user Creume | Hace más de 9 años

I es més mals parats són es pobres pagesos als qui expropien els terrenys que en un principi van dir que només serien 3 metres i ara ja van per 6 o 7, i a saber que paguen de tot açò, mentres que no tenen per deixar pasturar a nes bestiar perque està tot obert i de qualsevol manera. Molt de forat per eriçons i conills però sa primeres aigues de l'any qui vé s'enduran sa pared per avall, perque pulida si que queda.. però de forta? res.. res.. I dixeu-me dir, quan tinguem ses autopistes o macrorotondes que tenen Malllorca, Barcelona, Valencia, Madrid, desprès perque vindrà sa gent??? si lo admirable de s'illa és veure lo senzills i feliços que som es menorquins!! I si a s'estiu, juliol i agost hi ha massa cotxes, pues posau més transport públic, més eficient en bones connexions! D'aquesta manera només s'incita a sa velocitat i a s'aglomeració.

user Miki | Hace más de 9 años

Muy mal por consentir cambios en el presupuesto,si eso fue su calculo ahora que apechugen, pero eso no quita que la obra no haga falta, es mas, deberia ser un desdoblamiento y sos menorca o gob no representan a todos los menorquines, tenedlo en cuenta a la hora de manifestarosn, los que estan ahi son los que se quejan a los demas nos dejais en paz que no sois nuestra voz

user Marga | Hace más de 9 años

Aixi es molt fácil fer pressupostos,primer baixarlo perque te donim s'obra i una vegada començada dir que no en tens prou.....espavilau els hi diria jo, o millor no fer aquestes macrorotondas!!

user CAMÍ VELL | Hace más de 9 años

Queremos un camino alternativo entre Ciutadella y Ferreries

user kike | Hace más de 9 años

Ya estamos con Dragados y Gomila. Cuando uno licita una obra la hace por ese precio y no tira por los suelos los precios ni nada de nada. Lo que tienen que hacer es cumplir lo firmado y punto y si no tienen dinero que lo saquen de sus fincas, o en andorra o en suiza o donde quieran que tienen el dinero. La ley es para cumplirla y si no cumplen un contrato denuncia al canto. Ya esta bien que esta gente se ría de nosotros. Ya saben los del pp que tienen que hacer, ehhhhhhhh sr. alejandre. No quería una carretera muy bonita, con muchas rotondas no se que mas, pues ya sabe pague usted la diferencia. ES INDIGNANTE, me vuelo loco cuando veo estas noticias. La crisis empezó hace mucho, lo triste es que aun sigan pasando estos robos, a la cara, con premeditación, nocturnidad y alevosía. Lo mejor de todo es que seguro que de los movimientos de tierra, luego necesitaremos tierra y nos la volverán a cobrar........que seguro que no es la primera vez que pasa..... es que me vuelvo locoooooooooooooo

user Idò si no potser | Hace más de 9 años

Si ja hi ha sobrecost, idò que allò que encara sa te que començar no es faixi i és doblers siguin per acabar allò que ja esta començat.

user llibert ferrer | Hace más de 9 años

Potser el Sr. Alejandre hi enten molt de estratègia militar i de donar ordres a militars que li deuen la deguda obediència. Però governar en una democràcia a una comunitat de ciutadans hauria de significar escoltar als que donen la caera, als que estan en contra d'un projecte que destrossa el que es de tots, el territori i que ara a més, tindrà més d'un sobrecost.. Aquí Sr. Alejandre té una bona ocasió per donar ordres i "posar firmes" a les constructores, però es clar, aquest no és el seu terreny i no serà capaç. I molta gent pasant penúries i venga sobrecost, un conseller molt flac!!!

user Bert | Hace más de 9 años

La misma canción de siempre, nada nuevo bajo el sol. Mientras sigamos con el mismo perfil de políticos y el mismo modelo de sociedad seguiremos viendo cosas así. En serio no os lo esperabais?! Si hay un margen legal hasta el que se puede incrementar el coste, pues hay que aprovecharlo y esperad, que falta la re-negociación porque aún encontraran mas pegas. Si os fijáis siempre se encuentran dificultades inesperadas en las obras públicas, nunca se da el caso que una salga mas barata de lo previsto... que mala suerte oye... siempre acaba siendo mas largo y laborioso de lo que parecía... Eso si, estos, que son los que se quejan de impuestos y de administración sobredimensionada son los que mas maman de la teta del estado. Al ejemplo me remito.

user Carlos | Hace más de 9 años

Juan. Mahón., totalment d'acord amb tu! Però per es maig encara hi queda molt, per tant encara la poden cagar molt més... no dubtis de que es maig toparan amb nosaltres, però de mentre hem de protestar contra ses injusticies! No baixem es braços que els tombarem!!

user 2015 | Hace más de 9 años

S'opinió general és "aquí hi ha mamandúrries"...