El GOB de Menorca, galardonado con el Premi Tamarell

La gala se celebró este jueves en Palma con motivo del Día del Voluntariado

|

Valorar:
preload

La gala celebrada este jueves en el Conservatorio de Palma, reconoció la trayectoria del GOB de Menorca, así como de Metges del Mon-Eivissa, Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca y Qué Celeste de Formentera

05-12-2019

El jurado de los Premis Voluntariat Illes Balears 2019 del Govern ha decidido por unanimidad otorgar el Premi Tamarell al GOB de Menorca tras valorar especialmente «sus aportaciones a la sociedad menorquina apostando por la preservación de espacios naturales, la pedagogía incansable y la constante renovación de la entidad para seguir siendo un referente para Menorca».

La gala de entrega de los premios se celebró este jueves coincidiendo con el Día Internacional del Voluntariado. La presidenta del Govern, Francina Armengol, reconoció «la dedicación» de un tejido asociativo «comprometido y muy diverso» que trabaja para «tener unas islas y un mundo mucho más próspero». Y les agradeció que conviertan «pequeños gestos en grandes obras».

El jurado también ha reconocido (en la categoría de Bones Pràctiques) a Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca con el Premi Olivera, a Metges del Món-Eivissa con el Premi Estepa y a Qué Celeste de Formentera por su programa «Soñando Despierto» con el Premi Savina.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Tolo
Hace un mes

Gràcies GOB

Valoración:4menosmas

Hipocritas
Hace un mes

Es donen es premis entre ells,tots es subvencionats. Sa majoria de propietaris no van vendre a sa decada des 70,tinguen ofertas millonaries i despres s'enveja d'aquets grups politics els van prohibir tot.

Valoración:-3menosmas

Forneller
Hace un mes

Grupo político Con suculentas subvenciones. Quedan retratados con su silencio sobre el proyecto de edificio en primera linea que se pretende en Fornells. Ya no engañan

Valoración:1menosmas

Jubilat
Hace un mes

Gràcies per tot el que heu fet i esteis fent.Molt agrait.

Valoración:14menosmas

Bep
Hace un mes

Als empresaris hotelers els haurà agafat un patatus. M'estic acordant d'alguns empresaris VOXeros de ponent que no tenen una altra idea que destruir Menorca per als seus interessos privats. Que sense oxigen no es pot respirar, ni els uns ni els altres !!!

Valoración:12menosmas

Peter
Hace un mes

Gràcies al GOB no som com mallorca i com eivissa. Gràcies per protegir menorca de les megaconstruccion i empresaris sense escrúpols que només pensen en el benefici econòmic.

Valoración:12menosmas

Capendavant
Hace un mes

Una empastifada a la subsecció del PSM, un reconeixement "politic" a una associació "politica" instaurada en el NO a tot. Preservar no pot ser sempre sinonim de prohibir, de negar el desenvolupament d'infraestructures, de voler quedar anclats en el talaiòtic. Existeixen altres pensaments, altres persones i entitats, associacions, que preserven i creuen mes en l'entorn que el propi GOB que s'ha convertit en bujot del PSM (Entesa-els verds).

Valoración:-5menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1