de dos banderas españolas, una menorquina y otra de Ciutadella, silbatos y pancartas, se mantuvo activa durante las dos horas de la charla-debate.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

TOM
Hace más de 2 año

quina multitud

Valoración:3menosmas

Quatre moixos
Hace más de 2 año

Es que ho son patètics els quatre ultres nacionalistes espanyols de sempre. Fot oi. Tot el que està passant amb Catalunya m'està motivant pel contrari del que pretenen aquests. M'he fet soci de Omnium i cada vegada que es necessita doblers per ajudar als presos polítics hi colaboro encantat. M'he canviat de banc pels mateixos motius. He deixat de veure qualssevol canal de TV espanyola. I tot gràcies a gent com aquesta de la foto

Valoración:-122menosmas

Lady Dee
Hace más de 2 año

Ni Espanya, ni Catalunya, ni Balears ni hosties, Menorca BRITÀNICA JA!!

Valoración:72menosmas

Tolerància
Hace más de 2 año

Menorca i especialment l’Ateneu son coneguts per la seva tolerància. En temps d’el dictador van fer conferències gent de totes les lideologies, fins i tot comunistes i anarquistes sense problemes. També va venir en Pujol en un temps en que va anar tres anys a la presò per fer presuntament un manifest a favor de la llengua catalana. I ara som més intransigents que durant la dictadura? Vull pensar que no. Vull pensar que aquest anti demòcrates no son menorquins. De fet jo ja tenc una edat i conec moltíssima gent de Maó i no en conec cap dels de la foto.

Valoración:29menosmas

papepipo
Hace más de 2 año

bravo por todos los que se han manifestado y muy mal por el Sr. Mas por no dar la cara.

Valoración:73menosmas

Jaime
Hace más de 2 año

Lo que va fer en Mas va ser de covards

Valoración:76menosmas

cromapons
Hace más de 2 año

A Cataluña els de SCC també es van llançar al carrer, eran pocs, pero també sortian als diaris. Ara la Kale Borroka feixista ha fet aparició amb atemptats contra seus de la CUP o d'altres partits, inclus amb agresions fisiques de policies nacionals a periodistas. Es el començamen d'un terrorisme que molts creiem que es cosa de simpatitzans d 'ETA, pero resulta que també de patriotes espanyolistes. Esper que cap de les persones que surten a la foto sigui capaç de donar aquest salt, encara que pels comentaris veig que més d''un ho faria. Hi hagi pau senyors, que la paraula guany a la violencia, que fins ara solament ve d'un costat el dels espanyolistes.

Valoración:-60menosmas

Quim Torrat
Hace más de 2 año

Feixistes menorquins!!! Menorca serà un indret mes de Catalunya. Es parlarà el català i estareu sota les lleis del Govern de la Generalitat de Catalunya.!!! Ja queda molt poc

Valoración:-170menosmas

luis
Hace más de 2 año

Inde, te has definido muy bien!!!. En Baleares se habla baear, y por supuesto castellano, lo dice la constitución, la lengua propia y la de todos!!!

Valoración:64menosmas

Vergonya Cavallers
Hace más de 2 año

Un Ateneo Científico, Artístico y Literario con más de cien años de historia le facilita el acceso a un delincuente condenado a que se regodee en sus mentiras en un acto que no tiene nada de científico ni artístico ni literario, donde vierte acusaciones, falacias y conspiranoias , que reconoce que no cumplió la ley y que se victimiza de su condena. Dice que está acostumbrado a que le abucheen pero no recuerda cuando tuvo que salir del Parlament en helicóptero porque sus queridos catalanes querían lincharlo, ésos por los que él ha pagado un alto precio patrimonial. Y para colmo sale por la puerta de atrás a toda velocidad por una zona peatonal con niños jugando a pocos metros. Una vergüenza para Menorca y un deshonor inmenso para una institución tan noble y respetada por todos, hasta hoy, como es el Ateneo.

Valoración:77menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3