user Bing | Hace más de 9 años

Ses festes de Sant Joan són com qualsevol nit d'estiu a Magalluf, drogues a sac, macrobotellons, baralles, etc. Fa molt de temps que han perdut sa seva essència.

user joan | Hace más de 9 años

en la fiesta de fin de curso de la guarderia de mis hijos hay mas abiente y mas peligro . eeeeessss mahooonnn hay co comersios de gran importancia y una ermosa eleeeetricidaaaaad. jo jo jo ja aja

user escollonsplens | Hace más de 9 años

Per jo com si les suspenen a ses festes...

user yomisma | Hace más de 9 años

Se supone que en el ayuntamiento estaran mas que preparados en seguridad por la cuenta que les traera!!!! Si noooooo estarán por mi parte SUSPENDIDOS !!!!!! Y pido por favor a la alcaldesa que tengo prudencia y no comporte que se hagan las corregudas en el COS no sera por seguridad sera por pura CONCIENCIA.BUENAS FESTAS PUEBLO DE HAHON!!!!!!!!

user ¿ Que seguridad? | Hace más de 9 años

Si no ha pasado nada haciendo el baile en unas escaleras resbaladizas, ¿por que ha de pasar en otro sitio con el personal igual de bebido?

user ROSA | Hace más de 9 años

Però quina manía a comparar les Festes de Maó amb les de Ciutadella, totes les festes es viuen d'una manera diferent a cada ciutat, és lògic que les seves gents visquin amb més entusiasme, emotivitat i ganes les de la seva pròpia terra . Yo no crec que s'hagin convertit en un *macrobotellon les festes de Maó, ni tampoc s'ha perdut el respecte a res, és qüestió de principis , la gent que té fe les viu d'una manera i les que no d'una altra , és normal que es begui pomada a les festes, hi ha gent que beu més i una altra que beu menys, no tota la gent va borratxa , hi ha molta gent que gaudeix les Festes amb molta il·lusió i respecte ( en les quals m'incloc jo , la meva família i moltíssima gent que conec), però això passa no només a Maó sinó que succeeix en totes les FESTES que se celebren en tots els pobles d'ESPANYA . Fa molts anys enrere, les festes es vivien d'una altra manera , la societat ha anat evolucionat i nosaltres amb ella , les coses canvien però no podem dir si són millors o pitjors que abans. Respectem les tradicions que té cada poble i que tots gaudeixin les seves Festes com vulguin i puguin . Visca las FESTES DE LA *MARE DE DEU DE GRACIA!!!!!!!

user Si es desfavorable, canvi ja! | Hace más de 9 años

I fer ses corregudes a s,Arraval?

user Un Menorquín | Hace más de 9 años

El nuevo suelo del cos, es muy irregular y con mucho "agujero" por las rejas del alcantarillado.habría que pensar en otro sitio......puerto? ses voltes? san roque? vasallo? uf....que dolor de cabeza.suerte.

user Pedro | Hace más de 9 años

Yo soy de Ciutadella y estos días hemos leído cosas absurdas de las fiesta de Ciutadella (que si las mujeres no pueden ir a sa cualcada, que si sa junta de caixers, etc..) los que sa estiman sa festa la respetan tal como es. Aunque yo no soy amante de la fiesta de Gracia creo que la tenemos que respetar tal como es. Desde Ciutadella de Menorca "Viva la Fiesta de Gracia".

user Visca Sant Joan | Hace más de 9 años

Caaa tranquils ¡¡¡ será mal de fer que passi rees. Si sou quatre y tres curiosos, jojojojojojojojo