Ciutadella suspende la quema de los ‘bujots'

Iban a sumarse a esta tradición de Pascua 7 entidades

|

Valorar:
preload
La quema de los ‘bujots’ tiene lugar el día de Pascua.

La quema de los ‘bujots’ tiene lugar el día de Pascua.

21-04-2019S. GARCIA

El Ayuntamiento de Ciutadella ha decidido suspender el acto de quema de los bujots y así lo ha comunicado la concejala encargada del área de Territorio y Entorno y Servicios Urbanos, Maria Jesús Bagur, a las entidades interesadas en la celebración de esta antigua costumbre del domingo de Pascua, propia del municipio.

La resolución se ha tomado basándose en la situación de alarma sanitaria. El Ayuntamiento indica que a día de hoy se desconoce cuál será la situación nacional al día siguiente de que expire el período de confinamiento decretado hasta el 11 de abril. Habían sido siete las entidades sociales y recreativas que habían manifestado intención inicial de cumplir con la tradición.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 4

Lamo Xec de Sullestrar
Hace un mes

A la mediterranea esta ple de actes a ont amb humor feim critica social o politica, i cremam ninots per colcuna rao..No veig res dolent si o posam a nes seu context.

Valoración:1menosmas

Jo mateix 1/2
Hace un mes

No puc creure lo que estic llegint ??? Tres dies amb sa mateixa noticia, i venga vegenadas de una part i de unaltre, que si es fara aixo , que si es fara allo altre i despres la meitat dels que escrivim segur que aplaudirem a sa finestra o balco de cada casa!!!! Sou uns inconcients tots !!!! Es lo que tenim i prou, no diuem que ses concentracions en gran escala estan proivides Pues ja esta , lo que em sembla mes paretic es que es mateix diari Menorca cada dia infli es comentaris amb aquesta noticia !!! Lo que dic es patetic lo d'es diari cada dia que treu aquesta noticia tira una llesca a nes foc !!! Patetic es diari!!!!

Valoración:2menosmas

Paco
Hace un mes

Siempre he pensado que esto de los bujots es una celebración de la época de las cavernas... Sólo hombres disparando, será que las mujeres son más sensatas y pasan de participar en semejante desfachatez?!?!?!

Valoración:0menosmas

Jordi
Hace un mes

Com diu Xiprinant a veure que te d'abstracte una forma humana que representa una persona real. La ceguesa la teniu voltros, no sou capaços de veure aquesta barbaritat. Que sigui una tradicio que s'ha viscut des de petit no es cap motiu raonable

Valoración:-3menosmas

Richi
Hace un mes

Com havia dit Sr.Xiprinant: no hay mayor ciego que el que no quiere ver. Deixa-m'ho així. Salut.

Valoración:5menosmas

Xiprinant
Hace un mes

Richi, per molt que el bujot representi «lo aborrecible en abstracto», encara que no simbolitzi cap persona concreta, és la forma en que es representa la «solució» el que és desafortunat i arcaic. No es resol res a tirs a bocajarro, encara que pretenguis que és una «representació abstracta de la solució». Per molt abstracte que sigui, jo veig que te cap, braços i cames. Molt subtil no és, no, aquesta «metàfora».

Valoración:0menosmas

bep
Hace un mes

creeis que ahora lo mas importante es pensar en FIESTAS? Asi va España.

Valoración:15menosmas

Dciutadella
Hace un mes

Sembla mentida que hi hagi gent que se'n alegri de que culpa de la situació que vivim s 'hagin de suspendre actes d'altres poblacions. Així ens va!

Valoración:19menosmas

amraa
Hace un mes

per ses vostres segur que no n'hi ha de nirvis xoroi.. es anar a agafar una galeta que le agafes qualsevol dissabte aqui de tardeo lo q enves de arribar net a ca teua arribes ple de terreeeeee i pomadeeee

Valoración:3menosmas

sant joan
Hace un mes

que bé, te pinta que será un sant joan d'aquell temps, amb molta gent autóctona, i colque foraster contat.

a n'es d'es altres pobles que deis tonteries, es molt fàcil, no vingueu i tots contents.

peró despues son es primers que venen, ehhh com estas?? i entren a ca teua, feim un ginnn. aprofitats.

advenedizos, que sois unos advenedizos.

Valoración:-4menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 4