user Maonés | Hace más de 9 años

Som maonés i renonec que en Ciutadallenc té part de raó. La samba, el volem ví i altres coses com la festa al port no son tradicionals, fa pocs anys que es fan. També reconec que les festes de Ciutadella son molt millors, las millors de l'illa. Però tampoc em sembla malament que es fagin actes nous, el que em sembla malament es que es digui que son "tradicionals" si no ho son.

user forastera | Hace más de 9 años

En mahon no hay la pasión de ciudadela pero me gustó mucho la fiesta

user BRIC | Hace más de 9 años

A Mo hi falta gent

user pilu | Hace más de 9 años

Quiero agradecer desde aquí a Andrea y su amiga, de S. Luis que encontraron mi teléfono en la Plaza del Ayuntamiento durante la samba, llamaron a contactos hasta que coincidimos y pasé a recogerlo. Buena vista y gran corazón teneis. Graciassssss mil!!. Pilar

user Ramon | Hace más de 9 años

Botes de vi, samba.. no imaginas es jaleo d'es Born i que per llevant esteim desvirtuant ses Festes... Ahí Ciutadellenc , per comensa crec que estas encara amb els efectes d'es giin amb llimonada ( gin de Mao, juas, juas) si per llevant esteim desvirtuant ses Festes, no creus que per Ponent ja están desvirtuades fa molta estona ??? avellanas , problemas amb borraxos i ses joves es queixan de manoseo, per diro fi, barcos carregats de menors que fins ara heu fet propaganda per que venguin i ara no sabeu com fero per que no venguin, incidents a se corregudas i ses anelles, que mes voleu que vos digi crec que ja nia prou i critica ses Botes de vi, Samba etc, pro lo que no deis es que no ahia mal amvient i sa gent pot pasejar sesnse cap po de res, cosa que per Ponent no pasa i no vull dir res mes , Bones Festes de Gracia a casi tothom .....

user menor-k | Hace más de 9 años

Juanito, si te pones a pensar ninguna tradición empezó como tal y que algo se convierte en tradición con el pasar de los años. Por lo tanto, por moderno que sea, la samba si puede ser una tradición (de los últimos años) o al menos llegar a serlo en un futuro... Y no hay que rasgarse las vestiduras por ello..

user dan | Hace más de 9 años

Cabildu no tens ni idea de lo que son festes ja que voltrus no sabeu lo que es un Jaleo ni una Berbena. Voltrus només un passacarrers amb cavalls i beure, beure i més beure.....res més i a més un jocs des pla que no sabeu ni controlar. Heu d'aprendre des Maonesos i Maoneses. Estic content que els de ponent no venguin a ses Festes de Gràcia perque gent com tu que pensa així no fa cap falta

user tramuntana | Hace más de 9 años

A Ciutadellenc dir-li que açò són ses festes de la Mare de Deu de Gràcia no Sant Joan, cada cosa que quedi al seu lloc, la tirada d'avellanes a Maó tampoc tindria cap sentit. Cada festa té la seva particularitat que la fa diferent a les altres.

user juanito | Hace más de 9 años

En primer lugar decir que la samba no es tradicional. Que se cante y baile vale, pero de aquí a hacerlo tradición hay un poco de diferencia.

user Maria | Hace más de 9 años

Enhorabona a toda la corporación del Ayuntamiento de Mahón por la organización de estas maravillosas fiestas. Enhorabuena a nuestra Alcaldesa. Da gusto ver como nos representa. Eres la mejor Águeda, yo si que espero que quedeis por muchos años más.