‘Un viaje a los 90’ arriba el dissabte as Mercadal
Les portes s’obriran a les 17 hores, i així als assistents podran gaudir de l’ambient previ amb música i projeccions de videoclips fins a l’inici de l’espectacle a les 19 hores
Aquest dissabte, el Recinte Firal des Mercadal es transformarà en una màquina del temps amb el festival «Un viatge als 90s», una producció d’Ukalari Menorca Events, que ahir va fer la presentació de l’esdeveniment musical amb la presència del president del Consell, Adolfo Vilafranca, la directora insular de Promoció Turística i Fons Europeus del Consell, Begoña Mercadal, i el batle des Mercadal Joan Palliser.
También en Menorca
- Que algunos pasajeros del último vuelo de Ryanair a Barcelon...
- Fuego en un concesionario de coches de Maó: los bomberos evitan un desastre
- Vaga a IB3: aquests seran els únics actes de les festes de Sant Joan que s'emetran
- El precio imposible de la vivienda en Menorca expulsa a los residentes hacia las urbanizaciones
- Fraude en los contadores de los 'hortals': la eléctrica se querellará contra su exempleado
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
@Ja está bé Quants busos? Perquè per portar 2000 persones necessitarien uns 40 busos, no crec que n'hi hagi tants disponibles. Ojalà m'equivoqui però que hi haurà colapse a Mercadal n'estic convençut.
DofinetHi ha autobussos programats
Ja que es lleven ses places d'aparcament al recinte firal on pensen col·locar tota aquesta gent? El poble ja està saturat de cotxos!!!