Isabel Preysler, en la boda de Manuel Valls y Susana Gallardo en Menorca

Unos cien invitados participan en el cóctel organizado por los novios en Binifadet

|

Valorar:

Fiesta de la boda entre Manuel Valls y Susana Gallardo en Menorca

13-09-2019 | Youtube: Menorca.info TV

Los festejos de la boda de Manuel Valls y Susana Gallardo han empezado este viernes por la tarde en las Bodegas Binifadet de Sant Lluís con un cóctel preboda al cual asisten numerosos invitados. El enlace entre el concejal del Ayuntamiento de Barcelona y ex primer ministro de Francia, y la empresaria catalana y heredera de los laboratorios Almirall, se ha convertido en uno de los eventos sociales que más interés han despertado en la Isla.

Un centenar de invitados están presentes en la celebración, entre ellos Isabel Preysler y su pareja, Mario Vargas Llosa. Además de los familiares y amigos, asistirán al enlace destacados miembros de la política y los negocios, como José Creuheras, presidente del Grupo Planeta, y su esposa, Columna Martí, o el empresario Félix Revuelta, propietario de la empresa Naturhouse.

Después del cóctel, este sábado se celebrará el enlace en la finca de casi diez hectáreas que Susana Gallardo tiene en la zona de Binidalí, y los actos finalizarán el domingo con un banquete frente al mar en el Club Náutico de Binisafúa.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

JUANA CAMPOS
Hace 30 días

Isabel dando lecciones, de cómo vestirse a Un millonaria de mal gusto y chavacana que no sabe peinarse en sus bodas

Valoración:-1menosmas

Menorquina
Hace un mes

Ostras... enserio hi ha tanta enveja i amargó per Menorca?...

Valoración:6menosmas

xec
Hace un mes

Sembla que només la Jet-Set pot venir a passar un cap de setmana a Menorca ....algú ha vist com estan els billets d'avió o barco per venir a Menorca un cap de setmana???? De propaganda ja ens fan prou a la tele a França i agencies de viatges que no crec que per el simple fet de venir a casar-se els dos ''BOTIFLERS" aquets a Menorca faci de la nostre Illa un reclam turistic.... El turista que gasta es aquell que surt el carrer, va a restaurants, entre a el supermercats i gasta a el petit comerç no el que es queda tancat dins un " LLOC" durant tres dies !!

Valoración:-2menosmas

dic
Hace un mes

@ David:La publicitat a França no serà gens bona.Els francesos no poden veure a Manuel Valls ni en pintura.I no tot el que es gastarà en aquesta boda es quedarà a Menorca ni de tros.

Valoración:6menosmas

Esteis malalts...
Hace un mes

Dirigit a tota aquesta "panda" d'anticapitalistes/antituristes que escriviu sense molt d'èxit, no sé d'on treis que sa majoria a Menorca no vol gent amb peles que vengui a Menorca a gastar i a donar-li nom, mesclau ous amb caragols, deman jo, de què viurieu voltrus a un món no capitalista? Us agradi o no, és es sistema que hi ha, existeix es capitalista conservacionista i autosostenible que és lo que té que cercar Menorca, no us proclameu auto-patriotes de sa terra menorquina, perquè no només voltrus en teniu dret a ella, faltaria més...

Valoración:21menosmas

Pepe potamo
Hace un mes

Igual que cadenas de supermercats o hoteleras que comprzn als proveedors quasi tot a empreses de fora de menorca,,,, no se queda casi res a Menorca ,

Valoración:1menosmas

antienvidiososlocales
Hace un mes

Esta isla está llena de envidiosos, en cualquier otro lugar estarían encantados de este evento.

Valoración:29menosmas

David (a lògica)
Hace un mes

Lògica i si no beuen aigua de l’enzell o gin xoriguer que passa? Que no hi ha empreses de distribuicio a menorca o que? Per cert, vi de binifadet ja sabem que en beuen, tens res a dir ara?

Valoración:25menosmas

KKDVAK
Hace un mes

Que es casin on vulguin pero que no emprenyin. No fa falta donar tant bombo a aquestas noticias

Valoración:8menosmas

Chapeau!
Hace un mes

Per bodes top sa de anit a cas Cónde de Torresaura!!!!Ciutadella marc incomparable senyorial.Els què saben,saben...els altres a Maó,a la capital borda

Valoración:-42menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3