El rugir de la carretera

Prop d’un centenar de motos volten l’Illa amb el III Ral·li Cavalls de Foc organitzat pel HOG Menorca Chapter

|

Valorar:
preload
Menorca Ciutadella Sergi Garcia rally de motos Harley

Arribats al municipi de ponent, durant l’hora del dinar tenien un espai reservat a la plaça des Born

05-10-2019 | Sergi Garcia

Alguns motoristes ja voltaven Menorca divendres, però no va ser fins aquest dissabte que es va encetar oficialment la tercera edició del Ral·li Cavalls de Foc, la trobada que organitza el HOG Menorca Chapter i que en aquesta ocasió ha reunit prop d’un centenar de motos, les quals formen part d’aquest club patrocinat per la marca Harley Davidson, amb delegacions a tot el món i que compta amb més de sis milions de socis.

Ferreries es converteix aquest cap de setmana en centre d’operacions de l’esdeveniment. A primera hora del matí es va fer el check-in dels 116 participants, i a les 10.10 hores ja sortia el grup en direcció as Mercadal i cap als camins del nord, per visitar espais com Cavalleria i transitar després per vies secundàries com el Camí d’en Kane. Van ser unes tres hores de recorregut fins a arribar el migdia a Ciutadella, on s’havia habilitat un espai a la plaça des Born perquè els participants poguessin estacionar els seus vehicles i perquè la gent pogués contemplar la gran varietat de models de motos, totes elles ben lluents i molt cuidades.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Francesc
Hace 11 días

Va ser emocionant. Anava caminant x sa ronda nord, i com a antic "motard" q som, els vaig saludar i tots varen correspondre. Admir sa seua aficio, solidaritat, companyerisme i mil virtuts mes. RAFAGUES!

Valoración:3menosmas

Kel
Hace 11 días

100 village people con 2 tallas menos de cuero con motos que ninguna pasaría la ITV por ruidos (cambian el escape el día antes). Las Harleys ya ni se ven en EEUU, allí todos van con BMW. Pero bueno, solo ellos pueden considerarse moteros, los demás no lo somos... ni queremos ser como ellos!!!

Valoración:5menosmas

ciudadano
Hace 11 días

Que mala es la envidia...!!! todos esos que despotrican por aquí contra los moteros, que sin hacer daño a nadie practican su afición, seguro que si les regalaran una Harley la aceptarían sin rechistar.

Valoración:3menosmas

Luichi
Hace 11 días

Las Harley hoy día no sorprenden en absoluto y ya empiezan a cansar. Es una estética un tanto pasada de moda a la que suelen recurrir cincuentones en plena crisis típica de la edad . Un ambiente bastante cutre

Valoración:3menosmas

ciudadana
Hace 11 días

Adecuadisimo este "deporte" para una Isla Reserva Biosfera. Se nota la inteligencia privilegiada de nuestros políticos. Deben ser los mismos del Gas Anti Natural. Gas y Bólidos en carretera. Viva la casta política!!! Pobre Reserva Biosfera. Pobre Menorca. Pobres menorquines.

Valoración:-14menosmas

Cami de Mao
Hace 11 días

A estos no les hacen pruebas de decibelios?? Asta los mismísimos de las motos que pasan por el cami de Mao a todo puño, de la rotonda del caballo a los semáforos. Y si no adelantando por el carril bici.

Valoración:11menosmas

Manel
Hace 11 días

Es lamentable que los Ayuntamientos no hagan nada ante los motoristas ruidosos que sufrimos todos, sobre todo por la noche. Los politicos solo cuidan de sus intereses, nada mas.

Valoración:-12menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1