user Un de Lô | Hace más de 9 años

Tots es que criticau Junts per Lô no sou ni des poble, així que feis feina pes vostro municipi i deixau fer-ne a nes altres. Només faltava veure com altres agrupacions principalment d'esquerres també critiquen es projecte de Lô. Per cert, un projecte creat per ciutadans apolítics, al qual s'han adherit 3 partits d'esquerres que han decidit compartir idees pes futur des poble. Res mes!

user Junts per Lo | Hace más de 9 años

Para empezar, señor Juan, debe empezar a utilizar el vocabulario con propiedad. No es lo mismo apolítico que independiente. Apolítico significa "ajeno a la política", algo que, por desgracia, son cada vez más ciudadanos de este país, que no les interesa quién les gobierna mientras les ofrezcan "pan y circo", sin importarles la corrupción o la falta de libertad que algunos quieren instaurar. En cambio, en Junts per Lo la gran mayoría de personas que lo conforman son independientes con ideas políticas, pero que no pertenecen a ningún partido político. Lo más triste es que, mientras usted y yo discutimos (y eso que debemos tener una ideología cercana), el PP aprovecha para sacar tajada.

user avila | Hace más de 9 años

A veure si m'enter Toni. A Maó es van juntar, segons tu, "tots els partits d'esquerres", però no hi ha el PSOE, no hi ha EM ni tampoc Podemos. És a dir que es van juntar PSM i Verds, que ja anaven junts a les eleccions passades i van formar Ara Maó. A Alaior també hi ha el PSM i Verds que, segons tu, accepten les quotes de partit. En canvi a Maó que, segons tu, també hi són no ho accepten. As Castell també hi ha EM, PSM, però a diferència de Maó i Alaior, també hi ha Podemos, que són els que impulsen aquesta candidatura. M'estau liant. Menys mal que jo vot a Sant Lluís.

user dan | Hace más de 9 años

Perdona Junts per lo, puedes decir lo que quieras. El equipo de gobierno del PP de Es Castell está haciendo una legislatura ejemplar y ninguno de los que ha gobernado anteriormente se le acerca a la suela de los zapatos. Esta iniciativa de nueva de gobierno es más de lo mismo aunque tu te empeñes en intentar convencernos de que no son de izquierdas. El refrán que hace honor es aunque la mona se vista de seda, mona se queda. A quien intentan engañar!!!!

user Juan | Hace más de 9 años

Señor "Junts per Lô", no nos cuente sendeces. En Alaior se han juntado los partidos de izquierdas (como bien explica Toni en su comentario) con la incorporación de unos pocos "apolíticos" que es bien sabido por todos que de apolíticos, poco. En cambio en Es Castell, a un grupo de independientes se les ha unido un partido político, esto es totalmente distinto a lo ocurrido en Alaior. No se intente comparar con lo de Es Castell porque nosotros si somos un cambio, ustedes no.

user Junts per Lo | Hace más de 9 años

Junts per Lo es una agrupación de electores, no una coalición de izquierdas. Es cierto que aparecen partidos políticos, que han decidido dejar de lado sus siglas para unirse a un grupo de ciudadanos independientes, preocupados por el modo de hacer del actual gobierno del PP. Señores, antes de opinar, infórmense un poco más.

user dan | Hace más de 9 años

L'equip de govern actual ho ha fet i ho està fent estupendament. Ha fet per el poble el que cap altre partit ha fet mai. S'ha guanyat sa confiança dels ciutadans, almenys els que són menorquins, essent el principal objectiu de la legislatura el benefici del poble des Castell sense malagastar els diners públics com altres si que han fet. Ho esteu fent fantàsticament bé; seguiu així. També teniu es meu vot

user quin martiri | Hace más de 9 años

pues yo tornaré a votar el pp , perque ho fa genial .

user Toni | Hace más de 9 años

Es Castell i Alaior si que son comparables, Maó no. A Maó fa tres anys es van juntar tots els partits de les esquerres sense PSOE per anar junts. Els gallets de EM es van despenjar perque eren prou bons i van dir que no. Els altres partits van deixar sigles i es va formar AraMaó, on els partits no hi son. AraMaó ara es una opció real, amb una candidata que representa la pluralitat d'esquerra. Estaria be que EM i Podemos passesin del seu nom i si integressin.A Alaior hi ha quotes de partit, i els partits s'uneixen i tenen assegurats els primers puestos, passant dels ciutadans, cosa que a Maó no passa. Aquest es un dels motius perque EM es a Alaior i no a Maó.A Es Castell es EM qui promou aquest pacte, i voldra que sigui el seu representant, Juanmi Gomila, qui vagi de nombre 1. Una pena que realment no pensin en els projectes communs i que nomes pensin en l'egoisme d'unes persones.Segur que AraMaó tindra bons resultats, a Alaior i a Es Castell no.

user Rique | Hace más de 9 años

És curiós, avont s'esquerra té més por de cadar a s'oposició (Lô i Es Castell), ja que es governants actuals ho han fet bé, s'ajunten i es canvien es nom pensant que es ciutadans som prou ases per no veure que son es mateixos de sempre disfressats.