Sant Climent 2019

Poals d’aigua i festa a Sant Climent

|

Valorar:
preload
Menorca / Sant Climent / Gemma Andreu / Fiestas patronales / Xaloc /

Els santclimenters no es van voler perdre un dels actes més divertits

19-08-2019 | Gemma Andreu

Dues cisternes d’aigua, poals, disfresses i molt bon humor. Així va començar ahir el darrer dia de les festes de Sant Climent. Un any més, el ‘Temporal de xaloc’ va aplegar un bon nombre de veïns del petit nucli de Maó, que després de dos dies de festa gran encara tenien ganes de xalar i fer bulla.

Una iniciativa que va començar fa anys a sa Taverna, i que ha anat creixent fins a convertir-se en una autèntica guerra d’aigua i en un dels actes més divertits i festius del programa. Sens dubte, una manera ben refrescant d’acomiadar les festes.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Juanjo Jover Bosch
Hace 4 meses

Es día que hi hagui restriccions d’aigua a Menorca, i haguin de tallar es subministrament, que ho comencin a aplicar per es municipi de Sant Climent. Avam que els hi semblará després.

Valoración:1menosmas

He
Hace 4 meses

Sensa dubte, una manera ven refrescan de tirar aigu, quins cracks!!

Valoración:6menosmas

Amancio Pons
Hace 4 meses

No teniu vergonya, fer malbé s’aigua.

Valoración:5menosmas

Yo
Hace 4 meses

Muy bien, seguimos malgastando el agua. ¿ Por qué les importa tan poco la salud de los habitantes del municipio?

Valoración:15menosmas

JOSE MARIA
Hace 4 meses

Y el GOB que dice? Con lo que les gusta meterse en todo. Será porque dirije la izquirda la pedanía y mejor no comentarlo. A que sí?

Valoración:12menosmas

El ser humano...
Hace 4 meses

Meses sin lluvia, bien escaso.. y a malgastar..

Valoración:21menosmas

Desgavell a granel
Hace 4 meses

A Menorca: pierde toda esperanza. Aquí nada se aprende, nada cambia, sino a peor. Da lo mismo, hay una especie de empeño en querer seguir haciendo las mismas tontadas una y otra vez, aunque sean absurdas y además como en este caso supongan un atentado ecológico y un pésimo ejemplo para los niños, a los que luego sermonearemos todo el rato en la escuela sobre lo importante que es hacer un uso comedido y sensato de la escasa agua potable que tenemos en Menorca. Todo para que un atajo de descerebrados se diviertan un par de horas desperdiciando el agua que no pagan.

Valoración:11menosmas

Menorca
Hace 4 meses

Wooow!!! Estem amb les reserves hídriques baixes i seguim fent aquesta festa?? ... No es podria fer amb aigua salada? Aigua de la mar? Jo he anat dues vegades, ja fa més de 15 anys i recordo que ho deia a tothom, "no podríem emprar aigua de la mar?? Per no malgastar s'aigua bona???" Però tot segueix igual.

Valoración:33menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1