Los bomberos sofocan un principio de incendio en una 'tanca' junto a Es Mercadal

|

Valorar:
El fuego se ha originado este sábado sobre las 6.15 horas en una parcela donde se acumula leña, a la salida de Es Mercadal en sentido Ciutadella

El fuego se ha originado este sábado sobre las 6.15 horas en una parcela donde se acumula leña, a la salida de Es Mercadal en sentido Ciutadella

Un pequeño incendio en un montón de leña de una 'tanca' cerca de Es Mercadal ha provocado este sábado por la mañana que se desplazaran hasta allí efectivos de los parques de bomberos de Maó, Ciutadella y Es Mercadal.

El fuego se ha originado sobre las 6.15 horas en una parcela donde se acumula leña, a la salida de Es Mercadal en sentido Ciutadella, entre las dos gasolineras. Un montón de trozos de madera ha empezado arder y la Policía Local de la población ha alertado a los bomberos. Las llamas han sido sofocadas con facilidad al tratarse de un punto aislado.

No se han tenido que lamentar daños personales, aunque sí materiales.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Mercadal
Hace más de 2 año

Ni lo uno ni lo otro... con el viento a veces huele, pero es un negocio... no porque no te guste tienes que ir a quemar las propiedades de los demas. Espero se sepa quien fue y pague lo que cuesta esa cantidad de leña, ademas de los bomberos y una multa por imprudente.

Valoración:2menosmas

Sr.Miquel
Hace más de 2 año

Sa Sitja fa molta pudor, te raó aquet Joan

Valoración:-5menosmas

Per es senyor Juan
Hace más de 2 año

Patètic que diguis que és normal.... Veure normal una mala criança com aquesta demostra sa teva qualitat com a persona...

Valoración:6menosmas

Per es senyor que comenta
Hace más de 2 año

Antes de xerrar, estaria bé que t'enteressis. Ses sitges ja no es fan allà perquè molestaven a gent com tu i per tant, com que ells no volen tenir problemes van cercar una solució i la fan a un altre puesto on no te molesti.... Foc en fan quan tenen permís, mai sense aquest, cosa que no tothom respecta, però bé, posar-se en sa feina des altres és molt fàcil i xerrar sense saber, encara més. Xerram de molèsties, vols que t'expliqui altres olors que hi ha en aquella zona(depuradora, enclità...)...doncs no ho faré, perquè jo respect totes ses feines i el darrer que vull és ocasionar mal de caps a altres que es guanyen sa vida igual que tu o que jo..

Deu ser un gust tenir-te de vesí????

Valoración:2menosmas

No tens ni idea
Hace más de 2 año

Aquest senyor que posa aquest comentari, primer s'hauria d'enterar que lo darrer que volen ells és molestar. Per aquest motiu, ja no fan sitges a sa tanca, han canviat es puesto. Si hi ha colca problema s'intenta cercar sa solució, però mai sense fer mal a ns altres... Deu ser un gust tenir-te com a vesí????

Valoración:3menosmas

Juan
Hace más de 2 año

Normal, dia si dia també estan fent foc ells mateixos i quan ensenen sa sitja ja ni en xarrem, som un vesí des polígon de Llinaritx i ens ofega sa gran olor que fa.... Estic segur que bò no ho es gens respirar aquet aire contaminat.

Valoración:0menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1