El Camí de Baix de Ciutadella, medio año entre vallas

El derrumbe de parte del muro del puerto sigue siendo una obra municipal pendiente

|

Valorar:
preload
Los vecinos se muestran molestos con la gestión realizada en este tramo de Es Camí de Baix

Los vecinos se muestran molestos con la gestión realizada en este tramo de Es Camí de Baix

27-08-2018 | Sergi Garcia

El Camí de Baix de Ciutadella, concretamente, el tramo que va desde la calle Ruiz y Pablo hasta el cruce de entre el Passeig Sant Nicolau y la plaza de Es Pins, sufre un deterioro general que se vio agravado a principios de este año. El pasado mes de febrero, como consecuencia de las lluvias intensas, se produjo el desprendimiento de una parte de la pared del tramo citado, en concreto, entre la cuesta de la Reina y el Club Náutic, que se desmoronó encima de la pasarela de madera donde se encuentran algunos de los amarres del puerto.

Ante lo ocurrido, se realizó un arreglo provisional y urgente de la zona afectada, a la espera de ejecutar un proyecto integral previsto por el Ayuntamiento, con anterioridad al incidente, para el año 2019. De este modo, se procedió a la instalación de un valla que separa la parte de arriba con la zona del puerto y a habilitar una especie de carril para los peatones delimitado con barreras. A día de hoy, la situación de la calle continua siendo la misma, lo que ha generado cierto malestar entre vecinos y personas que frecuentan la calle.

[Lea la noticia completa en la edición impresa del 30 de agosto en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Ajuntament DESSASTRE
Hace un año

Amés de aquesta deixadesa cutre,s´Ajuntament ha TALLAT un pi sa i hermosíssim i una palmera de damunt es proyecte de acera-mai ha estat enrajolada siquiera-des cap dec antó de sa Vinyeta de sa rotonda dets peixos direcció sa Caleta-Son Oleo,què és un crim absolut i ningú ha dit NI PÍO.UNA BARBARITAT CAPRICIOSA QUÈ DONA PLORERA A QUÍ HA GAUDIT DE LA MAGNÍFICA OMBRA DEL PÍ.Ha quedat un tros de tronc què fa llegíssim i el que queda de la palmera i tan frescos ho han deixat tot que sembla un femer tota la acera sense desbrossar de mates que créixen com volen.Vaja CERVELL TÉ el què ha perpetrat aquest ATEMPTAT ECOLÒGIC de primer nivel!

Valoración:-2menosmas

Ciutadellenc
Hace un año

Que no ho veis que a ne's de MÉS PER CATALUNYA els hi encanta veure barreres GROGUES!!!!

Valoración:-1menosmas

Cordura
Hace un año

El tramo entre "los pinos" y el Club Naútico es, simplemente, cutre y ahora además peligroso.

A partir del Club Naútico hasta el castillo, lo único que separa de una caída de varios metros en algunos puntos es un muro de mares ridículo de apenas un metro.

El mismo muro es indigno desde el castillo hasta la Sa Platja Gran: deteriorado, luces rotas, parterres abandonados... Al paso por Sa Platja Petita es casi de vértigo.

¿No había otra solución?, ¿una balaustrada suficientemente alta para evitar accidentes no sería más lógico?

Valoración:3menosmas

Ciutada
Hace un año

Es cami de baix, República Argentina,Ruiz i Pablo.Es urgente aclarir aquests carres tant transitats.

Valoración:6menosmas

Toni Marques
Hace un año

Dimissió, Joana Gomila, ja!

Valoración:14menosmas

Esperança
Hace un año

Un des carrers més transitats per turistes i ciutadans, amb unes vistes des port de Ciutadella més polides. No té voreres decents, estan rompudes i desiguals, moltes caigudes innecessàries. No té una iluminació adecuada, no s´hi veu. Olors desagradables, encara que, crec que és lo que millor soportam. Per ramatar, casi un any, ams ses valles, fa por caure. No hi ha fibra òptica, des del principi del camí de Baix fins just antes des jutjats.. n´esteim envoltats però no en tenim...i ja fà molts anys que esteim així. No hi ha hagut cap interes per fer alguna millora, ni per uns ni pers altres.

Valoración:34menosmas

irreal
Hace un año

escandalos.....!!!

Valoración:20menosmas

gbagur
Hace un año

Es una vergüenza. ¿Qué espera la alcaldesa Joana Gomila, que haya un accidente con un fallecido?, ¿que se caiga un niño con una bicicleta o un peatón y se mate? Desde febrero igual, con un riesgo enorme para el tráfico rodado. Nos dicen que lo arreglarán el 2019. Les recuerdo que en mayo hay elecciones y espero que ya se hayan marchado. Mai MES.

Valoración:34menosmas

Stoickov
Hace un año

Fa pena veure com tenim el poble per culpa de l'estat dels carrers (la majoria sense asfaltar com toca, la foscor dominant i neteja molt millorable) i la falta d'instal·lacions (aturada per taxis, estació bus, aparcaments, etc.). La saturació de la plaça des Born, que serveix per tot, és d'escàndol i no hi ha ni un semàfor almanco perquè a l'estiu ajudi a posar una mica de control. I, el pitjor de tot, sense un pla municipal per a començar a posar el principal municipi turístic de Menorca a l'alçada que li hauria de correspondre. Trist i vergonyós.

Valoración:35menosmas

ciutadellenc
Hace un año

Jo ho se quan faran les obres, quan colque persona, pel motiu X, tengui un accident culpa de l'estat en el que està i tot siguin crits i plors.NO es normal tenir durant 7 mesos un carrer aixi, amb el risc de que algu caigui de dalt a baix o hi hagi colque desprendiment mes i per desgracia agafi a colcu que passetgi per la passarela de baix... Vaig ser votant del Mes en el seu moment, pero ja esta be de broma, el poble cada vegada fa mes pena i arriba un moment que ja penses que sen enfoten de sa gent...JA ESTA BE, MAI MES!

Valoración:35menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2