Nit de Halloween, nit de terror

Menorca s’ha sumat un any més a la tradició, i ho ha fet amb diferents propostes, algunes de les quals ben terrorífiques

|

Valorar:
241 encuestas
preload
El túnel del terror de Andrea Doria de Maó cumplía diez años de esta iniciativa

El túnel del terror de Andrea Doria de Maó cumplía diez años de esta iniciativa

31-10-2016 | Javier Coll

Menorca s'ha sumat un any més a la tradició de Halloween, i ho ha fet amb diferents propostes, algunes de les quals ben terrorífiques. Ha estat, per exemple, el cas de la casa del terror que han creat al barri d'Andrea Doria, a Maó, on ja fa una dècada que aposten per aquesta festa.

L'ambient de Halloween es va viure a diferents municipis, com ara al Centre Municipal d'Art de Ciutadella, on es va organitzar un passatge del terror, complementat amb tallers i manualitats. O a la Plaça d'Espanya de Ferreries, on, organitzat per l'IES Biel Martí, es va fer una festa de Halloween amb ball, taller de maquillatge i torrada de sobrassada.

I com que el maquillatge és bàsic en un esdeveniment com Halloween, també as Castell van fer un taller, a l'envelat de l'Esplanada, i a la Plaça des Mercat hi va haver un túnel del terror.

A Maó, la Plaça Conquesta va acollir una festa infantil amb música el capvespre, i el Casal de Joves es va convertir en el Casal del Terror gràcies a la feina dels usuaris durant les darreres setmanes.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

A marcos
Hace más de 2 año

No, pero Angel Cristo si.

Valoración:0menosmas

marcos
Hace más de 2 año

a todos los que dicen que como es una fiesta de otro país,Jesucristo era de Huelva o Valladolid?

Valoración:0menosmas

Joan (DeCiutadella)
Hace más de 2 año

Sembla que les "tradicions" que vénen de fora han de ser millors... No sabem valorar prou el que és nostre. Malament si no estimam el que és nostre. Aquesta festa pot estar molt bé si es fa amb respecte i no emprar-la com una nit "sense ordre" i que sembla que tothom pot fer el que vulgui... I així no anam bé no.

Valoración:1menosmas

Fijaos, nos invaden costumbres
Hace más de 2 año

Fijaos, nos invaden costumbres EXTRANJERAS, y sin embargo tenemos las nuestras que nos las van quitando, como la representación de DON JUAN TENORIO, y otras.

Valoración:6menosmas

Tradició?
Hace más de 2 año

Quina tradició?

Valoración:6menosmas

JUANA
Hace más de 2 año

JUANA

Està muy bién divertirse, pero sin hacer gamberradas como hicierón en mi casa tirando huevos en la fachada

Valoración:12menosmas

Davud
Hace más de 2 año

La esglesia nus fa veura sa mort com un desastre, que miyor com ferlo amb una festa, el morts en pasat a miyor viva i ja no tenan que aguantar politics, crisis y chorradas

Valoración:-6menosmas

Joan Bagur
Hace más de 2 año

Enhorabuena por vuestro proyecto de terror, sin duda el mejor de Menorca. Os anímo a seguir adelante y a mejorar. OS deseo un Horroroso Halloween por muchos años!!!

En cuanto al señor de abajo que critica "Paquito". Le recomendaría que siga ceñido a su filosofia de no adoptar los inventos yankis y que deje de usar Internet, total para decir las tonterias que dice, ya que Internet también es un invento americano.

Valoración:-1menosmas

vade retro
Hace más de 2 año

La gente necesita fiesta y pasarlo bien mientras estan vivos, otros estan amargados a la espera que llegue su hora. Amen hermanos relajaos y comed muchos bunyols que es muy sano y ludico

Valoración:-4menosmas

Pareceis borregos
Hace más de 2 año

Pues a quien dice si no te gusta no vayas.......y sino te gusta y esrás toda la noche sonando el timbre con el "truco o trato" de los yankies. Conozco una casa que estaban de luto por la muerte de un familiar y venga donar el telefonillo y lo fuerte que algunos padres los acompañan a molestar a casas ajenas......o si en una casa están con un bebe o con un enfermo???? No para todos es fiesta. Y luego los chavales que se ocultsn aprochedando el día para hacer pintadas tirar petardos......nada una fiesta que está cogiendo fuerza, que es una copiada patetica.

Valoración:23menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3