user Lectora | Hace más de 9 años

Allavà! per aquí va gros... Sembla que tot aquest concurs ha estat una farsa!. Pel que he llegit, li han fet a mida a l'ex-director...o millor dit, s'ho ha fet a mida ell mateix. Esper que tot aquest desastre s'aclaresqui i que surti a llum el que ha passat realment. L'ajuntament què en diu? Ha estat legal? O tampoc diu res sobre aquest tema? És estrany....? No

user A Bep | Hace más de 9 años

Senyor Bep, resulta graciós el teu comentari de "deixau fer feina a les noves sangs", basicament perqué se te veu es promero. Aquí es qui hauria de partir ràpid a ca seua és sa gent que abusa del poder i posició i prevarica en favor dels seus "amics" i precisament no es tracta de "nova sang" sinó d'un cancer que tenim dalt la sala. Ja està bé d'amiguismes i tractes de favor.

user ALUMNO INDIGNADO | Hace más de 9 años

No ha habido nigún concurso. Hacía meses que estaba "adjudicada" la concesión del servicio. Todo ha sido una auténtica farsa. Tan solo se ha seguido aparentemente el procedimiento legal. A este "pájaro" se le prolongó unos meses el contrato, hasta el 31 de agosto, cuando ya no había actividad en la escuela de arte, únicamente para que preparase el concurso en las instalaciones del centro (¡qué vergüenza!) y dar así apariencia legal a la adjudicación del servicio.

user Jordi | Hace más de 9 años

Vergonzoso. Es incomprensible e inadmisible que teniendo relación directa con el centro pueda presentarse, es que hasta 31 de agosto era el mismísimo director, no el portero!!! Vistos los informes, puede ser que como ya no tenía relación laboral o funcionarial a día 1/9 pudiera presentarse, pero queda en duda el nexo de que si este señor hubiera o no podido participar en la elaboración y redacción de los pliegos del concurso "público". Ya me gustaría verlos a todos ante un juez: "No Señoría, le PROMETEMOS y JURAMOS por la constitución que no tomó parte en la elaboración y redacción de los pliegos y mucho menos se los hicimos a medida. Los hicimos el mismo día 1 de septiembre y los publicamos, pero el día antes él ya había rescindido su contrato. Tampoco empezamos tarde el curso por esperar a que finalizara su contrato, es que no teníamos dinero para publicarlo en el BOE" Venga, eso no se lo cree nadie. Hasta el final, no pueden juegar con el dinero de los ciudadanos. Felicitar al Ayuntamiento por su labor y a los funcionarios. :)

user SENY | Hace más de 9 años

2. Fa pudó quan el "Guanyador" va ser contratat tot l´istiu sense cap nesesitat, no tenia res qur fer, mes que preparar el seu projecte amb hores de feine. 3. Fa pudor quan el "guanyador" per ocupar une plaça com a director de se escola, no va passar cap oposisió. 4. Fa pudor quant el "Guanyador" estan contratat pel ajuntament,NO va canvià ni une cadire del seu lloc, no va possar en practica cap de ses "brillants" idees que ara creu maravelloses.

user SENY | Hace más de 9 años

Fa pudó que sempre el ratio d´alumnes per que fos rentable ses clases fos de 10 alumnes per clase com a minim.

user Bepis | Hace más de 9 años

La veritat és que cap dels que parlam sabem més del que llegim, però si bé el professor estava contractat per l'Ajuntament, la caterva de professors també és veritat que feia anys i anys que estaven dins el tema. Perquè hem de sospitar d'un i no dels altres? Perdre el concurs crec que dol molt, però...

user Depuradora | Hace más de 9 años

mala olor sí que en fa aquest afer

user suspitós | Hace más de 9 años

No entenc de normatives ni lleis, però és molt suspitós que guanyi el concurs una persona que ha estat contractada per l'ajuntament mentre es redactaven les bases. Però a l'ajuntament de Ciutadella tot és possible.

user A Bep | Hace más de 9 años

Què vol dir açò de "deixau fer feina a les noves sangs, als nous professors i a les noves idees"? No és tracta de nou o vell, si no de persones vàlides i persones no tan vàlides o, fins i tot ineptes. Crec que ser nou o jove no implica ser millor.