El PP pide a Ciutadella un plan para repartir mascarillas gratuitamente

|

Valorar:

El PP ha solicitado este martes al equipo de gobierno del Ayuntamiento de Ciutadella que garantice un sistema gratuito de reparto de mascarillas a la ciudadanía, con el objetivo de velar por la seguridad sanitaria de la población.

En un comunicado, los populares piden que se establezca un plan de suministro priorizando a los usuarios de los servicios sociales y entidades que acojan personas o colectivos desfavorecidos.

También exigen la implicación del Consell de Menorca y el Govern balear para que el conjunto de ciudadanos del municipio acceda sin coste alguno al material sanitario.

El PP entiende que, ante la obligatoriedad del uso de las mascarillas, las administraciones públicas deben facilitar el suministro, evitando además que este suponga un dispendio económico a las familias que ya sufren los efectos de la pandemia.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

ay
Hace un mes

Los de la banda organizada HIPÓCRITAS !!!

Valoración:menosmas

Manu
Hace un mes

Esta medida como otras ya está contemplada y se reparten a personas con pocos recursos, el PP siempre a la última.

Valoración:0menosmas

Fina
Hace un mes

Es curiós llegir quin odi hi ha a alguns comentaris contra el PP. Encara que jo no els hagi votat a ses darreres eleccions, me sembl que aquesta proposta es positiva i coherent. Lo que algunes deis de que si no haguessin robat.... nomes tenc que dir que jo pens que qui governa ara no es el PP, es el PSM Psoe i Podmeos..... i de dalt de tot tampoc es que ho fagin.... crec que ets odia aquests no son bons. Pero bono, es lo que hi ha, si així sou feliços...

Valoración:0menosmas

Ciutadellenca
Hace un mes

Encara no m'explic com SA Gent us segueix votant i encara comptau amb 5 regidors a ciutadella, despres de ser es tumor mes gros que ha tingut s'ajuntament de ciutadella. Si el PP no hagues robat tant tindriem molt mes que per comprar mascarilles.

Valoración:5menosmas

Siscu
Hace un mes

Ajuntament de Ciutadella i gratuit, paraules que no van juntes.

Valoración:4menosmas

Mai MES
Hace un mes

Els qui governau dir una cosa anau escassos i tard. Ara ses proximes eleccions els tornau a votar a tots....PSM, PSOE y podenos. Quin desastre....

Valoración:-2menosmas

Joan
Hace un mes

Demanau coses que no d'hagin fet ja. Protecció civil fa repartir a diferents puestos de ciutadella mascarillas. Mes feina i menys populisme.

Valoración:10menosmas

Poca feina
Hace un mes

Ja no saben que dir per sortir a prensa "os gusta más un titular en prensa que un tonto un lápiz". Feis feina i demanau coses coerents. El PP no hagues robat tot els € Dels ciutadallencs ara no estariem con esteim. Patetic aquest PP. Vergonya

Valoración:7menosmas

Sin remedio
Hace un mes

Vosotros lo haríais ?

Valoración:8menosmas

practicante
Hace un mes

Ja no saben que fer ni que dir per fer-se veure, un partit que els ciutadans condenaran i quedará assenyalat per no haber recolçat a un govern en un estat d'alerta... i to per l'orgull d'un politic que no te mires de futur... només li agrada l'enfrontament i enfrontar als ciutadans... que magra ho te...

Valoración:11menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1