Crisis del coronavirus

40 días sin ningún contagio de coronavirus en Menorca

|

Valorar:
preload
Laboratorio del hospital Mateu Orfila

Laboratorio del hospital Mateu Orfila

Gemma Andreu

Menorca no ha registrado ningún contagio de coronavirus en los últimos 40 días ya que el último caso positivo se detectó el pasado 7 de mayo.

De este modo, este lunes sólo queda un paciente ingresado en la planta de Medicina Interna del Hospital Mateu Orfila de Maó, aunque ya ha superado el Covid-19 y se está recuperando de las secuelas de la infección.

La única novedad que comunican las autoridades sanitarias es que hay una persona atendida en su domicilio por Atención Primaria, pero no se trata de un contagio activo.

La isla no tiene ningún caso activo de coronavirus. Por otro lado, el número de altas acumuladas en la isla desde que se inició la crisis sanitaria el pasado mes de marzo es de 97, mientras que el total de casos acumulados es de 112.

Asimismo, 14 personas han fallecido en Menorca afectadas por el coronavirus.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Un Currante
Hace 24 días

Me da miedo que a partir de julio empecemos a tener casos nuevos de Covid19. Ojala que no, pero como pase.... En el momento que salgan varios casos por los turistas, se hará una publicidad tan negativa de la isla que no se si podremos superar...

Valoración:2menosmas

PER EN JOSEP
Hace 24 días

PER EN JOSEP, MEJOR QUEDATE CON LA BOCA CERRADA, PAYASO

Valoración:-1menosmas

Per a josep
Hace 24 días

Resulta molt frívol dir que sa covid-19 es igual a sa grip... M'asembla una falta de respecte per totes ses víctimes mortals, recorda que hem fet molts i molts dies amb unes xifres que fan esgarrifar sa pell..recorda sempre unes 800 persones mortes... 800 persones mortes amb un dia que es van acumular dins un pavelló... A jo que me xerreu de conspiracions ni paranoies, m'asembla una falta de respecte. No jutjis tampoc a qui comenta, que segurament tots pasam apurs econòmics..així que deixa de divagar també. No deixeu de pendre ses mesures bàsiques.

Valoración:4menosmas

josep
Hace 24 días

tots aquets comentaris segur que son de gent que no te que treballar o tenan al seu sou asegurat, es te que tenir en comte que el virus sempra i sera, com la grip, sa creat una paranoia i el gobern a fet por a la ciutadania, si tenim en comta las cifras fredament a un pais de 47 i mig d´habitants als estralls ca fet el covit no arriba ni al 1 per cent, pero lo que si es evident es que espanya no te cap sanitat de cara i ulls per afrontar aquet tipus de epidemia, aquet es el verdader problema.

Valoración:-3menosmas

Sars 2
Hace 24 días

Algun expert (Oriol Mitjà) comenta que el rebrot, el qual serà inevitable, es presentarà de forma mes greu als territoris on ara hi hà menys casos i s'han permès mesures menys restrictives. Per tant, al tanto amb el rebrot a Menorca. També auguren que es molt provable que s'hagi de fer un altra confinament.

Valoración:4menosmas

Imparcial
Hace 24 días

Cuando confirmen algún caso positivo es porque la cosa ya estará cerca de estar fuera de control. Mientras tanto taparan los casos "aislados". La economía manda. Yo lo tengo claro, si nos mintieron al principio y durante porque nos iban a decir la verdad ahora. Mirar lo que pasa en China y no bajéis la guardia.

Valoración:5menosmas

Fa pena
Hace 24 días

Sars i fals, perque queda de luxe de cara as turisme.

Valoración:7menosmas

Fals
Hace 24 días

Totalment d'acord amb en Sars. Lo que no entenc és perquè no es conta sa veritat.. hi ha casos actius, estan a casa aillats.. no baixeu sa guàrdia, preneu mesures.

Valoración:20menosmas

Sars
Hace 25 días

I tots es que han donat positiu a n'es testos aleatoris, que son asintomatics, no els conten? Perquè en se de més d'un de positiu asimptomatic que està a ca seua.

Valoración:35menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1